M52 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spiddu
    replied
    Originally posted by spottti View Post
    M52B28:in imuilman lämpötunnistimesta. Onko tuo tunnistin hankala vaihtaa itse ja että saako tuon vaihdettua imusarjaa irroittamatta? Vai täytyykö vaihdattaa jossain?
    RealOem näyttää, että tuo tunnistin on imusarjan alla. Äkkiseltään en kyllä löytänyt.
    Kiitos jo etukäteen.
    Nimim. Menee hermo tyhjäkäynnin heittelyyn

sulla on jossain todennäkösesti imuvuoto. Itse vaihdoin talvella kaikki mahdolliset kumiletkut ja tänä kesänä ei ole tuota kierrosten heittelyä ollut

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Originally posted by spottti View Post
    M52B28:in imuilman lämpötunnistimesta. Onko tuo tunnistin hankala vaihtaa itse ja että saako tuon vaihdettua imusarjaa irroittamatta? Vai täytyykö vaihdattaa jossain?
    RealOem näyttää, että tuo tunnistin on imusarjan alla. Äkkiseltään en kyllä löytänyt.
    Kiitos jo etukäteen.
    ei vaikuta siihen. itellä sama anturi sökönä, antaa jatkuvasti 148 astetta ja vikakoodia (muistaakseni oikosulusta) tjsp. eikä käynnissä ole mitään ongelmaa missään tilanteessa. en oo saanu aikaseksi vaihtaa kun ei ole mitään haittaa aiheuttavaa vikaa :think

Leave a comment:

• spottti
    replied
    Kiitos jo etukäteen.

Leave a comment:

• TeemuT
    replied
    aika matalalla se näyttää kummassakin omassa pelissä olevan(E36 328 ja E39 528) , n 6-700 kierrosta näyttää olevan normaali.

-TT-

Leave a comment:

• jukkae
    replied
    Jeps tuo on tiedossa, tuo ulina on vaan se itse juttu mikä häirihtee.

Paljos näissä m52b2:seissa pitäis olla tyhjäkäyntikiepit? Ei muista entisestä koliysistä yhtään, tässä nykysessä vehkeessä on 600rpm.....

Leave a comment:

• Sene
    replied
    Yleensä tuo vinkuna aiheutuu jos on suojaamattomat linjakaapelit lähellä päävirta kaapeleita. Eli paremman RCA piuhan osto monesti auttaa.

Leave a comment:

• jukkae
    replied
    Originally posted by Jka View Post
    jälkiasennettu radio? mulla bilteman rca kaabelit tekee saman kun on vahvistin kontissa. vanha laturi ennen hajoamista kuulosti hirveältä radiossa ja uudella laturilla tuskin kuulee koko vinkunaa.
    Joo kyllä se pieni vinkuna häviää ku ottaa sulakkeen radiolta pois mutta toi ulina on se pää-ongelma tässä nyt..

Leave a comment:

• Jka
    replied
    jälkiasennettu radio? mulla bilteman rca kaabelit tekee saman kun on vahvistin kontissa. vanha laturi ennen hajoamista kuulosti hirveältä radiossa ja uudella laturilla tuskin kuulee koko vinkunaa.

Leave a comment:

• jukkae
    replied
    Originally posted by Yyz View Post
    Olisko laturissa joku kasausvirhe? Radiosta kuuluva ulina aiheutuu usein huonosta maadoituksesta. Ei tosin aina.
    Miten se on mahdollista kasata väärin?

Leave a comment:

• Yyz
    replied
    Originally posted by jukkae View Post
    Mistähän helkutista tossa m52b28:ssa syntyy tommonen ulina. vaihtelee kierroksien mukaan ja loppuu noin 1500rpm kohdalla ylöspäin mentäessä. Samalla radiosta kuuluu legendaarinen vinkuminen. Kuulostaa ihan että tulee laturista mutta mikä helkutti siellä voi ääntää, laturissa uutta liukurenkaat,hiilet ja laakerit....

Olisko laturissa joku kasausvirhe? Radiosta kuuluva ulina aiheutuu usein huonosta maadoituksesta. Ei tosin aina.

Leave a comment:

• jukkae
    replied
    Mistähän helkutista tossa m52b28:ssa syntyy tommonen ulina. vaihtelee kierroksien mukaan ja loppuu noin 1500rpm kohdalla ylöspäin mentäessä. Samalla radiosta kuuluu legendaarinen vinkuminen. Kuulostaa ihan että tulee laturista mutta mikä helkutti siellä voi ääntää, laturissa uutta liukurenkaat,hiilet ja laakerit....

Leave a comment:

• Mörökölli
    replied
    Pyöriikö 3,0 akseli ongelmitta M52 kohkossa vai ottaako kanki jo putken helmaan kiinni.

Jos ottaa niin uskaltaako alulohkon putkea loveta, vai voiko pinnoite alkaa irtoamaan?

Leave a comment:

• suppari
    replied
    Originally posted by eetu View Post
    mitkä ngk:n tulpat menee `98 328:iin, jossa m52b28?
    ngk bkr6ek

Leave a comment:

• Eetu
    replied
    Mitkä NGK:n tulpat menee `98 328:iin, jossa M52B28?

Leave a comment:

• Tudmas
    replied
    Originally posted by kaikkone View Post
    Hetken starttauksen jälkeen vaan naputtaa.
    ei pitäis olla vaarallista jos tosiaan vain pienen hetken napsuttelee

Leave a comment:

Working...
X