nonii , elikkäs m20 koneeseen pitäisi mäntiä sovittaa , niin heräsi kysymys , kuinka paljon on lohkon keston vaarantumatta vara kys. lohkosta kairattavissa? mitään max kokoja ei ole tarkoutus hakea , mutta olisi kiva asia tietää.
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Re: M20 koneen poraaminen , mikä järkevä "max" kok
Originally posted by Jubunonii , elikkäs m20 koneeseen pitäisi mäntiä sovittaa , niin heräsi kysymys , kuinka paljon on lohkon keston vaarantumatta vara kys. lohkosta kairattavissa? mitään max kokoja ei ole tarkoutus hakea , mutta olisi kiva asia tietää.ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *
Comment
-
Originally posted by muggoOriginally posted by jvakevaei siintä 84:stä oo varaa porata kun.. joku 1,5mm.. menee pyttyjen välit niin pirun kapeiksi..
Muistelisin et lohko kairattiin 1mm isommax ja loput tulee sitten iskusta, pahus kun en muista vauihtiputkan nimeä et olis voinu varmistaa tiedon.With jap crap, life sucks and then you die
Comment
-
Muisti palaa pätkittäin eli:
IRELAND ENGINEERING myy 2.9 ja 3.0 stroker kittejä, ja tosiaankin lohko kairataan kummassakin tapauksessa 1mm ylikokoon. Hintaa noille kertyy 2.9 vajaa 2000 dollarii ja 3.0 vajaa 2500 dollariiWith jap crap, life sucks and then you die
Comment
-
tommonen utopia kysymys tuli tossa mieleen että käytetään nyt hyvä topicki kairaamisesta
eli, aihiona oli m20b25 lohko, johon laitetaan näin aluksi b27 kampiakseli, kiertokanget ja männät.
Myöhemmin on luvassa sitten turbon asennus kun ensin saadaan suomenkilpiin auto.
Mutta tuon turbon asennuksen jälkeen, kun ruokahalu kasvaa syödessä ja ahtopaineita olis kuitenkin tarkotus kasvattaa niin joutuu väkisinkin laittaan jossain vaiheessa noi takomännät uusista osista tietty. Niin olisi sitten aivan sama että ostas ylikoon takomännät suosiolla ja kairauttas sylinterit kuntoon ja samalla tehtäs lisää iskutilavuutta.
Mutta mikäs _vois_ olla teidän mielestä sellainen järkevä iskutilavuus jonka uskaltaaa kairauttaa vielä jos puhutaan ahtopaineista luokkaa 1-1.5bar?
uskaltaako tehä 3litrasen tosta ? osahan tulee iskunpituudella ja (2dl) ja loput 3dl pitäis ottaa kairaamalla sylinterin halkaisijaa?
Comment
-
"Suck my dick!"
-Ron Jeremy
Comment
-
Originally posted by nemesistommonen utopia kysymys tuli tossa mieleen että käytetään nyt hyvä topicki kairaamisesta
eli, aihiona oli m20b25 lohko, johon laitetaan näin aluksi b27 kampiakseli, kiertokanget ja männät.
Myöhemmin on luvassa sitten turbon asennus kun ensin saadaan suomenkilpiin auto.
Mutta tuon turbon asennuksen jälkeen, kun ruokahalu kasvaa syödessä ja ahtopaineita olis kuitenkin tarkotus kasvattaa niin joutuu väkisinkin laittaan jossain vaiheessa noi takomännät uusista osista tietty. Niin olisi sitten aivan sama että ostas ylikoon takomännät suosiolla ja kairauttas sylinterit kuntoon ja samalla tehtäs lisää iskutilavuutta.
Mutta mikäs _vois_ olla teidän mielestä sellainen järkevä iskutilavuus jonka uskaltaaa kairauttaa vielä jos puhutaan ahtopaineista luokkaa 1-1.5bar?
uskaltaako tehä 3litrasen tosta ? osahan tulee iskunpituudella ja (2dl) ja loput 3dl pitäis ottaa kairaamalla sylinterin halkaisijaa?B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
Originally posted by jvakevaOriginally posted by nemesistommonen utopia kysymys tuli tossa mieleen että käytetään nyt hyvä topicki kairaamisesta
eli, aihiona oli m20b25 lohko, johon laitetaan näin aluksi b27 kampiakseli, kiertokanget ja männät.
Myöhemmin on luvassa sitten turbon asennus kun ensin saadaan suomenkilpiin auto.
Mutta tuon turbon asennuksen jälkeen, kun ruokahalu kasvaa syödessä ja ahtopaineita olis kuitenkin tarkotus kasvattaa niin joutuu väkisinkin laittaan jossain vaiheessa noi takomännät uusista osista tietty. Niin olisi sitten aivan sama että ostas ylikoon takomännät suosiolla ja kairauttas sylinterit kuntoon ja samalla tehtäs lisää iskutilavuutta.
Mutta mikäs _vois_ olla teidän mielestä sellainen järkevä iskutilavuus
jonka uskaltaaa kairauttaa vielä jos puhutaan ahtopaineista luokkaa 1-1.5bar?
uskaltaako tehä 3litrasen tosta ? osahan tulee iskunpituudella ja (2dl) ja loput 3dl pitäis ottaa kairaamalla sylinterin halkaisijaa?
.
Comment
-
joo.. ei tuu mitään.. ainakaan 88,65 iskulla.. olisi männät limittäin...
ite kattelin joskus tohon omaan 2,7kaan, niin muistaakseni se oli joku 1-1,5mm, että jäi n.4mm seinämävahvuudeksi..B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
tosiaan huhu kertoo poikien käyttävän M50 koneiden kompuroita..jos jollain on tommonen hyllyssä olisi mielenkiintoista nähdä sopiiko sellanen M20 lohkoon.. :?
Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
voi olla että käykin.. lohkothan on periaatteessa samanlaiset, mitä nyt materiaali vaihtunnu. yms. mutta voi olla että tehty hieman erilaiseksi, ettei vaan pääse rakentamaan.
insinööri on fiksu.B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
Comment