Originally posted by Busch
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Skarpa View PostMerkkiliikkeestä tai muualta orggisosia myyvästä kaupasta. Osa 10:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...nifold_system/
Comment
-
-
Originally posted by r1tzt0u View PostTää on ihan tämmönen budjetti luokan moottori eli ihan vakio männät kanget. Kansi on luonnollisesti tehty ja vakio nokista hiottu niin rajut kun sai. M3 läpät ja pakosarjat. Ap racing 184mm kytkin ja sillä kaverina 3.5kg teräsvauhtipyörä. Hestec mottorin ohjaus.
Ihan mielenkiinnosta.
Raju nokka tosiaan - niin heräsi mielenkiinto ihmetellä tarkemmin 1500...3500rpm aluetta tehojen puolesta.
Onko puristussuhde mitä luokkaa?
Tuota videota tullut useamman kerrankin katottua, kun äänet sen verran kivasti miellyttää korvia.
Jos kannesta laskettu niin ei se paljon kuitenkaan nosta purkkareitaLast edited by Juho_; 14-12-2016, 20:24.
Comment
-
-
Originally posted by Juho_ View PostEi sattuisi olemaan kuvaa tehokäppyrästä kierrosluvun kanssa (tai nopeuden)?
Ihan mielenkiinnosta.
Raju nokka tosiaan - niin heräsi mielenkiinto ihmetellä tarkemmin 1500...3500rpm aluetta tehojen puolesta.
Onko puristussuhde mitä luokkaa?
Tuota videota tullut useamman kerrankin katottua, kun äänet sen verran kivasti miellyttää korvia.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Tämän tiedän tuosta kannesta...
Kansi on plaanattu seetirenkaisiin asti. Ja vanos lukittuna. Ja ajotukset oli sen imu 4.5mm ja pako 3.6mm. Mäntiin syvennetty koloja 2-3mm. Eli 4-5mm kolot.
Itselle tulee samanlainen kansi, mutta ei noin paljon plaanattu. Sen verran, että männistä otan millin syvemmäksi koloja. Nokat tehdään / hiotaan sen mukaan. Lähes samat kuin tuossa koneessa.
Imu 270 1mm pako 260 1mm. Eli 0.1mm välyksellä yli 300 asteiset. Nostoa molemmissa 11.7mm. Ajotusarvot 4.5 ja 3.6mm
Comment
-
-
Originally posted by Juho_ View PostEi sattuisi olemaan kuvaa tehokäppyrästä kierrosluvun kanssa (tai nopeuden)?
Ihan mielenkiinnosta.
Raju nokka tosiaan - niin heräsi mielenkiinto ihmetellä tarkemmin 1500...3500rpm aluetta tehojen puolesta.
Onko puristussuhde mitä luokkaa?
Tuota videota tullut useamman kerrankin katottua, kun äänet sen verran kivasti miellyttää korvia.
Nojoo. Lähinnä se oli ajatuksena, että jos olisi täyttöhitsattu palotiloj, että siten saatu vähän merkittävämpää muutosta.. mutta tuskin, kun sen verran suuri töinen homma on (ja kallis, jos ei mahdollisuutta itse toteuttaa).
Comment
-
-
Originally posted by Bemu Z3 View PostOonko niin Kädetön että en löytänyt Hollantia lähempää :think
Googlasin ja etsin, mutta paskat. En jaksanu enää ja tilasin tuolta.
https://www.offenga.nl/bmw-onderdele...atslang-e36-m3
Last edited by Skarpa; 14-12-2016, 21:25.
Comment
-
-
Originally posted by Bemu Z3 View PostTämän tiedän tuosta kannesta...
Kansi on plaanattu seetirenkaisiin asti. Ja vanos lukittuna. Ja ajotukset oli sen imu 4.5mm ja pako 3.6mm. Mäntiin syvennetty koloja 2-3mm. Eli 4-5mm kolot.
Itselle tulee samanlainen kansi, mutta ei noin paljon plaanattu. Sen verran, että männistä otan millin syvemmäksi koloja. Nokat tehdään / hiotaan sen mukaan. Lähes samat kuin tuossa koneessa.
Imu 270 1mm pako 260 1mm. Eli 0.1mm välyksellä yli 300 asteiset. Nostoa molemmissa 11.7mm. Ajotusarvot 4.5 ja 3.6mmLast edited by Pazi88; 14-12-2016, 21:48.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostVanos lukkoon? Jos meinasit kadulla ajella, niin kanttaa katella samalla lyhkäsempää perääkin. Jo noilla mun miedommilla nokilla alle 3k alue on täysin kuollut, jos vanos on perus asennossa. Tuli todettua tämä kun loggailin tuossa miten vanosta kannattaa ohjata. Melkeen samanlainen tehopiikki kuin turbokoneissa, kun alkaa vetämään sit tuon jälkeen. Eikait siinä muuten mitään, mutta esim. normaalisti töihinkin ajellessa ei vakio välityksellä nouse kierrokset yli tuon, niin melko mopo ajella rauhallisesti. Vanoksen kanssa vääntökäyrä on suht tasanen, vaikka alle 1500 uupuu vakion nähden (m50 imariaiheuttaa?).
Comment
-
-
Originally posted by r1tzt0u View Postperävälitys on 4.75. kyseessä on jäärata auto.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostVanos lukkoon? Jos meinasit kadulla ajella, niin kanttaa katella samalla lyhkäsempää perääkin. Jo noilla mun miedommilla nokilla alle 3k alue on täysin kuollut, jos vanos on perus asennossa. Tuli todettua tämä kun loggailin tuossa miten vanosta kannattaa ohjata. Melkeen samanlainen tehopiikki kuin turbokoneissa, kun alkaa vetämään sit tuon jälkeen. Eikait siinä muuten mitään, mutta esim. normaalisti töihinkin ajellessa ei vakio välityksellä nouse kierrokset yli tuon, niin melko mopo ajella rauhallisesti. Vanoksen kanssa vääntökäyrä on suht tasanen, vaikka alle 1500 uupuu vakion nähden (m50 imariaiheuttaa?).
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View Post...mutta kuitenkin ettei kierrokset jää leijumaan kun vaihdetta vaihtaa.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment