Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 -aiheisia kysymyksiä

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Latest Activity
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aae30
    replied
    Mitäs "0" tarkoittaa lohkon tasopinnan 'ulokkeessa'?
    Lohko täydessä korkeudessaan, tai nolliin jo höyläilty, vai jtn aivan muuta? :think
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Throttle
    replied
    Originally posted by basso72 View Post
    Eli vastapäivään 1-3-4-2. Eikä myötäpäivään niinkuin aiemmin kirjoitit.
    Kiitoksia kun jaksoitte auttaa ensikertalaista!

    Leave a comment:


  • basso72
    replied
    Originally posted by Throttle View Post
    Tarkistettu, luin väärin mutta oikein ovat. Paukuttelee ja ei väännä vieläkään.
    Eli vastapäivään 1-3-4-2. Eikä myötäpäivään niinkuin aiemmin kirjoitit.

    Leave a comment:


  • Throttle
    replied
    Ja ei ota rajoitinta ajossa, edes ykkösellä ei. Ei suti...

    Leave a comment:


  • racing02
    replied
    Jos se ottaa hyvin kierroksia mutta paukuttelee kaasarissa sytty on "vähän" liian aikaisella. Jos ei ota kierroksia ja paukuttelee se on "paljon" aikaisella. Tää nyt sillä oletuksella että homma olisi muuten kunnossa.

    Leave a comment:


  • Throttle
    replied
    Tarkistettu, luin väärin mutta oikein ovat. Paukuttelee ja ei väännä vieläkään.

    Leave a comment:


  • basso72
    replied
    Laittasko ne tulpanjohdot ensin oikeaan järjestykseen... Ohjeetkin varmaan löytyy,kun oikein etsii.

    Leave a comment:


  • Throttle
    replied
    Mitäs teet kun ei ole mitään merkintöjä kannessa.

    Ok, kokeilemaan.

    Leave a comment:


  • racing02
    replied
    Koita kääntää vähän myöhäsemmälle.

    Leave a comment:


  • racing02
    replied
    Originally posted by Throttle View Post
    Säädetty nyt just niin kuin pitääkin, paukuttelee silti kaasariin.
    Matalilla kierroksilla ja kun painaa talla pohjaan, paukuttelee silloin.

    Sytytysjärjestys jakajan kannesta, alhaalta ykkösestä 1-3-2-4 myötäpäivään,
    varmaankin oikein kun katsoin järjestystä venttiilikopasta.
    Sitte katoit väärin. Venakopan kannessa lukee 1-3-4-2. Mutta kyllä se varmaan silti on oikein kun se noinkin hyvin käy.

    Leave a comment:


  • Throttle
    replied
    Säädetty nyt just niin kuin pitääkin, paukuttelee silti kaasariin.
    Matalilla kierroksilla ja kun painaa talla pohjaan, paukuttelee silloin.

    Sytytysjärjestys jakajan kannesta, alhaalta ykkösestä 1-3-2-4 myötäpäivään,
    varmaankin oikein kun katsoin järjestystä venttiilikopasta.

    Leave a comment:


  • basso72
    replied
    Originally posted by Throttle View Post
    Voiko jakajaa säätää ihan pyörittämällä vai onko pakko nostaa koko härveli ylös ja takaisin?
    Pieni säätö kääntämällä. Isommat siirrot nostamalla pois,niin ei mene alipaineletkut ja piuhat solmuun.

    Leave a comment:


  • Eepo
    replied
    Originally posted by Throttle View Post
    Voiko jakajaa säätää ihan pyörittämällä vai onko pakko nostaa koko härveli ylös ja takaisin?
    voi säätää, vois olla sytkän säätäminen hieman haastavaa jos aina pitäisi nostaa jakaja ylös
    mutta jos se sinun pyörijäsi ei osoita siihen viivaan koneen ollessa ykk kohdassa niin sit jakaja ylös.

    Leave a comment:


  • Throttle
    replied
    Voiko jakajaa säätää ihan pyörittämällä vai onko pakko nostaa koko härveli ylös ja takaisin?

    Leave a comment:


  • Eepo
    replied
    Originally posted by Throttle View Post
    On kokeiltu myös keinoa mitä opastit, ampuu kaasariin ja sun muuta mukavaa.
    pyörität koneen ykk kohtaa=merkit kohdalleen
    Jakajan kansi ylös, pyörijä sojottaa viivaan, jos ei tee säätötoimenpiteet.
    tarkastat että tulpan johdot menee oikeisiin pyttyihin, jos ei tee säätötoimenpiteet.

    mene autoon, start, ja wrum, tämän jälkeen etit jostain lampun jolla hienosäädät sytkän.

    Leave a comment:

Working...
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎