Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 -aiheisia kysymyksiä
Collapse
X
-
Saahan tuon moottoripukin kiinni myös vaihelaatikon kiinnitys reikiin niin ei tarvi mitään alkaa virittelemään.
-
-
ja moottoripukkiin tekee orggiskääntöputken tilalle putkesta ja latakasta sellaisen minkä kiinnittää moottorin korvallisen tilalle. putki samaa halkaisijaa kuin moottoripukin orggisputki.
Leave a comment:
-
-
Nostetaan etupäästä samasta raudasta missä laturi on kiinni ja takapäässä on lenkki startin yläpuolella lohkossa.
Leave a comment:
-
-
Sarjassa hölmöjä kysymyksiä: Mistä kohdin M10 olisi tarkoitus nostaa ja mistä kohdin laittaa pukkiin kiinni?
Löytyy siis motonetin halvin norsu ja siihen sellainen tasapainotin-ketjuhässäkkä.
Moottoripukki on siis tällainen suunnilleen: http://www.motonet.fi/fi/tuote/80753...gnum-max-450kg
Asiasta toiseen, käyköhän tuo e21 1.8 (-78) kansi b18 kaasarikoneeseen, vm ehkä -86? En löytänyt googlella että minkälaiset männät on tuollaisessa e21:ssa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by T3 View PostPääsääntöisesti ei. Riippuu mikä E21:n kaasarikoneen kansi on kyseessä. Löytyykö kannesta merkintä E21-1,6, E21-1,8, E21-2,0, vaiko 1,6/2-1,8/2.
Kansissa on paljonkin eroja. Palotilat erilaiset, venttiilikoot erilaiset, kanavat erilaiset.
Mikä teksti kannesta pitäisi löytyä että käy?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Markkanenn View PostKäykö E21 M10 kaasarikoneen kansi suoraan E30 M10B18i? Onko kansissa muuta eroa kuin venttiilien koko?
Kansissa on paljonkin eroja. Palotilat erilaiset, venttiilikoot erilaiset, kanavat erilaiset.
Leave a comment:
-
-
Käykö E21 M10 kaasarikoneen kansi suoraan E30 M10B18i? Onko kansissa muuta eroa kuin venttiilien koko?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by petrolhead View PostEbayssä mainostavat cometiccia 0,027" paksuna joka on ~0,69mm joten kai heiltä löytyy millisenäkin. Eikö ne vaan niittaa niitä lisuja yhteen niin monta että on soppeli paksuus..
Omani hankin 91 mm reiällä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostEnsiapuna käännä tyhjäkäynnin seosruuvia aukipäin, vaikuttaa että olisi laihalla. Tosin sitten kylmänä olisi huonompi kuin kuumana... Käsiryyppyhän tuossa on joten se ei voi olla kylmänä päällä itsestään jolloin käyntikin olisi ehkä parempi jos seos on laihalla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jaakko. View PostKylmänä auto toimii normaalisti mutta kun kone lämpenee alkaa nykimään ja tyhjäkäynnillä ravistaa autoa. Tulpat,tulpanjohdot,virranjakajankansi ja pyörijä vaihdettu keväällä. Virranjakajankansi ja pyörijä tarkastettu. Eri puolalla kokeiltu. Kaasarina weber 32/34 dmtl joka asennettu pari kk sitten, tiivisteet vaihdettu. Alipaineletkut uusia. Missähän vikaa? Auto siis e21 M10b16 koneella.
Leave a comment:
-
-
Kylmänä auto toimii normaalisti mutta kun kone lämpenee alkaa nykimään ja tyhjäkäynnillä ravistaa autoa. Tulpat,tulpanjohdot,virranjakajankansi ja pyörijä vaihdettu keväällä. Virranjakajankansi ja pyörijä tarkastettu. Eri puolalla kokeiltu. Kaasarina weber 32/34 dmtl joka asennettu pari kk sitten, tiivisteet vaihdettu. Alipaineletkut uusia. Missähän vikaa? Auto siis e21 M10b16 koneella.
Leave a comment:
-
-
Jees, taidan hankkia vaan liekkirenkaiden tilalle milliset täyterenkaat ja tuon elringin kynsipahvin..
Leave a comment:
-
-
Ebayssä mainostavat cometiccia 0,027" paksuna joka on ~0,69mm joten kai heiltä löytyy millisenäkin. Eikö ne vaan niittaa niitä lisuja yhteen niin monta että on soppeli paksuus..
Omani hankin 91 mm reiällä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: