Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 -aiheisia kysymyksiä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GOOFY
    replied
    Saahan tuon moottoripukin kiinni myös vaihelaatikon kiinnitys reikiin niin ei tarvi mitään alkaa virittelemään.

    Leave a comment:


  • poke
    replied
    ja moottoripukkiin tekee orggiskääntöputken tilalle putkesta ja latakasta sellaisen minkä kiinnittää moottorin korvallisen tilalle. putki samaa halkaisijaa kuin moottoripukin orggisputki.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Nostetaan etupäästä samasta raudasta missä laturi on kiinni ja takapäässä on lenkki startin yläpuolella lohkossa.

    Leave a comment:


  • Mikkomies84
    replied
    Sarjassa hölmöjä kysymyksiä: Mistä kohdin M10 olisi tarkoitus nostaa ja mistä kohdin laittaa pukkiin kiinni?

    Löytyy siis motonetin halvin norsu ja siihen sellainen tasapainotin-ketjuhässäkkä.


    Moottoripukki on siis tällainen suunnilleen: http://www.motonet.fi/fi/tuote/80753...gnum-max-450kg

    Asiasta toiseen, käyköhän tuo e21 1.8 (-78) kansi b18 kaasarikoneeseen, vm ehkä -86? En löytänyt googlella että minkälaiset männät on tuollaisessa e21:ssa.

    Leave a comment:


  • Markkanenn
    replied
    Tuosta E21 kannesta joka löytyy on teksti 1,6/2-1,8/2

    Leave a comment:


  • pazq
    replied
    Tuo 2.0 on ainakin isoilla venoilla kuten tuo ruiskun kansikin

    Leave a comment:


  • Markkanenn
    replied
    Originally posted by T3 View Post
    Pääsääntöisesti ei. Riippuu mikä E21:n kaasarikoneen kansi on kyseessä. Löytyykö kannesta merkintä E21-1,6, E21-1,8, E21-2,0, vaiko 1,6/2-1,8/2.

    Kansissa on paljonkin eroja. Palotilat erilaiset, venttiilikoot erilaiset, kanavat erilaiset.


    Mikä teksti kannesta pitäisi löytyä että käy?

    Leave a comment:


  • T3
    replied
    Originally posted by Markkanenn View Post
    Käykö E21 M10 kaasarikoneen kansi suoraan E30 M10B18i? Onko kansissa muuta eroa kuin venttiilien koko?
    Pääsääntöisesti ei. Riippuu mikä E21:n kaasarikoneen kansi on kyseessä. Löytyykö kannesta merkintä E21-1,6, E21-1,8, E21-2,0, vaiko 1,6/2-1,8/2.

    Kansissa on paljonkin eroja. Palotilat erilaiset, venttiilikoot erilaiset, kanavat erilaiset.

    Leave a comment:


  • Markkanenn
    replied
    Käykö E21 M10 kaasarikoneen kansi suoraan E30 M10B18i? Onko kansissa muuta eroa kuin venttiilien koko?

    Leave a comment:


  • naukkis
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Ebayssä mainostavat cometiccia 0,027" paksuna joka on ~0,69mm joten kai heiltä löytyy millisenäkin. Eikö ne vaan niittaa niitä lisuja yhteen niin monta että on soppeli paksuus. .
    Omani hankin 91 mm reiällä.
    Juu mutta ei joustamatonta MLS:ää voi naittaa yhteen liekkirenkaiden kanssa. Eikä tietysti tarviikaan, ohut MLS kestää todennäköisesti itsessään paremmin kuin liekkirenkaat.

    Leave a comment:


  • jaakko.
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Ensiapuna käännä tyhjäkäynnin seosruuvia aukipäin, vaikuttaa että olisi laihalla. Tosin sitten kylmänä olisi huonompi kuin kuumana... Käsiryyppyhän tuossa on joten se ei voi olla kylmänä päällä itsestään jolloin käyntikin olisi ehkä parempi jos seos on laihalla.
    Edit: Tarvike tulpanjohdot iskee kipinän pakosarjalta kaasarille menevään alumiinihaitariputkeen.
    Last edited by jaakko.; 07-10-2016, 19:59. Reason: Vika löyty

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by jaakko. View Post
    Kylmänä auto toimii normaalisti mutta kun kone lämpenee alkaa nykimään ja tyhjäkäynnillä ravistaa autoa. Tulpat,tulpanjohdot,virranjakajankansi ja pyörijä vaihdettu keväällä. Virranjakajankansi ja pyörijä tarkastettu. Eri puolalla kokeiltu. Kaasarina weber 32/34 dmtl joka asennettu pari kk sitten, tiivisteet vaihdettu. Alipaineletkut uusia. Missähän vikaa? Auto siis e21 M10b16 koneella.
    Ensiapuna käännä tyhjäkäynnin seosruuvia aukipäin, vaikuttaa että olisi laihalla. Tosin sitten kylmänä olisi huonompi kuin kuumana... Käsiryyppyhän tuossa on joten se ei voi olla kylmänä päällä itsestään jolloin käyntikin olisi ehkä parempi jos seos on laihalla.

    Leave a comment:


  • jaakko.
    replied
    Kylmänä auto toimii normaalisti mutta kun kone lämpenee alkaa nykimään ja tyhjäkäynnillä ravistaa autoa. Tulpat,tulpanjohdot,virranjakajankansi ja pyörijä vaihdettu keväällä. Virranjakajankansi ja pyörijä tarkastettu. Eri puolalla kokeiltu. Kaasarina weber 32/34 dmtl joka asennettu pari kk sitten, tiivisteet vaihdettu. Alipaineletkut uusia. Missähän vikaa? Auto siis e21 M10b16 koneella.

    Leave a comment:


  • Maikkeli
    replied
    Jees, taidan hankkia vaan liekkirenkaiden tilalle milliset täyterenkaat ja tuon elringin kynsipahvin..

    Leave a comment:


  • petrolhead
    replied
    Ebayssä mainostavat cometiccia 0,027" paksuna joka on ~0,69mm joten kai heiltä löytyy millisenäkin. Eikö ne vaan niittaa niitä lisuja yhteen niin monta että on soppeli paksuus. .
    Omani hankin 91 mm reiällä.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎