Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 -aiheisia kysymyksiä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• petrolhead
    replied
    M10 jossa on S14:n läppärungot. Plenumi törmää startin solenoidiin. Onko S14:n startissa solenoidi eri lailla/eri kohdassa että sellasen käyttämisestä saisi apuja? Koko- ja painoero starttien välillä on tiedossa mutta tosiaan tätä ^ en tiedä. Anyone?

Leave a comment:

• Maikkeli
    replied
    Kyllä mulla ainakin toistaiseksi on pysynyt. M50 startti tosin, joten hiukan kevyempi kuin M10 orkkisjytky

Leave a comment:

• GOOFY
    replied
    Mahtaakohan startti pysyä paikoillaan ilman sitä lohkon kylkeen tulevaa kulmarautaa? Vaihdoin startin ja ilmeisesti se oli hieman pidempi ku edeltäjänsä niin se kulmarauta ei mahtunu paikalleen:think

Toki siihen on helppo tehä kokonaan uus tai kairata pikkusen reikää isommaksi mutta tulipa vain mieleen pois jättämisen vaihtoehto.

Leave a comment:

• poke
    replied
    Originally posted by aae30 View Post
    Tuo "kehitys on kehittynyt" on hieman ristiriidassa sen kanssa, että 1,8 l-jetissä ne sitten kuitenkin imusarjasta taas löytyivät.
    no joo, tarkoitin k-jeteissä. L-jetissähän ruiskutus tapahtuu ihan eri periaatteella.

Leave a comment:

• aae30
    replied
    Originally posted by poke View Post
    ei kai se siitä johdu? tuo 2-litrainenhan oli ensimmäisiä k-jettejä bemarin m10:ssä. 1,8 k-jet kannessa on yhtäsuuret imukanavat kuin 2-litraisessakin.
    Minä veikkaan, että kehitys on kehittynyt ja suuttimet siirtyneet lähemmäs imuvenaa.
    Tuo "kehitys on kehittynyt" on hieman ristiriidassa sen kanssa, että 1,8 l-jetissä ne sitten kuitenkin imusarjasta taas löytyivät.

Leave a comment:

• poke
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Miksiköhän ? Onko kannessa kanavan yläpuolella liian vähän tavaraa että ei saatu suuttimien paikkoja tehtyä ?
    ei kai se siitä johdu? tuo 2-litrainenhan oli ensimmäisiä k-jettejä bemarin m10:ssä. 1,8 k-jet kannessa on yhtäsuuret imukanavat kuin 2-litraisessakin.
    Minä veikkaan, että kehitys on kehittynyt ja suuttimet siirtyneet lähemmäs imuvenaa.

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by T3 View Post
    2-litraisen K-jet koneen suuttimet on imusarjassa.
    Miksiköhän ? Onko kannessa kanavan yläpuolella liian vähän tavaraa että ei saatu suuttimien paikkoja tehtyä ?

Leave a comment:

• T3
    replied
    Originally posted by Markkanenn View Post
    Onko kansissa eroja oli ne sitten L-jetronicilla tai K-Jetronic ruiskulla?
    Originally posted by petrolhead View Post
    K-jetronikissa on suuttimet kannessa?
    Originally posted by jr66 View Post
    Kyllä.
    2-litraisen K-jet koneen suuttimet on imusarjassa. Toki 2-litraista ei ole L-jetillä tehtykään.
    Last edited by T3; 12-02-2017, 13:53.

Leave a comment:

• petrolhead
    replied
    Mulla ei oo ollu yhtään koojet-kantta mutta pikagooglailu vahvisti muistikuvan. Suutin majaa siinä missä normi ruiskukannessakin on silee kohta, imuaukosta kello kahdessa. Jotkut niitä on vissiin tulpannutkin.

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by petrolhead View Post
    Kyllä.

Leave a comment:

• petrolhead
    replied
    Originally posted by Markkanenn View Post

Leave a comment:

• Markkanenn
    replied

Leave a comment:

• Neppo
    replied
    Mulla on leikattuja peltejä nipullinen. Oliko 0.75mm paksu. 1 semmonen piisaa, tai mulla on piisannu omiin koneisiin. Kirjeenä tulee helposti.

Leave a comment:

• turbo touring
    replied
    Originally posted by GOOFY View Post
    Silleen että se vähäsen heiluu. Ei liian tiukalle eikä löysälle. Ei kai sille ole mitään kunnon ohjeistusta. Sopiva on hyvä
    Taidan laittaa sitten sen sopivalle

Leave a comment:

• GOOFY
    replied
    Originally posted by turbo touring View Post
    Näin ajattelinkin mutta aattelin kokeilla jos jollaki ois joutilaita. Mikä ois ketjulle sopiva tiukkuus?
    Silleen että se vähäsen heiluu. Ei liian tiukalle eikä löysälle. Ei kai sille ole mitään kunnon ohjeistusta. Sopiva on hyvä

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎