Announcement
Collapse
No announcement yet.
M10 -aiheisia kysymyksiä
Collapse
X
-
M10 jossa on S14:n läppärungot. Plenumi törmää startin solenoidiin. Onko S14:n startissa solenoidi eri lailla/eri kohdassa että sellasen käyttämisestä saisi apuja? Koko- ja painoero starttien välillä on tiedossa mutta tosiaan tätä ^ en tiedä. Anyone?
-
-
Kyllä mulla ainakin toistaiseksi on pysynyt. M50 startti tosin, joten hiukan kevyempi kuin M10 orkkisjytky
Leave a comment:
-
-
Mahtaakohan startti pysyä paikoillaan ilman sitä lohkon kylkeen tulevaa kulmarautaa? Vaihdoin startin ja ilmeisesti se oli hieman pidempi ku edeltäjänsä niin se kulmarauta ei mahtunu paikalleen:think
Toki siihen on helppo tehä kokonaan uus tai kairata pikkusen reikää isommaksi mutta tulipa vain mieleen pois jättämisen vaihtoehto.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by poke View Postei kai se siitä johdu? tuo 2-litrainenhan oli ensimmäisiä k-jettejä bemarin m10:ssä. 1,8 k-jet kannessa on yhtäsuuret imukanavat kuin 2-litraisessakin.
Minä veikkaan, että kehitys on kehittynyt ja suuttimet siirtyneet lähemmäs imuvenaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostMiksiköhän ? Onko kannessa kanavan yläpuolella liian vähän tavaraa että ei saatu suuttimien paikkoja tehtyä ?
Minä veikkaan, että kehitys on kehittynyt ja suuttimet siirtyneet lähemmäs imuvenaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Markkanenn View PostOnko kansissa eroja oli ne sitten L-jetronicilla tai K-Jetronic ruiskulla?Originally posted by petrolhead View PostK-jetronikissa on suuttimet kannessa?Originally posted by jr66 View PostKyllä.Last edited by T3; 12-02-2017, 13:53.
Leave a comment:
-
-
Mulla ei oo ollu yhtään koojet-kantta mutta pikagooglailu vahvisti muistikuvan. Suutin majaa siinä missä normi ruiskukannessakin on silee kohta, imuaukosta kello kahdessa. Jotkut niitä on vissiin tulpannutkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Markkanenn View PostOnko kansissa eroja oli ne sitten L-jetronicilla tai K-Jetronic ruiskulla?
Leave a comment:
-
-
Onko kansissa eroja oli ne sitten L-jetronicilla tai K-Jetronic ruiskulla?
Leave a comment:
-
-
Mulla on leikattuja peltejä nipullinen. Oliko 0.75mm paksu. 1 semmonen piisaa, tai mulla on piisannu omiin koneisiin. Kirjeenä tulee helposti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by GOOFY View PostSilleen että se vähäsen heiluu. Ei liian tiukalle eikä löysälle. Ei kai sille ole mitään kunnon ohjeistusta. Sopiva on hyvä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by turbo touring View PostNäin ajattelinkin mutta aattelin kokeilla jos jollaki ois joutilaita. Mikä ois ketjulle sopiva tiukkuus?
Leave a comment:
-
Leave a comment: