Onko kellään käryä millaisia nokkia M10 vakionokista saa hiomalla tehtyä?
ja onko kaikissa m10 nokissa samat nostot, asteet yms vai saako jostain kairattua paremman kuin toisesta?
haittapuoliahan tuossa kairaamisessa on mutta mutta....
Onko kellään käryä millaisia nokkia M10 vakionokista saa hiomalla tehtyä?
ja onko kaikissa m10 nokissa samat nostot, asteet yms vai saako jostain kairattua paremman kuin toisesta?
haittapuoliahan tuossa kairaamisessa on mutta mutta....
mahdolliset erot _Voisi_ olla uuden ja vanhan mallisen nokan (siis jakajanrattaan ero) välillä, tai sitten kaasari/ruisku mallien välillä. Uskoisin kuitenkin että mahtavat olla aikalailla samaa tavaraa, vaikkakin hullultahan se tuntuisi että b16 ja b20 olisi samat nenät.
edit. olisitpa kysynyt aiemmin kun oli vielä 6 m10 nokka-akselia varastossa mitä vertailla Kertoisko osanumerot mitään?
mahdolliset erot _Voisi_ olla uuden ja vanhan mallisen nokan (siis jakajanrattaan ero) välillä, tai sitten kaasari/ruisku mallien välillä. Uskoisin kuitenkin että mahtavat olla aikalailla samaa tavaraa, vaikkakin hullultahan se tuntuisi että b16 ja b20 olisi samat nenät.
edit. olisitpa kysynyt aiemmin kun oli vielä 6 m10 nokka-akselia varastossa mitä vertailla Kertoisko osanumerot mitään?
tuo ratas homma onkin tiedossa, joka ei vaikuta moponohjaukseen sillä autoon tulee aivan toinen sytytysjärjestelmä.
Kait täällä on parikin ihmistä jotka noista eroista tietäs, eivät vaan viitti vaivautua vastailemaan
Onko kellään käryä millaisia nokkia M10 vakionokista saa hiomalla tehtyä?
ja onko kaikissa m10 nokissa samat nostot, asteet yms vai saako jostain kairattua paremman kuin toisesta?
haittapuoliahan tuossa kairaamisessa on mutta mutta....
Mulla oli joskus 290/10,7mm (muistaakseni) nokka ämkympissä, R-koneistuksen hioma. Oli hiottu perusympyrä ihan akselin pinnan tasalle. Lash capit piti olla että sai venttiilit säädettyä.
ja onko kaikissa m10 nokissa samat nostot, asteet yms vai saako jostain kairattua paremman kuin toisesta?
haittapuoliahan tuossa kairaamisessa on mutta mutta....
Käytännössä kaikissa samat arvot. Aivan ensimmäisissä NK 1500 hiukan erilainen ja Tisan vakionokkaa ei tarvi hinkata.
Kairaat jotain muuta ja ostat kunnon nokan.
Kun M10:iin laittaa tuplaventtiilijouset, niin mistä kannattaa etsiä jousien aluslautasia? Käykö ne suoraan jostain mallista, vai pitääkö etsiä jostain tuning puljusta?
Googlen kuvahaku ei tuota oikein tuloksia M3 vauhtiksesta. 262 getragissa olis 3 Hall-anturin paikkaa, aattelin että se olis ihan sama tehdä triggeröinti sinne päähän, jos järkevästi onnistuu. Vai kummassa ne hampaat tai nastat on, asetelmassa vai VP:ssä.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment