Pattipää mukit, patti on about koko laen kokoinen. Vaihtoehtoja on kaksi. Jyrsiä palotilojen paljealueen kohtia että mahtuu pyörimään, tai hioa/sorvata mukin päät sileeksi paljealueen kohdalta. Olen taipuvainen ekaan vaihtoehtoon jos joku ei osaa esittää painavaa perustetta toisen ratkasun puolesta.
Jarno
M10 viritys ja rakennus topic
Collapse
X
-
Käykö e12 merkinnällä oleva kansi perus 1.8 kaasarikoneen päälle suoraan? En löytänyt näitä mäntä/kansi sopivuuksia vaikka yritin etsiäkkin..
Leave a comment:
-
Originally posted by Neppo View Post
Leave a comment:
-
Originally posted by aisi316 View Postjoo eli se on toi ihan tavallinen , kun luin vaan jostain ulkolaiselta foorumilta että olis pitäny olla e21 323i painelaakeri ainakii m20 kytkimen kanssa,pituuksissa eroa
Leave a comment:
-
Originally posted by Vauhtivaunu View Post
Leave a comment:
-
Originally posted by aisi316 View PostOnko sulla mikä painelaakeri tässä kombinaatiossa?
Sachsin oma painelaakeri:
Ainakin rullatessa irrotti. Konehan mulla oottaa vielä moottorinohjauksen valmistumista :think
Leave a comment:
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostS14-paketti on SRE -618 jota myydään Sachsin sivuilla myös M10(B20) koneeseen. Ja se käy heittämällä M10:pin 228mm levylle tarkoitettuun vauhtipyörään. Mulla on omassa ämkympissä kiinni SRE -618 valeon massalevyllä ja 228mm vauhtiksella sekä pikkugetragilla.
http://www.sachsperformance.com/Sach...rung::345.html
Leave a comment:
-
Ei siinä sit muuta kun Motonetistä uutta. Ei oo eka sytkäboxi joka nyrjähtää M10:stä. Jos tosiaan piuhat on kunnosssa ja se saa kaikki virrat ja maat/ohjauksen mitä tarvii, mut ei katko.
Leave a comment:
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostSiis startti pyörittää konetta mutta se ei käynnisty? Antamillasi tiedoilla onn kyllä mahdotonta antaa tarkempia ohjeita. Antaako se ylipäätään kipinää?
Leave a comment:
-
Originally posted by micaw View PostMinkälaista jakajaa olette käyttäneet tuplien kanssa? Omassa jotain syttypuolella vikaa. Nyt on tuo kaasarikannesta otettu jakaja kiinni, numero oli 0237011004. Pöydällä olis tuo ruiskukannen numerolla: 0237005011 , saiskohan tuon käyntiin jakajan vaihdolla vai missähän vois olla vika kun ei starttaa.
Leave a comment:
-
Käyntiin saa millä vaan ehjällä jakajalla. Esimerkiksi olen käyttänyt vakiota 1502:n jakajaa ilman alipainesäädintä. Ennakkokäyrä vakiojakajissa ei ole mitenkään optimaalinen, mutta kyllä niillä auto käy ja toimii. Hyvän saa jos onnistuu löytämään sellaisen vanhankansan gurun joka vielä osaa painoja ja jousia säätämällä muokata käyrästä sopivamman.
Leave a comment:
-
Minkälaista jakajaa olette käyttäneet tuplien kanssa? Omassa jotain syttypuolella vikaa. Nyt on tuo kaasarikannesta otettu jakaja kiinni, numero oli 0237011004. Pöydällä olis tuo ruiskukannen numerolla: 0237005011 , saiskohan tuon käyntiin jakajan vaihdolla vai missähän vois olla vika kun ei starttaa.
Leave a comment:
-
Originally posted by aisi316 View Postm10 öljypumpuissa lohkojen välissä oleva metalli levy jota vasten roottorit on ,onko se kaikissa vai onko se korjauslevy vai parannus uudemmissa malleissa jonka voi vaihtaa. 3 pumppua purin yksi oli e30:sestä siinä oli levy, yksi oli e21:sestä siinä ei ollut, ja yksi 1502:sesta eikä siinäkään ollut.Alumiini päätyä olen joskus hionut suoraksi ja käyttänyt ilman levyä.
Leave a comment:
Leave a comment: