Announcement

Collapse
No announcement yet.

ipod+ice>link

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wiikki
    Bimmer Rookie
    • Mar 2004
    • 76
    • Kirkkonummi

Originally posted by Vesku View Post
    Itse asensin tuon viimeviikolla touringiin ja kytkennät tein radion taakse.

Kiitos neuvosta.

Mistä olette ostaneet iceLinkin? Tuo Suomen kauppias (icelink.fi) näyttää pitävän oviaan kiinni vielä ainakin viikon.

Olen etsimässä sopivaa tuotetta 3. generaation iPodille, eli videoiden näyttämisominaisuutta en tarvitse. Muuten IceLink Lite vaikuttaisi sopivimmalta, mutta sitä ei näy yhteensopivuustaulukoissa. Onks tietoo sopiiko se tuohon kärryyni (e46 vm 2004, Business CD ilman vaihtajaa)?

Antti
    Entiset: e21 316, e30 318i, e30 325i Cabrio, e36 328i Cabrio, e39 M5, e46 330xd, e90 335xi M-Sport, e60 535d
    Nykyiset: F11 530 xd, Jeep Wrangler TJ 4.0L, 1969 Corvette T-Top 4-speed Muncie

Comment

• mailman
      BTCF Member
      • Jul 2003
      • 8003
      • Vantaa

Öö, siis minkälaisen piuhan minä nyt tarvitsen (vaikkapa tuolta www.icelink.fi ) jotta saan videokuvaa iPodista ulkoiseen näyttöön sekä itse iPodin toimimaan sigun auton orggissysteemin kanssa?
      Vai hoitaako tämä -> http://www.icelink.fi/tuotteet.html#plus koko helahoidon? :think
      G01 ///M40i '19
      F48 xDrive20i ///M-Sport '18
      E39 ///M5 '00

Comment

• Vesku
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2003
        • 357
        • Jyväskylä

Originally posted by mailman View Post
        Öö, siis minkälaisen piuhan minä nyt tarvitsen (vaikkapa tuolta www.icelink.fi ) jotta saan videokuvaa iPodista ulkoiseen näyttöön sekä itse iPodin toimimaan sigun auton orggissysteemin kanssa?
        Vai hoitaako tämä -> http://www.icelink.fi/tuotteet.html#plus koko helahoidon? :think
        Tuossa ice>Link Plus Video mallissa on tosiaan myös videolle ulostulo josta sen saa vietyä ulkoiseen näytöön. Eli tuolla homman pitäisi onnistua business cd:n kanssa ongelmitta.

Mikäli käytössä on myös alkuperäinen vaihtaja ja siitä ei halua luopua, niin sitten on hommattava ice>Link Gateway 400.

Comment

• mailman
          BTCF Member
          • Jul 2003
          • 8003
          • Vantaa

Originally posted by Vesku View Post
          Mikäli käytössä on myös alkuperäinen vaihtaja ja siitä ei halua luopua, niin sitten on hommattava ice>Link Gateway 400.
          Juu itsellä ei ole vaihtajaa, joten tuo Plus Video-piuha riittää.

Pitäisi alkaa noita iPodeja jenkkilän markkinoilta pikkuhiljaa etsimään... Sitten komentaa tuttu ostamaan ja tuomaan/lähettämään :think Suosituksia jenkkikaupoista iPodien suhteen?
          G01 ///M40i '19
          F48 xDrive20i ///M-Sport '18
          E39 ///M5 '00

Comment

• newport
            Bimmer Rookie
            • Apr 2006
            • 58
            • Kerava

Quote:
            Originally Posted by Vesku View Post

Entäs jos on Navi-boksi?
            330daT M-Sport II -02 170kw/520nm

Comment

• newport
              Bimmer Rookie
              • Apr 2006
              • 58
              • Kerava

Tutkin vähän autoa vloppuna ja totesin että vaihtajalle ei ollut piuhoja johon ton icelinkin vois laittaa. 16:9/kasettisoittimen takana oli vaan 2 liitintä jotka ilmeisesti menee navi-boksille/bm54 boksille? Eli voiko tohon bm54-boksiin liittää icelinkin kun näky olevan vapaa liittimen paikka(12pin)??
              330daT M-Sport II -02 170kw/520nm

Comment

• tigu
                BTCF Member
                • May 2006
                • 947
                • Oulu

Originally posted by JTS-Mobile View Post
                Kuinka saan taas toimimaan iPodin omat säätimet kytkettynä IceLinkkiin??
                ..toimi alussa mutta kävin 6 näppäimen takan Access iPod UI valikossa "ilmeisesti" ja nyt en saa takaisin koko MENU valikkoa 6 takaa eikä iPod sammu kun sammuttaa mankan saati anna vaihtaa kappaleita tuostaiPodista itsestään??????????????????????????
                Tuossa aikani sähelsin ja kävi sama kuin yllä.
                En pääse enää ipodin(30gb) menuun..vinkkejä?
                -e21 m50-

Comment

• Gunkkari
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2007
                  • 56
                  • Oulu

tyhmä kymysys

Elikkäs tällaista tyhmää kyselisin, jotenka valistakaa tolloa vähän: Minulla on tammikuussa -99 valmistettu 528 E39. BMW Business kasetti/radiolla ja isolla ajotietokoneella. Saanko tohon liitettyä ton icelink gateway 300 tai icelink plussan tai muun? Kun en mistään etsinnöistä huolimatta saanut tietoon miten selvitän tuon onko mulla cd-soitin ominaisuutta tossa kasettisoittimessa tai yleensäkään onko siinä aux liitäntää. Eli valistakaa vähän,että mistä tota kannattaa etsiä. Ja onko mulla mitään muuta mahollisuutta kytkeä tota kuin aux tai cd-vaihtajan paikkaan?

Comment

• tigu
                    BTCF Member
                    • May 2006
                    • 947
                    • Oulu

Originally posted by Gunkkari View Post
                    Elikkäs tällaista tyhmää kyselisin, jotenka valistakaa tolloa vähän: Minulla on tammikuussa -99 valmistettu 528 E39. BMW Business kasetti/radiolla ja isolla ajotietokoneella. Saanko tohon liitettyä ton icelink gateway 300 tai icelink plussan tai muun? Kun en mistään etsinnöistä huolimatta saanut tietoon miten selvitän tuon onko mulla cd-soitin ominaisuutta tossa kasettisoittimessa tai yleensäkään onko siinä aux liitäntää. Eli valistakaa vähän,että mistä tota kannattaa etsiä. Ja onko mulla mitään muuta mahollisuutta kytkeä tota kuin aux tai cd-vaihtajan paikkaan?
                    Minulla ainakin on entinen omistaja kytkenyt icelink plussan kasettimankkaan..joten eiköhän tuo onnistu.Ja auxi löytyy.Auto vm-00.
                    -e21 m50-

Comment

• McRudi
                      Newbiemmer
                      • Aug 2007
                      • 5

Mihin se icelinkki kytketään?

Tommonen systeemi on perässä johon olisi tarkoitus kytkeä Gateway 300...

... ja ainut liitin minkä löydän purkamatta...

...toisella puolen perässä on alkuperäinen Nokia subbari josta nyt en muistanut ottaa kuvaa.
                      Ettei tulis yllätyksenä jos ostan vermeen niin puuttuukin joku piuhasarja autosta.

Kulkuneuvo on 530da touring e39 vm.-00.
                      Last edited by McRudi; 17-10-2007, 13:25.
                      Vollemies siirtyi Bimmeriin eikä hetkeäkään ole katunut. Jaa a... no kovilla pakkasilla kaduttaa kun kuuluu vaan naks naks kun avaimesta kääntää.

Comment

• tabasco
                        Bimmer Fanatic
                        • Jul 2007
                        • 851
                        • fin

Saas nähdä, minkälainen keitos näistä saadaan aikaiseksi...

Comment

• tabasco
                          Bimmer Fanatic
                          • Jul 2007
                          • 851
                          • fin

Hommasin tuollaisen kannellisen lokeron keskikonsoliin. Vähän jännitti, miten ipod siihen mahtuu, kun lokerossa on toisessa sivustassa käyntikorttipidike. Siinä oli myös kynänpidike jonka sai ehjänä irti.

Soitin oli alkuperäiseen kannettomaan lokeroon kuin tehty, mutta tähän se sopii vieläkin paremmin! Välystä on just sen verran, että se sinne kevyesti menee ja tulee pois, mutta ei kuitenkaan pääse heilumaan sivusuunnassa.

Kuvassa näkyy DICE:n johto, jota sovittelen tuonne lokeroon.

Comment

• tabasco
                            Bimmer Fanatic
                            • Jul 2007
                            • 851
                            • fin

Tuli eilen asenneltua DICE autoon, homma meni kuten pitikin ja vehjas toimii hyvin.

Homma oli aika suoraviivainen ja helppo. Aikaa meni parisen tuntia kun rauhallisesti teki, mutta kyllä tuosta nopeamminkin olisi selviytynyt. Yhtään reikää ei tarvinnut porata eikä mitään särkeä, asennuksen pystyy purkamaan ja palauttamaan alkuperäiseksi helposti (jos nyt jostain syystä niin haluaisi tehdä).

Kuvia vähän huonosti, kun kamerasta loppui akku.. mutta tuossa jotain:

Klik

Auto siis '00 e46 330d manuaali, jossa oli alkuperäinen 6cd vaihtaja, BMW Business kasettisoitin ja Harman/Kardon alkuperäishifit.

Tähän hommaan tarvittiin 80GB 5th gen iPod (toki muitakin sopivia malleja on), Dice Electronicsin DICE I-BMW-T -integraatiokitti ja rulo-tyyppisellä kannella oleva lokero keskikonsoliin käsijarrun viereen.

DICE:ä saa ainakin täältä, josta omani hankin.
                            Last edited by tabasco; 21-10-2007, 16:08.

Comment

• Porta
                              Bimmer Rookie
                              • Jul 2007
                              • 54
                              • Pk-seutu

Originally posted by tabasco View Post

DICE:ä saa ainakin täältä, josta omani hankin.
                              Mitä tuo DICE maksoi tuota kautta?

Comment

• appracing
                                Bimmer Rookie
                                • Aug 2004
                                • 118
                                • Riihimäki

Lainaanpas tätä topiccia. Oon nyt searchillä hakunut kaikenlaista infoa ja pikkuhiljaa alkaa muodostua käsitys siitä mitä omassa autossa on.

Eli kojelaudassa 16:9 näyttö jonka takana kasettisoitin, takakontissa 6-CD:n vaihtaja ja MK3 naviboksi. Firmis vehkeessä on 3-1/50 muistaakseni jos se nyt asiaan vaikuttaa. Ratissa ei ole nappeja, auto on E46 Touring 320D ja vuosimalli 2002.

Eli mikä icelinkki mun pitää hankkia, että voin pitää cd-vaihtajan edelleen autossa ja ohjata iPodia kojelaudan näytön kautta? iPod saa mun puolesta jäädä jemmaan, ei sovi sisustaan. Ja onko mahdollista saada videoita näkymään siinä näytössä? Mä en nyt jotenkin saa kiinni tästä hommasta ollenkaan. Sorry. :think
                                Nissan Skyline GT-R 1992 TA
                                BMW 525dA M-Sport 2003

ja silloin kun mikään ylemmistä ei toimi: Toyota Hilux

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎