Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dynavin kiinanavi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heguli
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 815
    • www.e30m3.fi

Mielestäni se oli ruskea piuha sieltä liittimestä minkä katkaisin, en kuitenkaan katkaissut sitä ihan liittimen juuresta vaan sen verran kauempaa että saa helposti juotettua jos tarvetta tulee myöhemmin.

Se wlan yhteyden muodostaminen on vähän omituinen. Sehän toimii joko niin että tuikkaat sen mokkulan kiinni yhteen niistä usb kaapeleista ( tämäkin on hauska piirre sillä niitä ei ole sen kummemin eritelty että mihin niistä, mutta vain yhdessä toimii tuo nettiyhteys) Tosin iPhonella kun luo oman yhteyspisteen ja valitsee wifi ja usb päällä, löytää soitin tuon yhteyden ja homma toimii. Soittimen päästä pitää ekalla kerralla valita se verkon ssid ja antaa se passu mihin halutaan liittyä jotta yhteys syntyy. Soitin muistaa kyllä kaikki kikottimet mitkä sen kanssa on paritettu.

Jos olet jos paljon räplännyt niitä asetuksia niin ehkä kannattaa antaa sille soittimelle tehdas reset ja yrittää uudelleen ( toki kannattaa painaa mieleen minkä valikon takana on se kieli ja merkistö asetus sillä kaikkihan muuttuu sitten kiinaksi kun resetin tekee, ekalla kerralla en itse tuohon ollut huomiota kiinnittänyt
    Die beste fahrt mit hosen an, BMW

Comment

• Veeksi
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2003
      • 2175
      • Kuopio

Originally posted by Heguli View Post
      Mielestäni se oli ruskea piuha sieltä liittimestä minkä katkaisin, en kuitenkaan katkaissut sitä ihan liittimen juuresta vaan sen verran kauempaa että saa helposti juotettua jos tarvetta tulee myöhemmin.

Se wlan yhteyden muodostaminen on vähän omituinen. Sehän toimii joko niin että tuikkaat sen mokkulan kiinni yhteen niistä usb kaapeleista ( tämäkin on hauska piirre sillä niitä ei ole sen kummemin eritelty että mihin niistä, mutta vain yhdessä toimii tuo nettiyhteys) Tosin iPhonella kun luo oman yhteyspisteen ja valitsee wifi ja usb päällä, löytää soitin tuon yhteyden ja homma toimii. Soittimen päästä pitää ekalla kerralla valita se verkon ssid ja antaa se passu mihin halutaan liittyä jotta yhteys syntyy. Soitin muistaa kyllä kaikki kikottimet mitkä sen kanssa on paritettu.

Jos olet jos paljon räplännyt niitä asetuksia niin ehkä kannattaa antaa sille soittimelle tehdas reset ja yrittää uudelleen ( toki kannattaa painaa mieleen minkä valikon takana on se kieli ja merkistö asetus sillä kaikkihan muuttuu sitten kiinaksi kun resetin tekee, ekalla kerralla en itse tuohon ollut huomiota kiinnittänyt
      Ei kai se auta kuin kokeilla.

Kiinalainen vastasi reklamaatiooni. "Asennusrautojen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia vuosiin. Ehkä autossani on jotain erilaista?" Vissiin peto2:lla ja mulla on ihan poikkeukselliset E39:t.

Toi on 4G mokkula ja tuo laite ei tuo kuin 3G:tä. Joten USBiin ei voi sitä tyrkätä kiinni. :/ ...tai voi, mutta se vain lataa.

Kiinalainenkin suosittelin factory resettiä Wifiin "About the WIFI,are you sure your mobile can use this wifi?you can try to do factory reset,code is 126". En kyllä ymmärrä mitä hän ajatteli sanailevansa tuossa kun sanoi olenko varma että mun mobile voi käyttää tätä wifiä?
      BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
      BMW E63 630iA '05

Comment

• lj123
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2015
        • 1215
        • Lohja

Originally posted by Veeksi View Post

Kiinalainen vastasi reklamaatiooni. "Asennusrautojen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia vuosiin. Ehkä autossani on jotain erilaista?" Vissiin peto2:lla ja mulla on ihan poikkeukselliset E39:t.

Toi on 4G mokkula ja tuo laite ei tuo kuin 3G:tä. Joten USBiin ei voi sitä tyrkätä kiinni. :/ ...tai voi, mutta se vain lataa.

Kiinalainenkin suosittelin factory resettiä Wifiin "About the WIFI,are you sure your mobile can use this wifi?you can try to do factory reset,code is 126". En kyllä ymmärrä mitä hän ajatteli sanailevansa tuossa kun sanoi olenko varma että mun mobile voi käyttää tätä wifiä?
        Mulla on sama laite, ja ne raudat on ihan syvältä ja poikittain, kuten tuota pari sivua taaksepäin näkee. Ihan eri autoon kuuluu, kuten soitinkin, eli X5:een, siitä olen aika varma. Mulle sanoivat samaa, että ei ole kellään muulla koskaan ollut ongelma, ihan insinööriltä tarkistivat, että ne ovat oikeat :think

Kun jälkikäteen kuvia katsoin, niin ainakin omalla myyjällä oli tuotekuvissa itse asiassa kahta laitetta, ulkoisesti lähes samat, mutta toisessa hieman kaarevampi tuo etulevy ylhäältä, ja vähän korkeampi. Mutta kiinalaiset ei taida tietää, että E53 ja 39 on eri autoja, siksi raudoissakaan ei varmaan ole mitään vikaa heidän mielestään.

Radio vaati itselläkin vielä kahden irrallisen piuhan kytkemisen, jotta kuuluvuus parani. (eli tuossa pari postia ylemmässä kuvassa oikealla näkyvät Amp-con ja vielä kolmas auto ant)

Mulla tuli tuon mukana sellainen antenni liitin, että soitin ei tosiaan mennyt sitten paikalleen kunnolla kun alkoi kojelautaa kiinnittämään, ja syynä oli tuo mukana tullut antennipiuhan liitin soittimen päästä. Hain Motonetista Fakra-adapterin, jossa on lyhyempi antenniliittimen ulos jäävä osa, jota voi vielä vähän taivuttaa, sen avulla sai laitteen paikalleen, mutta niitä piuhoja saa kyllä kanssa sovitella, että menee paikalleen.

Mulla toimii WLAN kyllä ihan hyvin. En muista onko siinä Androidin valikoissa sen alla paljonkaan asetuksia, mutta voi katsoa tarvittaessa omasta jossain vaiheessa, että mitä siellä näkyy. Toimii siis Lumian wlan-jaon ja ihan koti-Wlanin kautta tuo mun laite.

Edit: ja rattinapit toimii myös, mitä nyt sama vika kuin alkuperäisenkin radion kanssa, että kanavan/biisin vaihto toimii kun sattuu, mutta lienee vika ratissa.
        Last edited by lj123; 16-06-2016, 11:51.
        E39 M5 -99
        F11 530d Xdrive -14

Comment

• Muurahainen
          BTCF Member
          • Dec 2006
          • 9194
          • Nurmijärvi

Originally posted by Veeksi View Post

Peto2:n E39 on todella erikoinen koska on E38

Itsellä ei ole ollut wifin kanssa ongelmia ja mokkulakin on 3G mallia joten se toimii mukavasti usb:n kautta.

Comment

• Veeksi
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2003
            • 2175
            • Kuopio

No tänään oli näköjään ensimmäinen hyvä päivä tämän laitteen kanssa. Launtaista lähtien oli huonoja päiviä. Nyt ajattelin, että pitää yrittää nollata ne tehdasasetukset siihen ja pistää sormet ristiin jos se jotenki mystisesti laukaisis ton WLANin lukon. Aattelin kuitenki viel katsoo että se ei toimi. Pistin puhelimesta hotspotin ja ei näyttänyt äkkiseltään tekevän mitään. Kävin hakee sen 4G WLAN mokkulan sisältä ja kävelin autoon, niin kaboom! Sepä olikin löytänyt tämän mokkulan ja yhdisti siihen suoraan.

Leikkasin sen ruskean johdon katki ja se tosiaan korjas tuon peruutuskamera ongelman. Suuret kiitokset vinkistä! Myyjäkään ei osannut tuohon vastata.

Originally posted by lj123 View Post
            Mulla on sama laite, ja ne raudat on ihan syvältä ja poikittain, kuten tuota pari sivua taaksepäin näkee. Ihan eri autoon kuuluu, kuten soitinkin, eli X5:een, siitä olen aika varma. Mulle sanoivat samaa, että ei ole kellään muulla koskaan ollut ongelma, ihan insinööriltä tarkistivat, että ne ovat oikeat :think

Kun jälkikäteen kuvia katsoin, niin ainakin omalla myyjällä oli tuotekuvissa itse asiassa kahta laitetta, ulkoisesti lähes samat, mutta toisessa hieman kaarevampi tuo etulevy ylhäältä, ja vähän korkeampi. Mutta kiinalaiset ei taida tietää, että E53 ja 39 on eri autoja, siksi raudoissakaan ei varmaan ole mitään vikaa heidän mielestään.

Radio vaati itselläkin vielä kahden irrallisen piuhan kytkemisen, jotta kuuluvuus parani. (eli tuossa pari postia ylemmässä kuvassa oikealla näkyvät Amp-con ja vielä kolmas auto ant)

Mulla tuli tuon mukana sellainen antenni liitin, että soitin ei tosiaan mennyt sitten paikalleen kunnolla kun alkoi kojelautaa kiinnittämään, ja syynä oli tuo mukana tullut antennipiuhan liitin soittimen päästä. Hain Motonetista Fakra-adapterin, jossa on lyhyempi antenniliittimen ulos jäävä osa, jota voi vielä vähän taivuttaa, sen avulla sai laitteen paikalleen, mutta niitä piuhoja saa kyllä kanssa sovitella, että menee paikalleen.

Mulla toimii WLAN kyllä ihan hyvin. En muista onko siinä Androidin valikoissa sen alla paljonkaan asetuksia, mutta voi katsoa tarvittaessa omasta jossain vaiheessa, että mitä siellä näkyy. Toimii siis Lumian wlan-jaon ja ihan koti-Wlanin kautta tuo mun laite.

Edit: ja rattinapit toimii myös, mitä nyt sama vika kuin alkuperäisenkin radion kanssa, että kanavan/biisin vaihto toimii kun sattuu, mutta lienee vika ratissa.
            Mä en kyllä mitään kolmansia johtoja löytänyt? Noi oli noi kuvassa laitettu johdot ja sit tuo AMP con, mutta se herätti nuo vahvarit (oli siis ulkoisen vahvarin heräte).

Rattinapitkin toimii. Mä luulin, että tuo ratin oikealla puolella oleva kolmen nuolen (ympyrässä) nappi vaihtais näissä museobemareissaki äänilähdettä. Mutta sehän muuttaakin sisäilmankiertoa . Tosin oli tossa joku hetki kun se ei Spotifyn kappaleita suostunut vaihtamaan. Mutta sitten ku sulki ja availi taas appeja niin rupes skulaamaan.

Originally posted by Muurahainen View Post
            Peto2:n E39 on todella erikoinen koska on E38

Itsellä ei ole ollut wifin kanssa ongelmia ja mokkulakin on 3G mallia joten se toimii mukavasti usb:n kautta.
            Oho . No siinä on mennyt sitte kaikki pieleen jo insinöörin suunnittelupöydällä.

Mutta joo. Nyt rupes jo ihan hymyilyttämään. Se on mulle harvinaista. Lasettelin Netflixit, Youtubet, Elisa viihteet, Spotifyt, Radio FM:n, Wazen ym. ja voi pojat. Kaikki toimii todella hyvin. Tosin esim. Tom tom nopeuskamerat ja MTV Katsomoa ei pysty asentamaan kun tuo on ilmeisesti rootattu android. Tietysti kaipa nuo löytyy jostain pimeämmistä lähteistä.

Mulla oli valmiiks tuossa asennettunakin kaiutin- ja subbarivahvistin ja erkkasarjat ja subi. Pikkusen joutu vahvarien gaineja säätämään, mutta kun ne sai kohdalleen, niin täytyy sanoa, että eipä kyllä häpeä enää äänenlaadussa millekään. Huikealta kuulostaa kun Spotifystä pistää parhaan äänenlaadun eikä sitä siirretä minkään kuulokepiuhan tai bluetoothin kautta! Piti ihan pistää vaahtomuovia takarekisterikilven taakse ku rupes niin hyvin soimaan.

Kiitos vinkeistä ja toivotaan ettei toi WLANi nyt sitten pimene yhtä mystisesti kuin heräsi.

Mitäs appeja muut on asennellu?
            BMW E63 630iA '05

Comment

• Heguli
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2003
              • 815
              • www.e30m3.fi

Joo, kyllä se sitten hymyilyttää kun saa laitteen toimimaan, se vaan vaatii vähän enemmän vaivaa. Kyllähän nämä hakkaa 100-0 nuo jerusalemin osuuskaupasta ostetut oem laitteet. Nämä on nykyaikaa

Comment

• Veeksi
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2003
                • 2175
                • Kuopio

Joo, kyllä se sitten hymyilyttää kun saa laitteen toimimaan, se vaan vaatii vähän enemmän vaivaa. Kyllähän nämä hakkaa 100-0 nuo jerusalemin osuuskaupasta ostetut oem laitteet. Nämä on nykyaikaa
                En nyt tiedä oliko tuo loppupeleissä nyt niin vaivasta kyse. Ellei sit ole niin edistyksellinen laite, että se mittaa jotenkin omistajan stressitason ja WLANi kytkeytyy päälle vasta sitten kun hatutus on itsemurharajoilla.

Se mitä tuo kaipaisi, niin olisi kyllä ihan fyysiset back ja home napit. Nyt kun softissa tulee jotain mainoksia missä on sulkuruksi pienellä jossain ihan kulmassa, niin niitä ei pysty painamaan, koska näyttö jatkuu tuolla soittimen etupaneelin alla. Siinä on pari kertaa jäänyt vähän "jumiin". Tietysti jonkun audio-lähdön kautta tuosta on yleensä päässyt pois. Tietysti vielä huikeempaa olisi, jos se näyttö ei menis sinne muovien alle, jotta niistä mainoksista pääsis ihan eteenkin päin. Samoin se vetäisy valikon oikeassa yläkulmassa oleva nappula mistä pääsee näkemään esim. juuri edelliset asetukset on niin reunassa, että mun sormilla se rupeaa nostamaan volaa ennemmin kuin menee eteenpäin. Onneks se ei sentään nykäse kerralla sitä volaa-maksimille. Muutoin olis varmaan hifit jo räjähtäneet.
                Last edited by Veeksi; 17-06-2016, 08:18.
                BMW E63 630iA '05

Comment

• Heguli
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2003
                  • 815
                  • www.e30m3.fi

Mun soittimessa on ainakin Home ( se mökin kuva ) ja Back ( sellainen takaisin kaartuva nuoli ) ihan siinä oikean puoleisessa rivistössä. Niihden toiminnan voi asetuksista määrittää halutunlaisiksi. kts sivu 39 postaus.

Comment

• Veeksi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2003
                    • 2175
                    • Kuopio

Mun soittimessa on ainakin Home ( se mökin kuva ) ja Back ( sellainen takaisin kaartuva nuoli ) ihan siinä oikean puoleisessa rivistössä. Niihden toiminnan voi asetuksista määrittää halutunlaisiksi. kts sivu 39 postaus.
                    Sulla näkyy olevan tosiaan pikkasen eri napit. Mulla on ylimmät eteen ja taakse nuoli (kanavan tai kappaleen vaihto) ja sit alempana on SD ainaki mikä sulta tais puuttua. Pitää miettiä koodaisko tuon backin ja homen tosiaan johonki muihin nappeihin. Nyt ne o vaan virtuaalinappeina näytön ylälaidassa. Sulla muuten on mute siinä missä mulla on virtanapin kuva.
                    BMW E63 630iA '05

Comment

• Heguli
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2003
                      • 815
                      • www.e30m3.fi

Joo, taitaa olla vähän eri laite, mulla sammuu virrat vasemmanpuoleisesta
                      nupista painamalla kuten oem soittimessakin. Tosi asia on se että näitä soitin
                      variaatioita alkaa jo olla liikaa ja jokaisessa on jotain pientä eroa keskenään
                      tosin toiminnot ja syvempi sielunelämä lienee aika sama.

Comment

• 525iiäxä
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2005
                        • 1842
                        • Lappeenranta, Finland

Näyttövikainen 4:3 navi on alkanut kyllästyttää ja nämä kiinanihmeet taas kiinnostaa. Valinnan vaikeus tosin on iskenyt...

Muutama vaihtoehto ja tärkeimmät erot. Kaikissa ilmeisesti sama juttu, että lisäpiuha pitää vetää kontista kojelautaan, näin olen ymmärtänyt.

1:

http://www.dvdgpsnav.com/car-dvd-bmw...-gps-navi.html

Windows CE 6.0. Ihan siistin näköinen, tukee orkkis cd-vaihtajaa, muttei taida olla hands-free mikkiä saatavilla. Hyvässä halvennuksessa, ainakin nimellisesti.

2:

http://www.eonon.com/Android-Car-GPS....html?Catype=1

Android 5.1.1, ei tue cd-vaihtajaa. Hands-free mikki löytyy. Tarkin näyttö.

3 ja 4:

http://www.eonon.com/Other-Car-DVD-G....html?Catype=1

Windows CE 6.0. Näiden keskinäinen suurin ero lienee puhelimen mirror-toiminnossa. Ensimmäisessä ei ole.

Jos ykkösvehkeeseen saisi mikin, niin olisi todnäk vahvin ehdokas, tai sitten jos tuohon android-vehkeeseen saisi jotenkin liitettyä cd-vaihtajan. Tosin, en ole tarkistanut onko se Alpine, muiden ei kerrota toimivan tuon ensimmäisen kanssa yhteen.

Tuolla rahalla saisi tietysti orig 16:9 navin, ehkä, jos jostain löytyy toistaiseksi pikseliviaton yksilö. Se käsittääkseni olisi ihan bolt-on.

Hö, menipäs se nyt hankalaksi. Eononin kanssa on pientä kirjeenvaihtoa jo pidetty lähinnä sen suhteen, että mitä rojuja tarvitaan, että saa asennettua. Muiden kanssa ei.

Pari yleistä kysymystä aiheesta

- Kartta tuikataan siis muistikortilla koneeseen, aina vai karttaa päivitettäessä?
                        - Ja näihinkö saa sitten myös asennettua muitakin softia?
                        - Auton oma OBC ei näy? Näkyyhän ne tiedot toki mittaristossa kelaamalla jos on tarve. Pikkuharmi, enemmän mietityttää cd-vaihtajan tippuminen pois, tosin muistikortilla saa musaa jakoon paljon enemmän.

Volvo V70 2.4T -02
                        E30 323i -84 (taas)

Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

Comment

• gedu
                          Bimmer Rookie
                          • Aug 2011
                          • 94
                          • Helsinki

Originally posted by 525iiäxä View Post
                          Näyttövikainen 4:3 navi on alkanut kyllästyttää ja nämä kiinanihmeet taas kiinnostaa. Valinnan vaikeus tosin on iskenyt...

Muutama vaihtoehto ja tärkeimmät erot. Kaikissa ilmeisesti sama juttu, että lisäpiuha pitää vetää kontista kojelautaan, näin olen ymmärtänyt.

1:

http://www.dvdgpsnav.com/car-dvd-bmw...-gps-navi.html

Windows CE 6.0. Ihan siistin näköinen, tukee orkkis cd-vaihtajaa, muttei taida olla hands-free mikkiä saatavilla. Hyvässä halvennuksessa, ainakin nimellisesti.

2:

http://www.eonon.com/Android-Car-GPS....html?Catype=1

Android 5.1.1, ei tue cd-vaihtajaa. Hands-free mikki löytyy. Tarkin näyttö.

3 ja 4:

Windows CE 6.0. Näiden keskinäinen suurin ero lienee puhelimen mirror-toiminnossa. Ensimmäisessä ei ole.

Jos ykkösvehkeeseen saisi mikin, niin olisi todnäk vahvin ehdokas, tai sitten jos tuohon android-vehkeeseen saisi jotenkin liitettyä cd-vaihtajan. Tosin, en ole tarkistanut onko se Alpine, muiden ei kerrota toimivan tuon ensimmäisen kanssa yhteen.

Tuolla rahalla saisi tietysti orig 16:9 navin, ehkä, jos jostain löytyy toistaiseksi pikseliviaton yksilö. Se käsittääkseni olisi ihan bolt-on.

Hö, menipäs se nyt hankalaksi. Eononin kanssa on pientä kirjeenvaihtoa jo pidetty lähinnä sen suhteen, että mitä rojuja tarvitaan, että saa asennettua. Muiden kanssa ei.

- Kartta tuikataan siis muistikortilla koneeseen, aina vai karttaa päivitettäessä?
                          - Auton oma OBC ei näy? Näkyyhän ne tiedot toki mittaristossa kelaamalla jos on tarve. Pikkuharmi, enemmän mietityttää cd-vaihtajan tippuminen pois, tosin muistikortilla saa musaa jakoon paljon enemmän.
                          Itse ottaisin vaihtoehdon 2. Puhelin hotspotiksi ja Google Playstä saat ihan minkä vaan haluamasi navigointisoftan ladattua (Itse käytän google mapsia). Samoin BT on parempi kuin muissa vaihtoehdoissa, voit vaikkapa puhelimesta toistaa autokäyttöön riittävän laadukasta musiikkia.

Toisena vaihtoehtona pitäisin 3. se ilmeisesti osaa leikkiä OBC:tä jos niin haluat. WinCE on vain jo aikas kuollut ympäristö, toki ei tuo Android 5.1.1 sekään ihan vertavuotaa reunaa ole sekään.

Tehdasnavin takia taidat tarvita lisäjohdot mukaan, eli piuhat takakontista takaisin kojetaululle.
                          Last edited by gedu; 23-11-2016, 22:17.
                          Most likely, you will end up agreeing with "Life's a Bitch, then you end up marrying one"

-01 E39 540iA touring
                          Ex -94 E34 540iA touring

Comment

• 525iiäxä
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2005
                            • 1842
                            • Lappeenranta, Finland

Originally posted by 525iiäxä View Post

Lisäperehtymisen jälkeen vastaan itselleni:

- Offline-kartta kortilla, online-kartta netistä puhelimen nettiyhteyden läpi.
                            - Saa asennettua
                            - Ei näy ruudulla, mittaristossa näkyy. Vastapainoksi saa näkymään OBD-dataa porttiin tökättävän bluetooth-adapterin ja esim torque-softan avulla

Monenlaista säätöä ja murhetta on yhdellä jos toisella ollut noiden kanssa, tyytyväisyyden taso riippuu niin monesta tekijästä. Vahvin ehdokas on tuo kakkosvaihtoehto.

Volvo V70 2.4T -02
                            E30 323i -84 (taas)

Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

Comment

• makkis
                              BTCF Member
                              • Feb 2005
                              • 5152
                              • Kouvola, Savisto

Itse kannatan kyllä android versiota, meillä yhdessä autossa mokoma on ja kyllä toimii hienosti kun voi suoraan kuunnella youtubesta tai spotifystä musiikkia jne. Ja google maps toimii hienosti vaikka antenni on työnnetty vain kojelaudan sisään. Ja rattinappeihinkin saa itse ohjelmoitua ne toiminnot.

Pari kertaa jumahtanu alkuruutuun, mutta buuttauksella käynnistyy.

Mutta mahdollisimman paljon prossutehoa ja varsinkin RAMmia, suurimmassa osassa on vain 1gb ram, mun mielestä vaatii vähintään sen 2gb, esim. Netflix ei taida toimia tuolla 1gb rammilla.
                              Noita löytyy kyllä, mutta harvemmassa ovat kuitenkin.
                              Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
                              Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
                              Virallinen Xhp jälleenmyyjä

Comment

• 525iiäxä
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2005
                                • 1842
                                • Lappeenranta, Finland

Originally posted by gedu View Post
                                Itse ottaisin vaihtoehdon 2. Puhelin hotspotiksi ja Google Playstä saat ihan minkä vaan haluamasi navigointisoftan ladattua (Itse käytän google mapsia). Samoin BT on parempi kuin muissa vaihtoehdoissa, voit vaikkapa puhelimesta toistaa autokäyttöön riittävän laadukasta musiikkia.
                                Päädyin tähän, tosin eri merkkinen ja halvempi. Muuten speksit melko yksi yhteen. Tablettiversio hylättiin kun löytyi sopivan hintaluokan vehkeitä. Johtohässäkässäkin säästin ja jätin tilaamatta, teen itse. Mukana tulee kuitenkin lyhyt versio, niin sitä jatkamalla saanee toimivan.

Volvo V70 2.4T -02
                                E30 323i -84 (taas)

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎