Perusvarusteiltaan monesti todella karvalakkeja, reippaasti kalliimpi kun tavan malli.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus Vol2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Suorakuus View PostMikähän on kun nettiautossa olevat samat alpina d3 pyörii myynnissä kuukaudesta toiseen? Pienillä kilsoilla ja muutenkin siistin näköisiä, onko pyynnit vaan liian kalliita verrattuna johonkin perus m sport? Ei tuollasen ylläpitokaan luulisi mitään kallista olevan kun tekniikka pommin varma m47? Toki hitaasti näyttää kaikki alpinat vaihtavan omistajaa.:think
Jännä että ei mainita mitenkää ilmotuksessa..
Eikös se Kuitenkin ollu niin että petoksen merkit täytää jos ei kerro että lunari peli?mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
-
-
Originally posted by vaappu View PostEikös se Kuitenkin ollu niin että petoksen merkit täytää jos ei kerro että lunari peli?
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostEn usko. Sitten täyttää jos korjauksissa turvavarusteita jätetty asentamatta jne ja ohitettu valot näiltä. Ei autoa myydessä tietääkseni tarvitse mitään historiaa kertoa sen enempää.Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostEn usko. Sitten täyttää jos korjauksissa turvavarusteita jätetty asentamatta jne ja ohitettu valot näiltä. Ei autoa myydessä tietääkseni tarvitse mitään historiaa kertoa sen enempää.
Comment
-
-
Ääääh.. pari vuotta kattellu saksan ja suomen tarjontaa g31 malleista.
Lähinnä 520d nelikkoa etsin. Eipä oikein iskeny tähän mennessä mikään koska nykynen 530d on niin hyvä.
Sit sattu sopivilla kilkkeillä oleva 540xd msport silmään ja oho.. jonnin verran sai perustella itselleen hankintaa mutta nojoo, kerranhan täällä vain eletään.Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..
Comment
-
-
Originally posted by icecold View PostMulla on, laitappa mulle privalla puhelinnumerosi niin ollaan yhteydessä.F36 428iA GC M-Sport
Z3 2.8i Roadster Myytävänä
M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16
M: E36 328i osia
M: E39 business cd ja info display
M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Comment
-
-
Originally posted by vaappu View PostSiellä on eräs toinen D3 allekirjoittaneen vanha auto myynnissä. Avk.lle meni poro mällissä. Vuosia sitten.
Jännä että ei mainita mitenkää ilmotuksessa..
Eikös se Kuitenkin ollu niin että petoksen merkit täytää jos ei kerro että lunari peli?
Voitko heittää pientä vinkkiä mikä noista on se sinun ex?
Comment
-
-
Originally posted by Suorakuus View PostMitä on raati mieltä olisko tuommosen d3 ostamisessa mitään järkeä? Suomen tarjonta aika heikkoa ja toki harvinainen auto muutenkin. Itseä aina jotenkin kiehtonut tuo alpina merkkinä ja nykyisen tilalle e91 320d (380tkm) käyttöautoksi tuollainen voisi kiinnostaa jos pienillä kilsoilla olevan löytäisi. :think Teknisesti tuohan on aika perus 320d joten osien saatavuus ja hinta varmasti ei eroa nykyisestä kulkineesta. Toki kannattaako siitä alpinan merkistä ratissa sitten maksaa puolet enemmän vrt perus 320?
Voitko heittää pientä vinkkiä mikä noista on se sinun ex?
Comment
-
-
Originally posted by Suorakuus View PostVoitko heittää pientä vinkkiä mikä noista on se sinun ex?E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Jonkin verran tullu katseltuu f31 320d LCI jos semmosta laittais ens vuonna kun f10 poksahtaa 200tkm täyteen. Kuitenkaan tarjonta ei ole suomessa hääviä (M-Sport,alle 130tkm, prof.navi,HUD,sähköjakkarat ym.) Yli 30k tuntuu taas liian kovalta 3-sarjasta.
Joten kyllä tää kelkka alkaa kääntyä siihen suuntaan et pidetään toi f10 pidempään ja ollaan tyytyväisiä. En tiedä olisiko f31 edes "oikea" suunta, jos on 5-sarjaan ehtinyt tottua. Jokin siinä vaan viehättää kun niitä on eksynyt kattelemaan.
Vaikee on hyvää autoo lähtee vaihtamaan
Arvonalenema on myös juttu joka laittaa mietityttään :think
En tiä sopiko tää tähän topicciin yhtään enempää kun muihinkaan, tarvis varmaan olla Bemarin vaihtamisen sietämätön vaikeus topicI4 e40 Msport
Kia Rio 1.2 -21
ex. 520d F11 LCI -16
ex. 520d F10 LCI M Sport -14
ex. 320d E90 -06
ex. Audi A3 2.0 TDI 8P -07
ex. 320i E36 Coupe -95
Comment
-
-
Originally posted by Aksuuu View PostJonkin verran tullu katseltuu f31 320d LCI jos semmosta laittais ens vuonna kun f10 poksahtaa 200tkm täyteen. Kuitenkaan tarjonta ei ole suomessa hääviä (M-Sport,alle 130tkm, prof.navi,HUD,sähköjakkarat ym.) Yli 30k tuntuu taas liian kovalta 3-sarjasta.
Joten kyllä tää kelkka alkaa kääntyä siihen suuntaan et pidetään toi f10 pidempään ja ollaan tyytyväisiä. En tiedä olisiko f31 edes "oikea" suunta, jos on 5-sarjaan ehtinyt tottua. Jokin siinä vaan viehättää kun niitä on eksynyt kattelemaan.
Vaikee on hyvää autoo lähtee vaihtamaan
Arvonalenema on myös juttu joka laittaa mietityttään :think
En tiä sopiko tää tähän topicciin yhtään enempää kun muihinkaan, tarvis varmaan olla Bemarin vaihtamisen sietämätön vaikeus topic
Kumpikaan autoista ei mulla kyllä ollut M-sport, varsinkaan 3-sarjalaisissa en ymmärrä niiden hinnoittelua... mun (silloin) 150 tkm ajetun (ihan ok varusteet: pro navi, sähkösportit, panorama, comfortaccess, peruutuskamera yms) pyyntihinta alkoi 1:llä
EDIT: Samaa mieltä ao pyrozin kanssa rengasmelusta, sen kanssa on joko elettävä tai sitten vaimennusmatto- ja rengasostoksille jos löytyy runflatit. Siinä on vitoseen kyllä eroa.Last edited by rizzo; 31-08-2020, 14:27.
Comment
-
-
Originally posted by Aksuuu View PostJonkin verran tullu katseltuu f31 320d LCI jos semmosta laittais ens vuonna kun f10 poksahtaa 200tkm täyteen. Kuitenkaan tarjonta ei ole suomessa hääviä (M-Sport,alle 130tkm, prof.navi,HUD,sähköjakkarat ym.) Yli 30k tuntuu taas liian kovalta 3-sarjasta.
Joten kyllä tää kelkka alkaa kääntyä siihen suuntaan et pidetään toi f10 pidempään ja ollaan tyytyväisiä. En tiedä olisiko f31 edes "oikea" suunta, jos on 5-sarjaan ehtinyt tottua. Jokin siinä vaan viehättää kun niitä on eksynyt kattelemaan.
Vaikee on hyvää autoo lähtee vaihtamaan
Arvonalenema on myös juttu joka laittaa mietityttään :think
En tiä sopiko tää tähän topicciin yhtään enempää kun muihinkaan, tarvis varmaan olla Bemarin vaihtamisen sietämätön vaikeus topic
Muuten F3x LCI on varsin mainio auto. Tosin. jos pitää olla HUD ja sähköpenkit, niin se rajaa aika paljon autoja ulos. Saati jos ei saa olla sieltä kalliimmasta päästä. Pikkukoneisissa kolmosissa on todella vähän nahkapenkkejä ja sähköisiä penkkejä. Jos pystyy noista joustamaan niin alkaa löytyä muuten mukavilla varusteilla kohtuu hintaan.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostMä vaihdoin F10 530d x-driven (pre-lci) -> F31 320d LCI. Makukysymyksiä, mutta minulle tuo 3-sarjalainen sopii paremmin käteen. Ihan sama kummalla ajaa, niin hinnat kyllä tippuu molemmissa. Käyttökustannukset näissä mun omistamissa on toki aivan eri tasolla näissä (ylläri). Laittele vaikka privaa jos haluat ihan tarkkoja käyttökokemuksia
Kumpikaan autoista ei mulla kyllä ollut M-sport, varsinkaan 3-sarjalaisissa en ymmärrä niiden hinnoittelua... mun (silloin) 150 tkm ajetun (ihan ok varusteet: pro navi, sähkösportit, panorama, comfortaccess, peruutuskamera yms) pyyntihinta alkoi 1:llä
EDIT: Samaa mieltä ao pyrozin kanssa rengasmelusta, sen kanssa on joko elettävä tai sitten vaimennusmatto- ja rengasostoksille jos löytyy runflatit. Siinä on vitoseen kyllä eroa.Originally posted by pyroz View PostF31 huono puoli on rengasmelu edessä varsinkin RFT renkailla. 5er verrattuna sille ei vaan voi mitään ja se pitää hyväksyä.
Muuten F3x LCI on varsin mainio auto. Tosin. jos pitää olla HUD ja sähköpenkit, niin se rajaa aika paljon autoja ulos. Saati jos ei saa olla sieltä kalliimmasta päästä. Pikkukoneisissa kolmosissa on todella vähän nahkapenkkejä ja sähköisiä penkkejä. Jos pystyy noista joustamaan niin alkaa löytyä muuten mukavilla varusteilla kohtuu hintaan.
Joo, äidin 330e LCI M sportil pari kertaa tullu ajeltuu nii siitä se kipinä varmaa tarttunu ja juur se et tuntuu kyl kätee hyvältä. Rengasmelu siinä kyllä runflateil aika armoton.
Autolla on kaks kuskia niin sähkömuistit ois kyl iso plussa, semmosia kun ei juuri ole tarjolla
Nyt kun alla on kohtuu karvalakki niin seuraavas tarvis olla paremmat varusteet.I4 e40 Msport
Kia Rio 1.2 -21
ex. 520d F11 LCI -16
ex. 520d F10 LCI M Sport -14
ex. 320d E90 -06
ex. Audi A3 2.0 TDI 8P -07
ex. 320i E36 Coupe -95
Comment
-
-
Originally posted by Aksuuu View PostAsiallisia vastauksia!
Joo, äidin 330e LCI M sportil pari kertaa tullu ajeltuu nii siitä se kipinä varmaa tarttunu ja juur se et tuntuu kyl kätee hyvältä. Rengasmelu siinä kyllä runflateil aika armoton.
Autolla on kaks kuskia niin sähkömuistit ois kyl iso plussa, semmosia kun ei juuri ole tarjolla
Nyt kun alla on kohtuu karvalakki niin seuraavas tarvis olla paremmat varusteet.
Tollainen 330e LCI M-sport ois kyllä makea
Comment
-
Comment