Pitäisikö -06 E91 330D:n öljynsuodatin aueta 36mm hylsyllä? Google ei tunnu kertovan suoraan vastausta. E46:n M57:n ohjeissa sanotaan että olis tuo 36mm ja kuvien perusteella näyttäis tuo suodatinkotelonkansi samanlaiselta mutta tuntuu että olisi liian iso.:think
Pitäisikö -06 E91 330D:n öljynsuodatin aueta 36mm hylsyllä? Google ei tunnu kertovan suoraan vastausta. E46:n M57:n ohjeissa sanotaan että olis tuo 36mm ja kuvien perusteella näyttäis tuo suodatinkotelonkansi samanlaiselta mutta tuntuu että olisi liian iso.:think
Muistaakseni 32mm hylsy sopii. Eikös tuo ole sama kaikissa m57 koneisissa, 325d, 330d, 335d?
Näinhän sitä voisi olettaa.
E46:lle löytyi paljonkin ohjeita ja niissä oli aina tuo 36mm hylsy.
Löytyi kuitenkin E70 X5 35d:n ohje jossa oli tuo 32mm hylsy (tai 1 1/4 tuuman).
Taidan hakea ja kokeilla sellaista.
Hölvätäänkö Stefan huullos öljyllä tai jollain muulla rasvalla? Jos jotain muuta rasvaa, niin mitä? Red Linen sitä punaista asennusrasvaa löytyisi, kun sitä laitoin laakeripinnoille, yms.
Vai sipaistaako öljyä vaan siihen kampiakselin vastinpintaan johon stefa ottaa kiinni ja sitten saa tarpeellisen voitelun kun moottori pyörii? Jotain ohjeita koitin googlailla ja jopa kuivana jotain stefoja laitetaan.
Entä sille toiselle puolelle, jotain liukkaria vai kuivana painaa sisään?
Pitää jonkunlainen työkalu tehdä töissä millä painaa sisälle, kun aika tiukalle tuntui etenkin tuo ulko-osa, sisäpuolihan joustaa, niin luulisi uppoovan muitta mukinoitta. :think
Hölvätäänkö Stefan huullos öljyllä tai jollain muulla rasvalla? Jos jotain muuta rasvaa, niin mitä? Red Linen sitä punaista asennusrasvaa löytyisi, kun sitä laitoin laakeripinnoille, yms.
Vai sipaistaako öljyä vaan siihen kampiakselin vastinpintaan johon stefa ottaa kiinni ja sitten saa tarpeellisen voitelun kun moottori pyörii? Jotain ohjeita koitin googlailla ja jopa kuivana jotain stefoja laitetaan.
Entä sille toiselle puolelle, jotain liukkaria vai kuivana painaa sisään?
Pitää jonkunlainen työkalu tehdä töissä millä painaa sisälle, kun aika tiukalle tuntui etenkin tuo ulko-osa, sisäpuolihan joustaa, niin luulisi uppoovan muitta mukinoitta. :think
Kuivana stefa pesäänsä ja stefan huullokseen moottoriöljyä.
Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
& 02 tulpo saniteetti dyno
Älä väkisin, ota isompi vasara. If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having
Kuivana stefa pesäänsä ja stefan huullokseen moottoriöljyä.
Joo, hokasinkin vasta äsken että kannattaa laittaa se stefa ensin siihen "pesään" paikoilleen ja laittaa sitten pakettina paikoilleen. Huomattavasti helpompi näin ja ei tarvii mitään työkaluja tehdä että saisi painettua sinne paikoilleen kun pesä pultattu kiinni lohkoon.
E91 320d. Hehkut ja rele juuri vaihdettu, silti pitkän yön ja vain -4c jälkee käynnistettäessä ei käy ensimmäiseen 2sek kaikilla. Vika vai ominaisuus? Hehkutti kyllä sen minkä hehkuttaa nopeasti
Comment