saako tämäntyyppisille neliskanttisille korikiinnikkeille tehtyä neliskanttista reikää peltiin muuta ku vingulla silmät kii ja sinne päin?
Onko sitten taas vastaavaa kiinnikettä (pyöreä) ruuville, joka ei alkaisi pyörimään reiässään?
Kyllähän noita nelikulmaisia reikämeistejä ja lävistimiä on, mutta tuppaavat olemaan vähän hinnakkaita ja yleensä pikkasen isompia. Jos reikä on lähellä reunaa, voi mennä jollain pihtimallisella, mutta jos on keskellä, niin hankalampi. Itse tekisin (ja teen) niin, että poraa pyöreän reiän ja viilaa sen muotoonsa vingulla tai kulmikkaalla käsiviilalla. Jos reikä on suht kuivassa paikassa (moottoritila, matkustamo, paksi, kardaanitunneli) niin pyöreään reikään pellissä saa hyvin kierteet niittimutterilla. Pyöräkaivoon tai vastaavaan en suosittele varauksetta. Ei ole niin korroosionkestävä kuin muovikiinnike.
Kyllähän noita nelikulmaisia reikämeistejä ja lävistimiä on, mutta tuppaavat olemaan vähän hinnakkaita ja yleensä pikkasen isompia. Jos reikä on lähellä reunaa, voi mennä jollain pihtimallisella, mutta jos on keskellä, niin hankalampi. Itse tekisin (ja teen) niin, että poraa pyöreän reiän ja viilaa sen muotoonsa vingulla tai kulmikkaalla käsiviilalla. Jos reikä on suht kuivassa paikassa (moottoritila, matkustamo, paksi, kardaanitunneli) niin pyöreään reikään pellissä saa hyvin kierteet niittimutterilla. Pyöräkaivoon tai vastaavaan en suosittele varauksetta. Ei ole niin korroosionkestävä kuin muovikiinnike.
Vähän tota reikä+vinku/käsiviilaa itekki mietin.. Mutta, hienoa, kiitoksia tästä
Sopiiko prefacelift e39 523ia->528ia kardaanit keskenään? Onko Kardaanin booreissa jokin ero tai kiinnikelaipoissa?
Tähän kellään tietoa? Tosiaan olisi 528 kardaani myynnissä tuohon omaan 523.
Etk ei anna oikein järkevää selostusta:think
myynnissä oleva kardaani on tuolla numerolla: 1 229 272
ja omani on:
26101229597
Jos vinon ratin takia säädetään pyöränkulmia, niin voiko oikein tunari asentaja saada auton menemään jopa hieman vinossa? Ns. hieman kylki edelle kokoajan?
Jos vinon ratin takia säädetään pyöränkulmia, niin voiko oikein tunari asentaja saada auton menemään jopa hieman vinossa? Ns. hieman kylki edelle kokoajan?
No se vois täsmätä. Koska kyse näytti olevan kyllä aika pienestä. Lumelle kun ajettiin, niin ei kyllä jäänyt neljää renkaan jälkeä. Kaksi jäi nätisti. Perässä kun ajoin, näkyi ihan inasen jossain kohdissa kylkimyyryä. Rattikin on vielä hieman vinossa.
No se vois täsmätä. Koska kyse näytti olevan kyllä aika pienestä. Lumelle kun ajettiin, niin ei kyllä jäänyt neljää renkaan jälkeä. Kaksi jäi nätisti. Perässä kun ajoin, näkyi ihan inasen jossain kohdissa kylkimyyryä. Rattikin on vielä hieman vinossa.
Siis ihan korkeitaan muutamasta asteesta puhutaan. Ei sitä kyllä pelkästään silmillä tahdo huomata.
Siis ihan korkeitaan muutamasta asteesta puhutaan. Ei sitä kyllä pelkästään silmillä tahdo huomata.
Joo, millä tommonenkin sitten pystytään todentamaan ja korjaamaan? Autoa hakiessa sanottiin kuulemma, että "kaikki vihreällä". Lappua suuntauksesta ei saatu, mutta koneelta ilmeisesti löytyy. Näin talvella muutenkin hankala todeta ratin suoruus, koska polanteet ja vinot tiet.
Käykö E36.n ruuvattava keulan hinaislenkki E46.seen? :think Nelikutosesta puuttui hinauslenkki ja pitäisi auto saada tien varresta pois.
Käy.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment