LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Tuolle e60 etsimässä seuraajaa ja välissä vois kokeilla muutakin merkkiä. Nettiautossa sattui silmään rangen evoque 2.2 diisseli nelikkona vm 2011-2013. Onko kellään kokemusta tuollasesta?
Volkswagen CC:stä kokemuksia kellään? Ilmeisesti sukuisuudestaan huolimatta täysin eri kuin Passatti, mutta onko näin? Vähän noita on liikenteessä vastaan tullut, vanhempia Passat CC -versioita kyllä
Volkswagen CC:stä kokemuksia kellään? Ilmeisesti sukuisuudestaan huolimatta täysin eri kuin Passatti, mutta onko näin? Vähän noita on liikenteessä vastaan tullut, vanhempia Passat CC -versioita kyllä
Anopilla oli moinen 2.0tdi n.6kk, ei aiheuttanut itselläni kyllä väristyksiä mihinkään suuntaan, ulkonäkö on hieno mutta siihen se jää, sisusta on lähes identtinen passattin kanssa, ajoltaan myös hyvin passatin kaltainen, tuollaisesta vain ei tule sellaista VAU! efektiä ratissa mitä ulkoinen habitus voisi antaa ymmärtää, ei mikään erityisen hiljainenkaan ollut 19" vanteilla. Jos verrataan hyvin saman tyyliseen autoon niin Mb cls on sitte jo ihan eri maata ja saa heti tunteen että on laadukas ja normimallia paremman ratissa.
Lisäksi tuo cc oli pajalla jatkuvasti, mittaristossa ei montaa hetkeä ollut ettei joku vikavalo loistanut.
Volkswagen CC:stä kokemuksia kellään? Ilmeisesti sukuisuudestaan huolimatta täysin eri kuin Passatti, mutta onko näin? Vähän noita on liikenteessä vastaan tullut, vanhempia Passat CC -versioita kyllä
Mulla oli 4v tollanen VW CC 2.0TDI DSG. Tykkäsin todella paljon. Oli 18" vanteilla oikein mukava ajaa. Oli vielä ihan ok varusteilla, niin siinä oli käyttistä koko rahalla. Voisin toisenkin hankkia jos olisi tarvetta.
Käyttö-kakkosautoa mietitty, miten esim 2009 vuoden Accord 2,4 farkku-automaatti, varmasti tekniikka kestää ajaa, mutta onko edelleen ruosteherkkiä noin uudet Hondat?
Kun oli jokunen vuosi sitten autona 2003 vuoden 2,4 farkku-automaatti ja kone/vaihteisto ei tuntunut edes 240tkm ajeltulta, eli tuntui kyllä että saman verran vaikka olisi ajanut mittariin lisää, mutta pientä ja isompaakin ruosteen alkuja mm helmakoteloiden seuduilla kun alta katsoi, ja tarkkaan katsomalla takakaarien seuduillakin. Vaikka oli ilmeeltään ihan siisti muuten.
Hondan käyttämä automaattilaatikkokin ihan laadukas tekele? Tuntui aika napakasti toimivalle ja täsmälliselle, kun ottaa huomioon auton iän. Oli toisaalta vaihdettu huolto-ohjelman mukaan laatikkoöljyt 120tkm mukaan.
Kun vertaa samanikäinen Saab 9-5 oli "ruosteeton" ja nytkin jos appiukon 2001 Pösö 406 koria katsoo niin joku ihan pieni ruosteläiskä takaluukun alareunassa, kun hän ei pese autoaan pihinä ikinä
Some cars gets older but goes faster.. but not faster than your guardian angel can fly - Vuck the vucking vuckers! Nino Russo - Lancia Team Manager 83-92 "Not all the drivers entered with feelings for it, Only Henri was able to do this"
Pemareitten ainainen ruuvaaminen alkaa viiksettämään siihen malliin, että baijerilaisten murheenkryynien tilalle olis kiva välillä hommata auto joka vaan toimii. Näin ollen emännälle suunnitellusta X1 hankkeesta taidankin kallistua Suzuki Vitara S malliin huimalla Boosterjet 1.4 turbokoneella. Onkos kenelläkään tollasesta 2016 tai tuoreammasta mallista kokemusta? Saa uutena kymppiä halvemmalla kuin jonkun mittariruuvatun vastaavan ikäisen äks ykösen.
Mutsilla oli aikoinaan SJ410 eli Jimnyn esi-isä, ja siinä ei kyllä ollut ikinä _mitään_ vikaa. Pellithän siitä kyllä happani ympäriltä...
Pemareitten ainainen ruuvaaminen alkaa viiksettämään siihen malliin, että baijerilaisten murheenkryynien tilalle olis kiva välillä hommata auto joka vaan toimii. Näin ollen emännälle suunnitellusta X1 hankkeesta taidankin kallistua Suzuki Vitara S malliin huimalla Boosterjet 1.4 turbokoneella. Onkos kenelläkään tollasesta 2016 tai tuoreammasta mallista kokemusta? Saa uutena kymppiä halvemmalla kuin jonkun mittariruuvatun vastaavan ikäisen äks ykösen.
Mutsilla oli aikoinaan SJ410 eli Jimnyn esi-isä, ja siinä ei kyllä ollut ikinä _mitään_ vikaa. Pellithän siitä kyllä happani ympäriltä...
Ei ole kokemusta noin uudesta Suzukista, mutta muuten kyllä. Varaosat on ainakin vanhemmiten suhteessa erittäin kalliita ja monesti jopa mahdottomia ostaa jos autosta sattuu hajoamaan jotain kulutusosaaa erikoisempaa. Monesti jos Suomesta meinaa osan ostaa, niin toimitusaika saattaa orkkis osalla olla jopa 3-4 viikkoakin kun merkkitiskiltä käy kysymässä. Tarvikkeena osia löytyy melko huonosti Suomesta, mutta ulkomailta tilaamalla paremmin jos on aikaa odotella.
Tuota SJ:tä en ihan kovin helposti lähtis vertaamaan uusiin malleihin. Hiukan eri pelejä Autona olen yllättynyt miten hiljaisia nämä Suzukit on vrt. esim. saman ikäkauden muihin japskiautoihin.
Hähä joo, SJ eli "koppimopo" on aika kaukana mistään modernista laitteesta
Kävi itselläkin mielessä varaosien saatavuus jota tarttee vielä kartoittaa, netistä tulee toki suurin osa noihin nykyisinkiin kun ei vaan yksinkertaisesti ole varaa niitä osia Suomesta ostaa. Toki olettamus on että siihen kinneriin ei tarttis ihan heti mitään kulutusosaa isompaa vaihtaa, useampaan vuoteen siis...
Pemareitten ainainen ruuvaaminen alkaa viiksettämään siihen malliin, että baijerilaisten murheenkryynien tilalle olis kiva välillä hommata auto joka vaan toimii. Näin ollen emännälle suunnitellusta X1 hankkeesta taidankin kallistua Suzuki Vitara S malliin huimalla Boosterjet 1.4 turbokoneella. Onkos kenelläkään tollasesta 2016 tai tuoreammasta mallista kokemusta?
Appiukko on just tommosella nyt vuoden päivät uudesta asti ajellu. Ei luonnollisestikaan mitään teknistä moitittavaa. Itsekin olen sen tyypittänyt ja sanoisinko, että yllättävän hyvä. Tämä tietysti sillä varauksella, että muovisuus ja n. kaksinkertainen rengasmeteli vaikkapa E36:iin verrattuna ei haittaa. Muuten kone ja automaattilaatikko yllättivät positiivisesti ja varusteitahan tuossa on jo sen verran vakiona, että bemarin lisävarustelistalta vastaavat ruksittuna hinta nousis äkkiä kymppitonnilla. Jos siis muovin ja metelin kanssa pärjää, niin varmasti ihan ookoo peli.
Se olikin netistä ymmärretty että sisusta on "muovista" muovia, mutta niinhän se on noissa kaikissa Skodissa ja niistä alaspäin olevissa vehkeissä. Nous oikein niskavillat pystyyn kun kaks vuotta sitten istahdin uuteen Octaviaan, sehän oli itseasiassa muovisempi kuin moni halvempi kinneri.
Rengasmeteli on non factor koska 10 kilsaa siivua vedetään teillä joiden nopeusrajoitus on max 80 km/h, enimmäkseen jopa 60 rajoituksilla. Tarttee varmaan käydä tyypittämässä sutsuhikiä, varusteita on vakionakin tosiaan vähintäänkin kaikki arkikäyttöön tarvittavat. Hintakin on järkevä ja ahistus ostaa Japsia ei ole yhtä kova kuin jossain perkeleen Kiassa...
Itsellä ei mitään kokemusta mersun bensakutosista. Aika vähän näyttäisi olevan tarjolla tuolla motilla.
Mikä tuon realistinen myyntihinta olisi että lähtisi pihasta?
Kova moottorihan tuo 3.2 M112 on, mutta niin on tuo pyyntikin kun laittamalla vähän lisää alkaa saamaan jo uudempikorisia SLK:ita. Tonni pois pyynnistä ja sitten saattaisi olla paremmin menekkiä? :think
Comment