Q7 lipuu myös kokolailla hissukseen rautajousillakin. Kyllähän senkin saa pilattua rengasvalinnalla. 275/45/20 kun vaihtoi 295/35/21, niin alko muistuttamaan enempi Octaviaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia muun merkkisistä autoista vol. 3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Tojopa View PostKuulostaa ostokrapulaisen selittelyltä...Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Tarkennellaan vähän. Lähinnä puhun ns. Normaali henkilöautoista.
Sanotaan vaikka näin että esim tuorein Passat farkku.... hyvät varusteet ja neliveto 2.0tdi. Rengasäänet kuuluvat erittäin voimakkaasti.
Se vähä mitä ajoin niin oma reaktio oli muutoinkin että ei jatkoon.
Q7 on mukavan oloinen ajettava.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostNo eikai nyt ihan kaikkien... Nykyinen ilmajousitettu Touareg on hiljaisempi kuin yksikään omistamistani pemareista. 275/45-20 palloilla.
Comment
-
-
Kokemuksia 2000-luvun alun 5.7 Hemi Rameista? Mitä noista pitää tarkemmin tutkia koeajolla?-NO FARMS NO FOOD-
M5 -93 Diamantschwarz
525i -86 Diamantschwarz
528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
X5 3.0d -05 Titansilber metallic
Comment
-
-
Originally posted by Mikkomies84 View PostOnkos kokemusta Ford S-MAX 2006-2010 dsl? Tuleekin syksymmällä vähän enempi perheenlisäystä niin pakko laittaa joku tilaihme ja tuota on netissä kehuttu.
Suurimmat / kalleimmat viat? Onko muuta kun perinteiset vauhtipyöräviat?
Ei kait mitän maata mullistavan kallista. Pieniin kilsoihin panostaisin.
Webasto ja ilmastointi kannattaa ostaessa tsekata.E39 525i touring
E39 523i
i3
Comment
-
-
... Oli sijaisautona Nissan Quasqai , perusbensa manuaali jne. tehottomalla padalla.
Mutta silti hauska! Kiva oli nousta korkealta autosta pois sekä autoon, nähdä ulos, huudattaa välillä manuaalialla sekä nauttia yllättävän vetelettömästä menosta sekä kevyestä ohjauksesta..
Vissiin tulossa vanhanksi mutta sporttisuus jää kyllä nykyään taka-alalle, mukavuus yhdistettynä sopivaan tehokkuuteen vie voiton.
Nyt pitää vissiin alkaa kattelemaan SUV malleja, mutta Heads-up display löytyy niin harvoista. Koko ajan ylinopeutta herkästi kun ei tuulilasille tule nopeustietoja.. kohta 10v hudin kanssa elänyt.Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..
Comment
-
-
Itselle kelpaa kyllä sekä sporttisuus että mukavuus, mutta eri autoissa. Käytännön syistä tosin viime aikoina se sporttisuuskin on painottunut enemmän tuonne suoran ajon suorituskykyyn, eli lähinnä moottoritehoon, ei keveyteen tai painojakaumaan tai alustaan niinkään. Toki alustatkin on raskaissa autoissa tarkoituksenmukaisia ja toimivia, mutta eivät sinällään sporttisia.
Sen sijaan tuosta Qashqaista en kyllä pystynyt löytämään mukavuutta sen enempää kuin sporttisuuttakaan. Tosin itsellä Qashqain ajokokemukset rajoittuu 2016-loppuvuonna tuoreeseen dieseliin, eli uuskoppaisessa olen ollut vain kyydissä. Mutta ei herättänyt mitään positiivisia tuntemuksia, joskaan tämä uudempi ei kyydissä istuen herättänyt niin voimakkaita negatiivisiakaan, kuin tuo vanhempi herätti ajaen.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Kyllä mäkin väitän ymmärtäväni niin mukavuuden, kuin sporttisuudenkin päälle. (Mieluiten eri autoissa, kuten yllä todettiin).
Mutta tosiaan Qashquaista, Rav-4:sta, CRV:stä, tai muista ton segmentin autoista en ole kyllä löytänyt kumpaakaan.
Voidaanhan mukavuudella tietysti tarkoittaa myös muuta mukavuutta, kuten sitä ettei alustalle tarvitse koskaan tehdä mitään koska siellä ei ole mitään, kuoppiin voi ajaa miljoonaa koska autolla ei ole mitään väliä jne. mutta jos puhutaan ajomukavuudesta, niin en laittaisi noita "crossovereja" samaan lauseeseen.'00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project
Comment
-
-
Originally posted by Ceeray View PostVissiin tulossa vanhanksi mutta sporttisuus jää kyllä nykyään taka-alalle, mukavuus yhdistettynä sopivaan tehokkuuteen vie voiton.
Kyllä Pösössä oli paljon enemmän ajamisen tuntua eikä tarvinnut paljon keskustella vieruskaverin kanssa matkan aikana
Comment
-
Comment