Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Muoviin on myös saanut ovilistoja tällaisilla merkeilläAjossa tai telakalla
-98 323i käyttökikkare
-94 ///M5 Showroom
-88 325i Cabrio Mtech1
-Official member of BTCF-Sauna team-
Myydään uutta ja käytettyä osaa-> Klikkaa tästä!
Comment
-
-
Miksi diesel transussa pitää koodata suuttimet vaihdon yhteydessä? :think- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Axum View PostMiksi diesel transussa pitää koodata suuttimet vaihdon yhteydessä? :thinkVain vieraita merkkejä ja mopoja tällä hetkellä
Comment
-
-
Originally posted by Jii_Koo View PostSori OT, mutta muuhun Suomen tieliikennelainsäädäntöön nähden tää koko kärryhomma on kyllä aika villi länsi.
Mitenhän sais Pastersteinin kaltaisten mulkvistien huomion ylinopeudesta tähän...mutta 325 170hv koneenvaihto 328 193hv vaatii isommat jarrut ja pienemmän ratin
Comment
-
-
Originally posted by Ovaali View PostNo ainakin korjausarvot saattaa heittää häränpyllyä jos et niitä kompensaatiokoodeja syötä testerillä.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Jeps.. Siellä on pohjilla ne vanhojen suuttimien arvot niin ei ne korjausarvot tiedä kyllä mistään mitään koodaamattomilla suuttimilla.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Korjausarvohan tulee kampiakselin anturin signaalin perusteella.
Ecu trimmaa suuttimien aukioloa sen mukaan mitä näkee tarpeelliseksi.
Olette aivan oikeassa että arvot sinällään voi olla pielessä mutta uskon että kone käy aivan oikein.
Eli en neuvo ketään jättämään koodausta tekemättä.
Ajattelin hieman virheellisesti, pahoittelut, korjausarvot itsessään tosiaan voivat absoluuttiselta arvoltaan olla pielessä.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostKorjausarvohan tulee kampiakselin anturin signaalin perusteella.
Ecu trimmaa suuttimien aukioloa sen mukaan mitä näkee tarpeelliseksi.. Tosin esim. Denson järjestelmä ei suorita sylinterikohtaista ruiskutusmäärän hienosäätöä kuin ainoastaan tyhjäkäynnillä.
Comment
-
-
Originally posted by Ovaali View PostJuurikin näin. Tosin esim. Denson järjestelmä ei suorita sylinterikohtaista ruiskutusmäärän hienosäätöä kuin ainoastaan tyhjäkäynnillä.
Tyhjäkäynnin tasoittamiseen kai tuo asia on tehtykin.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Comment