No joo otan sanoja sen verran takasin jos pultti on tosiaan kiinni siinä puslan sisäosassa. Itselle ei vielä tuommosia ole tullut vastaan, ovat ihan töhöä ja kunnon vääntövartta käyttämällä vielä lähteneet irti. Onko tietoa miten induktiokuumennin toimii tuommosen puslaan jämähtäneen pultin kanssa?
Oliko Sisäänajetulla tietoa miten/missä se säätöpultti oli siellä kiinni?
Tästä ei tietoa, pitää varmaan korjaamolta kysellä ? Voiko näitä tehdä itse ?
Ei sitä ainakaan Recro ole voinut sulle tehdä, eikai heillä ohjausyksikköä kuitenkaan ole ollut mukana
Kyllä voi, ISTA/DIS/INPA kiinni vaan ja nollaa vaihteiston adaptaatiot. Sopeutusajollekin on varmaan olemassa jotkin tarkat ohjeet - mutta käytännössä ihan normaalilla ajolla se sopeutuu kuntoon.
Missähän mahtaa olla vika, eikö recro tee laatikkoon sopeutuksen ja kaiken muun ja korjaamo laittaa paikalleen ja lisää öljyä tarvittaessa ? Vaihtaahan recro aina mekatroniikan tiivisteet ?
Eikö nämä kysymäsi asiat kannattaisi varmistaa ja tiedustella suoraan korjaukseen tehneeltä yritykseltä (Recro)?
Samalla voit kysyä mitä asiakkaan pitää autolle tehdä, kun laatikko on asennettu takaisin autoon?
Olettaisin että kaikki mahdolliset adaptaatiot ja laatikon oppimiset tapahtuvat ajossa, ja tätä voi se sopeutusajoprotokolla myös nopeuttaa.
Joka tapauksessa, ennen omaa toimintaa selvittäisin nuo asiat korjaajalta. Olethan kuitenkin maksanut huollosta kohtalaisen summan, niin olettaisin että saat perusteellisen selostuksen ja ohjeet mitä laatikolle on tehty ja mitä asiakkaan tulee tehdä autolleen huollon jälkeen?
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Eikö nämä kysymäsi asiat kannattaisi varmistaa ja tiedustella suoraan korjaukseen tehneeltä yritykseltä (Recro)?
Samalla voit kysyä mitä asiakkaan pitää autolle tehdä, kun laatikko on asennettu takaisin autoon?
Olettaisin että kaikki mahdolliset adaptaatiot ja laatikon oppimiset tapahtuvat ajossa, ja tätä voi se sopeutusajoprotokolla myös nopeuttaa.
Joka tapauksessa, ennen omaa toimintaa selvittäisin nuo asiat korjaajalta. Olethan kuitenkin maksanut huollosta kohtalaisen summan, niin olettaisin että saat perusteellisen selostuksen ja ohjeet mitä laatikolle on tehty ja mitä asiakkaan tulee tehdä autolleen huollon jälkeen?
Pitää selvitellä, laitoin molemmille osapuolille viestiä, jossa pyysin selonteon mitä ovat tarkalleen tehneet.
BMW i3 60Ah REx -14 Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Pitää selvitellä, laitoin molemmille osapuolille viestiä, jossa pyysin selonteon mitä ovat tarkalleen tehneet.
Juuri näin, ja jos ei ole iso vaiva välittää asiasta tännekin tietoa, kun todennäköisesti kiinnostanee itseni lisäksi muitakin.
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
I contacted Sepcar service, they confirmed that they made all adaptations, checked the fault codes and oil level.
Everything seemed ok and gearbox worked fine. ”
Tuo vastaus tuli siihen, kun kysyin heiltä tarkan listan mitä olivat vaihtaneet laatikkoon, ilmeisesti siis adaptointi on tehty SepCarin toimesta?
BMW i3 60Ah REx -14 Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Eikö nämä kysymäsi asiat kannattaisi varmistaa ja tiedustella suoraan korjaukseen tehneeltä yritykseltä (Recro)?
Samalla voit kysyä mitä asiakkaan pitää autolle tehdä, kun laatikko on asennettu takaisin autoon?
Olettaisin että kaikki mahdolliset adaptaatiot ja laatikon oppimiset tapahtuvat ajossa, ja tätä voi se sopeutusajoprotokolla myös nopeuttaa.
Joka tapauksessa, ennen omaa toimintaa selvittäisin nuo asiat korjaajalta. Olethan kuitenkin maksanut huollosta kohtalaisen summan, niin olettaisin että saat perusteellisen selostuksen ja ohjeet mitä laatikolle on tehty ja mitä asiakkaan tulee tehdä autolleen huollon jälkeen?
Meillä kävi yks volkkarin loota kunnostuksessa Recrolla niin vaihteiston mukana tulleissa papereissa ohjeistivat nollaamaan kaikki adaptaatiot VCDS:llä. Lisäksi mukana tuli litran purkki vaihteistoöljyä lisäykseen, ja ohjeet öljynpinnan tarkastukseen.
Nyt tuli recrolta kunnollinen vastaus ja sain listan mitä laatikolle tehtiin. Adaptaatio tehtiin jo korjaamon toimesta, eli sitä turha tehdä uudestaan. Tuossa alempana kuvaa mitä laatikkoon vaihdettiin, eli kunnossa pitäisi olla
Tein vielä hetki sitten päivällä tuon perus nollauksen eli 30sek kaasupoljin pohjassa virta päällä ja tuntui laatikko paranevan siitä, ikään kuin kokoajan parempaan mennyt, en huomannut vaihtojakaan kun äskettäin ajelin, eli ehkä sopeutuminen tapahtuu. Ehkä tuo on ihan kunnossa, tottunut vaan ajamaan audin uudemmalla s-tronic laatikolla, mikä vasta huomaamatta vaihtaakin. S-modella tuo 6HP vaihtaa todella nätisti, kaasun vaste parempi ja laatikko ei tunnu luistavan 1 vaihteella mikä on kai D vaihteen ominaisuus, josta pääsee eroon xHp ohjelmalla ?
Ensiviikolla menee moottori Stage 2 ohjelmointiin ja laatikko Stage 3
BMW i3 60Ah REx -14 Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment