memebuy23buy

Pysäyttikö poliisi, saitko sakot? III

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TNT
    replied
    Originally posted by Rale View Post
    Juu pitää muistaa, että vielä ensikertalainen
    Nyt saapi olla teiden tukkona 5-vuotta
    Toi kannattaa sitten oikeasti muistaa. Nimimerkillä toiselta kierrokselta 12kk.

Leave a comment:

• Zeta
    replied
    Originally posted by Maueri View Post
    Tyhjä tie, ei ketään kyydissä yms. Kilvan-ajoa ei saatu puhuttuun pois, mutta tuomari sanoi sen olevan ihan sama kun nopeutta ollut noin paljon.
    Ajoitko itsesi kanssa kilpaa tyhjällä tiellä?

Leave a comment:

• SkyMan
    replied
    En ole asiantuntija, mutta ei kai pysäköityyn autoon ja kiinteään, joustamattomaan esteeseen törmäämistä voi syntyvien vaurioiden osalta suoraan verrata toisiinsa

Leave a comment:

• BeamR
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    150-180kmh :think

Kummola arvelee kirjassa Selänteen vauhdiksi tapahtumahetkellä 150–180 kilometriä tunnissa, mutta ei ole asiasta varma.

Tuossa heti alkusekunneilla on 64km/h koko keulan törmäys, eikä tuo M4 näytä kovin paljon kummoisemmalta.

On siinä ollut vauhtia enemmän kuin 40km/h, mutta ei siinä satasta ole ollut.

Leave a comment:

• BFI18
    replied
    Originally posted by Turder View Post
    Siinä on taas hyvin edustettuna automyyjä (tai autokaupassa työskentelevät) nauttimassa "työsuhde-eduista". Laina-autolla vähän sikaa suht vilkkaalla paikalla pikkusihneessä ja jengiä kyydissä.
    Muistaakseni sama keltainen M4 oli aikanaan eräällä sporttisia autoja myyvällä liikkeellä PK- seudulla myynnissä:think

Last edited by BFI18; 04-09-2020, 10:31.

Leave a comment:

• Turder
    replied
    Originally posted by asis View Post
    https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5...box=1599189446

No se oli jo vähän kalliimpi keissi.
    Siinä on taas hyvin edustettuna automyyjä (tai autokaupassa työskentelevät) nauttimassa "työsuhde-eduista". Laina-autolla vähän sikaa suht vilkkaalla paikalla pikkusihneessä ja jengiä kyydissä.

Leave a comment:

• BMW525Xda
    replied
    Originally posted by peltone View Post

40km/h
    150-180kmh :think

Kummola arvelee kirjassa Selänteen vauhdiksi tapahtumahetkellä 150–180 kilometriä tunnissa, mutta ei ole asiasta varma.

Leave a comment:

• peltone
    replied
    Originally posted by asis View Post
    https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5...box=1599189446

40km/h

Leave a comment:

• asis
    replied

Leave a comment:

• Rale
    replied
    Joo kyllä olin, poliisi pyydettiin sinne todistamaan kyseistä "kilvan" ajoa.
    Eli sun kannatti mennä. Itse sain kuukauden pois 7->6kk ajokiellon pituudesta, poliisi sedän päätöksellä.

Leave a comment:

• Maueri
    replied
    Olitko itse istunnossa mukana?
    Joo kyllä olin, poliisi pyydettiin sinne todistamaan kyseistä "kilvan" ajoa.

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Oletan että on ollut, itse sain salissa myös pudotettua syyttäjän vaatimasta 65 päiväsakosta 50:een.

Leave a comment:

• Rale
    replied
    23.8.2019 vetäsin 173@80 siitä kortti pois 7kk ja käräjät oli viimekuussa,
    syyttäjä haki ehdollista aluksi ja suostui tiputtamaan 90ps sen jälkeen sai vielä puhumalla "vaan" 70 ps..
    Tyhjä tie, ei ketään kyydissä yms. Kilvan-ajoa ei saatu puhuttuun pois, mutta tuomari sanoi sen olevan ihan sama kun nopeutta ollut noin paljon.

Leave a comment:

• Maueri
    replied
    23.8.2019 vetäsin 173@80 siitä kortti pois 7kk ja käräjät oli viimekuussa,
    syyttäjä haki ehdollista aluksi ja suostui tiputtamaan 90ps sen jälkeen sai vielä puhumalla "vaan" 70 ps..

Leave a comment:

• BMW525Xda
    replied
    Otetaan Rale:n ja minun tuomioiden verrokiksi tänään Lahden poliisiputkan tapahtumien tuomioon vertailu. Mitä veikkaatte poliisin ja kahden vartijan tuomioiksi törkeän lähes kuolemaan johtaneen pahoinpitelyn rangaistukseksi.

Oma veikkaus on sakkoa muutama satanen. Ei viralta panoa eikä työsuhteiden purkamista.

Tätä lahden tapausta pidän itse linnatuomion arvoisena suorituksena, todella idioottimaista toimintaa lähes tappaa ihminen joka on raudoissa, osoittaa täyttä maltin menetystä ja harkinnan pettämistä, soveltuvuutta kyseiseen työhön. Sama linnatuomio kuuluisi niille sivusta seuranneille poliiseille. Lisäksi videota piilotelleet esimiehet tulisi tuomita kaltereiden taakse ja laittaa viralta. Ehdollinen vapausrangaistus ei ole edes tässä casessa rangaistus.

Last edited by BMW525Xda; 04-09-2020, 06:22.

Leave a comment:

Working...
X