Originally posted by van cleef
View Post
Pysäyttikö poliisi, saitko sakot? III
Collapse
X
-
-
-
Miksi se on paska? Itse joudun ajaa paljon työmailla Stadissa, keskustassa ja en mä kyllä keksi yhtään huonoa syytä, että saa parkkeerata kummin päin hyvänsä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostEi pysäyttänyt eikä sakottanut, mutta uhkasi sakottaa jos en käännä auitoa ympäri kun pysäköin tänään kaksisuuntaisella ajoradalla paikkaan jossa tämän kuvan sininen pysäköity auto on:
Tässä tietysti saa pysäköidä ihan samalla tavalla oli auto kummin päin vain, mutta tätä eivät Skodan ikkunasta huudelleet poliisit tienneet eikä heillä ollut pienintäkään kiinnostusta alkaa tutkia asiaa tieliikennelaista kun olin eri mieltä heidän väärästä tulkinnastaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostEi pysäyttänyt eikä sakottanut, mutta uhkasi sakottaa jos en käännä auitoa ympäri kun pysäköin tänään kaksisuuntaisella ajoradalla paikkaan jossa tämän kuvan sininen pysäköity auto on:
Tässä tietysti saa pysäköidä ihan samalla tavalla oli auto kummin päin vain, mutta tätä eivät Skodan ikkunasta huudelleet poliisit tienneet eikä heillä ollut pienintäkään kiinnostusta alkaa tutkia asiaa tieliikennelaista kun olin eri mieltä heidän väärästä tulkinnastaan.
No ohhoh.
Kohtuullisen kujalla oli kyllä virkamiehet tossa kohtaa. Myönnettäköön toki, että sillon tuon uuden säännön tullessa oli itselläkin vähän hakusessa toi, kunnes tajusin vain viereisen kaistan ajosuunnalla olevan merkitystä noihin etäisyyksiin.
Toki täälläpäin on aika lailla tasan yksi paikka (neljä ruutua, joiden keskeltä menee suojatie), jossa kadunvarsipysäköintiä voi suorittaa
Leave a comment:
-
-
Ei pysäyttänyt eikä sakottanut, mutta uhkasi sakottaa jos en käännä auitoa ympäri kun pysäköin tänään kaksisuuntaisella ajoradalla paikkaan jossa tämän kuvan sininen pysäköity auto on:
Tässä tietysti saa pysäköidä ihan samalla tavalla oli auto kummin päin vain, mutta tätä eivät Skodan ikkunasta huudelleet poliisit tienneet eikä heillä ollut pienintäkään kiinnostusta alkaa tutkia asiaa tieliikennelaista kun olin eri mieltä heidän väärästä tulkinnastaan.Last edited by Petri.Kekkonen; 26-03-2022, 13:29.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Reeperbahn View PostSiinähän se oli lainauksessa vastaus kysymykseesi, keskinopeuttava mittaavia kiinteitä kameroita ei Suomessa ole.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _Bäri_ View PostKeski Suomesta aikaan sellaisen bongasin, oli muistaakseni lehdessäkin juttua aiheesta. Ja tuo on toiminut myös ulkomailla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Reeperbahn View PostSiinähän se oli lainauksessa vastaus kysymykseesi, keskinopeuttava mittaavia kiinteitä kameroita ei Suomessa ole.
Keski Suomesta aikaan sellaisen bongasin, oli muistaakseni lehdessäkin juttua aiheesta. Ja tuo on toiminut myös ulkomailla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Reeperbahn View PostKyllä itse mieluummin ajeleisin (jos moisen vehkeen omistaisin) k-band päällä tasaista vauhtia niin ei tarte jokaisen uudemman mallin tolpan kohdalla jarrutella. Se kuitenkin 100% luotettavasti tutkasta tolpan sisällä ilmoittaa. Eikä niitä virhehälyjä taajamien ulkopuolella nyt niin paljoa tule. Mutta kukin tavallaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jj5 View PostMiksi se ei ois mahdollista :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by VilleP View PostKysyisin samaa, varsinkin kun kyseinen tekniikka ei Suomessa ole käytössä.
Monissa maissa joissa se on käytössä, lukee missä se keskinopeuskamera-alue on joten navi tietää sen siinä missä tietää muidenkin kameroiden sijainnit.
Esim. tomtom äppi
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kmn View PostMut ottaen huomioon, että siihen K-bandiin ei ole mitään luottamista enivei, niin parempi vaan luottaa siihen GPS databaseen!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Reeperbahn View PostDatabase ei vaan osaa kertoa onko siinä kameratolpassa oikeasti se tutka vai ei. K-band sen osaa kertoa aina. Läheskään kaikissa sitä tutkaa ei ole, vaikka poliisi mediassa muuta väittääkin.
Tämä vaan lihavilta pojilta kuultua, tiiä sitte pitääkö paikkaansa...Näin mäkin olen ymmärtänyt, että 95% niistä kalliista verorahoilla maksetuista pöntöistä on täysin tyhjiä..
Leave a comment:
-
Leave a comment: