Pysäyttikö poliisi, saitko sakot? III
Collapse
X
-
Mulla navi näyttää kamerat, mut myös erottaa millon on keskinopeutta mittaava. Ja tälläisen kohdalla laskee mun keskinopeuden näytölle. Ihan kätsy ominaisuus.
-
-
Originally posted by kmn View PostNoilla K-taajuuksilla on ne uudemman malliset kameratolpat, mutta laitteessahan on kuitenkin GPS database. Ennemmin pitää noikin vain kiinni.
Tämä vaan lihavilta pojilta kuultua, tiiä sitte pitääkö paikkaansa...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TinoTK View PostGenevon suositellut asetukset suomeen:
Highway
K Narrow
K filter HIGH
Ka Narrow
34.0 ON
34.3 ON
34.7 ON
35.5 ON
Ka filter Normal
Laser ON
Mr CT OFF
Mr CD ON
Mr filter LOW
Gatso RT3 OFF
Gatso RT4 ON
Ka taajuuksista Suomessa ei ole käytössä, kuin 34,36 ja 34,7. Tuo 35,5 voi tulla vielä jossain vastaan, mut nää on vissiin poistunut jo jonkinaikaa sitten.
Pointti on siinä, että mitä enemmän turhuuksia on pois ja pystyy filteröintiä pistää vähemmälle, niin sitä toimintavarmempi ja nopeampi reagoimaan laite on.
Originally posted by Taski View PostEdit: nopealla googlella näköjään MRCD lähinnä kamerapakuissa käytössä.
Isot pojat kerto. Minähän en näistä itse tiedä mitään.Last edited by kmn; 28-01-2022, 13:35.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Taski View PostEikö multaradaria enää käytetä? Aika moni tojota, mitsu ja vissiin volvokin aiheuttaa vääriä hälyjä multaradarin osalta. Se varmaan kannattaisi napsaista sitten pois päältä. Olen ollut siinä käsityksessä että mrcd olisi Suomessakin käytössä tietyillä yksiköillä.
Highway
K Narrow
K filter HIGH
Ka Narrow
34.0 ON
34.3 ON
34.7 ON
35.5 ON
Ka filter Normal
Laser ON
Mr CT OFF
Mr CD ON
Mr filter LOW
Gatso RT3 OFF
Gatso RT4 ON
Leave a comment:
-
-
Eikö multaradaria enää käytetä? Aika moni tojota, mitsu ja vissiin volvokin aiheuttaa vääriä hälyjä multaradarin osalta. Se varmaan kannattaisi napsaista sitten pois päältä. Olen ollut siinä käsityksessä että mrcd olisi Suomessakin käytössä tietyillä yksiköillä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by |foder| View PostOnhan näitä, mm genevo max, todistettavasti ei näy paljastimen paljastimessa.
Liukuovet toimii inan eri tekniikalla kuin tutka. Ainakin valikoista saa otettua pois päältä ne jutut, ettei liukuovista yms hälyttele turhaan.
Pitäis näyttää myös kaikki kamerat mukaanlukien ''uudet'' keskinopeuskamerat.
Originally posted by Kräki View PostTäydellinen nainen!! Onnittelut valinnasta��Last edited by TinoTK; 27-01-2022, 13:06.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by |foder| View PostOnhan näitä, mm genevo max, todistettavasti ei näy paljastimen paljastimessa.
Liukuovet toimii inan eri tekniikalla kuin tutka. Ainakin valikoista saa otettua pois päältä ne jutut, ettei liukuovista yms hälyttele turhaan.
Leave a comment:
-
-
Onhan näitä, mm genevo max, todistettavasti ei näy paljastimen paljastimessa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by miyli View PostJos haluaa suht halvalla päästä on Uniden R1 hyvä ja toimiva valinta, tosin tämä ei hälytä kameratolpista eikä noista uudemmista kamera autoista.
Sittenhän löytyy 700€ laitteita jotka hälyttävät näistäkin.
Sitten jos on tämmöinen polarisoitu tuulilasi,vai mikä semmonen nyt on oikealta nimeltä,niin se blokkaa myös paljastinta.
Toimii toki senkin kanssa,mutta ei hyvin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Italia View PostSuosituksia merkistä ja mallista?
Sittenhän löytyy 700€ laitteita jotka hälyttävät näistäkin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: