memebuy23buy

Pysäyttikö poliisi, saitko sakot? III

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BMW525Xda
    replied
    Syyttäjä vaati tekoa sovitettavaksi ankaralla sakolla. Käräjäoikeus määräsi miehelle sata päiväsakkoa, yhteensä 800 euroa. Lisäksi hänet määrättiin suorittamaan valtiolle 80 euron rikosuhrimaksu.

Hyvä arpa kävi mykälle.

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by jj5 View Post
    Huono ja hyvä tuuri samaan aikaan.
    Aina välillä kuumottaa koska käy näin, esimerkiksi just tossa mainitsemassasi kohdassa. Semi rasittavaa, kun ei osata ajaa oikealla. Erityisesti 3 kaistaa tuntuu olevan ihan mahdoton tehtävä, mutta jos on vähänkin enemmän liikennettä niin 2 kaistaakin on ilmesesti jo useille haastava.
    Uudestaan:

Mitäs se jos 2 kaistaa on haastava, tunnen kuskeja joille se ainoakin kaista tuottaa vaikeuksia

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Ei nyt saatana onnistu, joku web error....

Leave a comment:

• jj5
    replied
    Originally posted by msalojaa View Post
    Lahdenväylän alussa Helsingistä siinä missä alkaa 80 rajoitus. Edessä yksi auto, vasemmalla kaistalla kaksi autoa ja kaikki ajoi suht hitaasti. Siinä oli noiden kahden vasemman auton välissä just ja just tilaa niin ohitin edessä olleen auton, saattoi nopeuskin nousta vähän liikaa. Kaikki muuten ok paitsi se taaempi vas. kaistan auto olikin poliisin teipitön paku ja valothan siinä alkoi vilkkumaan mun takana.

Oli asiallinen poliisi. Totesin et oli typerästi tehty eikä ole selitystä. Katsoi ajokortin ja totesi, että pidetään pujottelu slalom-rinteessä. Ei seuraamuksia.
    Huono ja hyvä tuuri samaan aikaan.
    Aina välillä kuumottaa koska käy näin, esimerkiksi just tossa mainitsemassasi kohdassa. Semi rasittavaa, kun ei osata ajaa oikealla. Erityisesti 3 kaistaa tuntuu olevan ihan mahdoton tehtävä, mutta jos on vähänkin enemmän liikennettä niin 2 kaistaakin on ilmesesti jo useille haastava.

Leave a comment:

• msalojaa
    replied
    Lahdenväylän alussa Helsingistä siinä missä alkaa 80 rajoitus. Edessä yksi auto, vasemmalla kaistalla kaksi autoa ja kaikki ajoi suht hitaasti. Siinä oli noiden kahden vasemman auton välissä just ja just tilaa niin ohitin edessä olleen auton, saattoi nopeuskin nousta vähän liikaa. Kaikki muuten ok paitsi se taaempi vas. kaistan auto olikin poliisin teipitön paku ja valothan siinä alkoi vilkkumaan mun takana.

Oli asiallinen poliisi. Totesin et oli typerästi tehty eikä ole selitystä. Katsoi ajokortin ja totesi, että pidetään pujottelu slalom-rinteessä. Ei seuraamuksia.

Leave a comment:

• Georgios Terziakis
    replied
    En edes muista milloin viimetteeks olis poliisit pysäyttäny tien päällä. Joo, neljä vuotta sitten juhannusvkonloppuna sunnuntaina kaupan pihaan ajaessa käänty maija perään ja pyysivät puhaltamaan, puhtaat nollat. Eikä edes korttia kysytty.

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Totta, ja tuon takia isot pojat hommaa sellaisen mustan laatikon joka kertoo onko setä siniset lähistöllä

Leave a comment:

• naikou
    replied
    Onhan niillä kaikkea nykyään, mahdoton sanoa että onko takana tuleva auto poliisi vai ei, joskus outo/normaalista poikkeava ajotapa on ainut mikä paljastaa ”sivarin”, olen nähnyt myös harmaan uusinta mallia olevan farmari skodan, mitään hälytysvalo virityksiä ei näy mutta kyllä siinä sellaiset on silti

Leave a comment:

• Kräki
    replied
    Tämmönen amg meisseli oli pampuilla tänään tammistossa sivarina.
    Last edited by Kräki; 01-01-2022, 08:54.

Leave a comment:

• Kräki
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    Ei pysäyttänyt minua, mutta jonkun muun.
    Turun alueella pyörii vielä (näin loppusyksystäkin) vihreä Kawa/musta ajopuku.
    Olkaapa tarkkoina, ei osunut onneksi omalle kohdalle..
    Tussulantielläkin moinen vaikuttaa. Onneksi kaveri piippaa hyvissä ajoin ennen slurkkeja.

Leave a comment:

• Jii_Koo
    replied
    Originally posted by BFI18 View Post
    Ei pysäyttänyt minua, mutta jonkun muun.
    Turun alueella pyörii vielä (näin loppusyksystäkin) vihreä Kawa/musta ajopuku.
    Olkaapa tarkkoina, ei osunut onneksi omalle kohdalle..
    Vastaava kombo nähty myös Jyväskylässä. Eipä olisi erottanut, jos ei olisi ollut hälytysajossa.

Mitä toiseen keskustelunaiheeseen tulee:
    Palautin kans kerran mun autolla kamera-autoon ajetun ylinopeussakon "kiistän ajaneeni" ruksittuna. 8km/h ylitys eli pienin mahdollinen summa.
    Siitä ei kuulunut enää ikinä mitään.

Leave a comment:

• melperri
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post
    Just näin. Eipä siihen ihmeempiä vaadita mutta se mikä yllätti oli turhaan mulle lähetetty kirje, kun kuvassa päivänselvästi nainen ratissa. No, oon saanut kaksi huomautusta ihan ihmisen leimaamana Stockan tunnelista molemmissa ollen 33km/h (ennen varmuusvähennystä 36km/h toki) nopeus kolmenkympin alueella eli ns turhaa työtä tehdään muutenkin. Nykyään ei taida enää leimaa olla; en tiedä, kun ei plitikoita ole pitkään aikaan kärsitty.
    Ei ne niitä kuvia ensi vaiheessa katsele , ovat tyytyväisiä , jos joku maksaa. Itse jouduin muutama vuosi sitten ottamaan luodin tyttären puolesta , ettei olisi mennyt ajo oikeus tuoreena kuljettajana toisesta rikemaksusta. Täydestä meni. Ylinopeuteen syyllistyi poliisin mielestä 18v tytöltä näyttävä partainen äijä.

Leave a comment:

• PNM2
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Tätä minä juuri hain. Eli jos itse kiistää eikä kerro kuka ajoi, niin kutsu puolisolle saattaa tulla "automaattisesti" .
    Just näin. Eipä siihen ihmeempiä vaadita mutta se mikä yllätti oli turhaan mulle lähetetty kirje, kun kuvassa päivänselvästi nainen ratissa. No, oon saanut kaksi huomautusta ihan ihmisen leimaamana Stockan tunnelista molemmissa ollen 33km/h (ennen varmuusvähennystä 36km/h toki) nopeus kolmenkympin alueella eli ns turhaa työtä tehdään muutenkin. Nykyään ei taida enää leimaa olla; en tiedä, kun ei plitikoita ole pitkään aikaan kärsitty.

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post
    Niin siis tässä pyydettiin käymään laitoksella tsekkaamassa kuva, joka oli päivänselvä. Eiköhän se mennyt ihan ookoo mutta toki itse kiistin alkuperäisen rikesakon, jos vaikka olisivat jättäneet siihen. Mutta silloin ei mennyt niin.
    Tätä minä juuri hain. Eli jos itse kiistää eikä kerro kuka ajoi, niin kutsu puolisolle saattaa tulla "automaattisesti" .

Leave a comment:

• PNM2
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Eli koittivat siis kepillä jäätä osuuko... tosin onhan tuo todennäköisin vaihtoehto tietty.
    Mitä jos emäntäkin olisi sanonut että en ajanut ja taloudessa olisi muita perheenjäseniä joilla on ajo-oikeus? Jatkuisiko arvonta eli olisko kutsu tullut silti ja kenelle seuraavaksi?
    Kunhan mietin juttua teoriassa.:think
    Niin siis tässä pyydettiin käymään laitoksella tsekkaamassa kuva, joka oli päivänselvä. Eiköhän se mennyt ihan ookoo mutta toki itse kiistin alkuperäisen rikesakon, jos vaikka olisivat jättäneet siihen. Mutta silloin ei mennyt niin.

Leave a comment:

Working...
X