Olin lauantaina pitkästä aikaa hetken 'tyhjänpanttina' ja niinpä meni koeajamaan tätä uutta vermettä ( 320 DA M-Sport X-Drive Launch Edition) ja että autosta jäi hyvä maku. Vuosi sitten minun oli mahdollista ostaa vastaava auto ( 320 DA M-Sport X-Drive 2015 80 tkm.) sopivasti käytettynä mutta en saanut siitä oikein sitä irti mitä olisin halunnut, tätä uutta ajaessani jouduin toteamaan että auto oli ajoltaan ehkä parasta mitä koskaan olen etenkin tuossa hintaluokassa kokenut. Alusta oli jämäkkä, taisi olla bemmillä eka nelari jossa ei ole vakiojousia vaan ne mitä tuo varustetaso M-Sport antaa ymmärtää ? Oma adaptive drive-alustainen autoni ( 640 DA X-Drive) muuttaa alustan toimintaa varsin paljon eri ohjelmien välillä, tämän kolmosen pykälät olivat jotenkin pienemmät lyhyempiliikkeisten jousien myötä ? Ohjaustuntumakin tuntui olevan merkillisen hyvä ollakseen sähköohjaus ? En myöskään tykkää teräväkäytöksisistä matalista renkaista, koeajoautossa oli 'neutraalit' Hakkapeliitta R3 225/45/18-kitkat jotka pyöristivät auton reaktioita.
Kokonaisuus sinänsä ei houkuttanut, digimittaristo tuo mieleen nintendon ja sisustan muovikromi (?) sopisi enempi poikien mopoautoon ? Kallishan tuo on kilkkeineen mutta onneksi se hinta on kaikille sama
Kokonaisuus sinänsä ei houkuttanut, digimittaristo tuo mieleen nintendon ja sisustan muovikromi (?) sopisi enempi poikien mopoautoon ? Kallishan tuo on kilkkeineen mutta onneksi se hinta on kaikille sama
Comment