IS testissä uusi 330d farkku, m-sport / vaaleet nahat. on kyllä hieno yksilö.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW G20 julkaistu - keskustelua
Collapse
X
-
Tuollainen odottelisi luovutusta, jokin niskatukiin liittyvä recall toistaiseksi päällä joten ei saa vielä ajoon.Last edited by snoub; 24-08-2019, 02:27.BMW G20 330e M-Sport Dravit Grey metallic Individual
BMW F15 X5 30d M-Sport Mineralweiss metallic Semivoll
BMW E21 315 Alpinweiß Originell zustand
Ex.
BMW E90 335dA M-Sport 2011 Saphirschwarz Vollaustattung
BMW E39 530dA M-Sport Topasblau Touring, BMW E39 530dA M-Sport Touring Estorilblau Individual , BMW E46 330d M-Sport II Topasblau, BMW E36 328iA M-Sport Daytonaviolet Individual, BMW E39 528i M fahrwerke Cosmosschwarz, BMW E36 328i M-Sport Cosmosschwarz
Comment
-
-
Kaveri sai oman 330e-mallinsa tällä viikolla ja tänään pääsin katsomaan autoa lähempää. M-sport, Portimao blue ja vaaleat nahat, HK yms.
Omaan, puristiseen silmääni muotoilu näyttää edelleen jotenkin levottomalta, etenkin ulkoapäin. Auto ei mielestäni näytä BMW:ltä. 19" kitkoilla auto vaikutti myös erittäin korkealta, etenkin takaapäin katsottuna.
Sisällä laatuvaikutelma oli kieltämättä hyvä ja HK soi nätisti, mutta väkisinkin huomio kiinnittyi penkkeihin, jotka etenkin nahkaisina vaikuttivat erittäin kovilta. Istuinosan sivutuet ovat myös madaltuneet huomattavasti edellisestä versiosta, mikä ainakin nahkaisena korosti penkin liukkautta. Vanhoissa penkeissä muoto ikäänkuin ajoi hanurin paikoilleen, nyt ei paljon tunnu vaikka istuisit osittain tukien päällä.
Seuraavaksi silmiin osui uusi mittaristo, josta nopea ensifiilis oli, että hell no.
On epämääräistä karttaa, Spotifyin kansikuvaa, kaaria, numeroita ja palkkeja sikin sokin. Oletan, että tuotakin pystyy jotenkin säätämään? En vain ymmärrä mitä järkeä on kahdella vierekkäisellä "multi"näytöllä? Toki tämä kuluvan vuosikymmenen teknologiakehitys ja -ähky on hienoa, mutta omalta osaltani se riittäisi vaikka puhelimessa tai esim. kodin laitteissa. Autoon en sitä omalta kohdaltani tarvitse, koska se ei paranna itse ajofiilistä tai -tuntumaa, pikemminkin päinvastoin.
Nyt tätä lukiessani voisi kuvitella, että olen 60v papparainen toinen jalka haudassa ja keppi kädessä, mutta ei. Jos nyt ensin 40 vuottakin saisi mittariin. Ilmeisesti auton suunnattu ikäryhmä on siis vielä nuorempi.
Suurena BMW:n ja etenkin 3-sarjan fanina sattuu kuitenkin todeta, että tätä laitetta tuskin omasta pihasta tulevaisuudessa löytyy.
Comment
-
-
Jäi tää malmikasa kauppaan. Ei mitään mielenkiintoa autossa. Myyjän paras kommentti laakkosella et tää on nyt tosi lähellä 5 satasta. No ei tuohon voinut todeta kun et mennään katsomaan sit niitä 5 satasia....ne hk soi muuten paskemmin kun 5 satasessa. Mut kuten myyjä sanoi tosi lähellä. Penkit kanssa ihan kivat mutta varustelistalla ei ole comfortteja.
Comment
-
-
Kätevää, kun Bemari lisännyt puskureihin 4kpl jääskrapoja (pappa-sport korisarjalla). Ihan hyvä idea sikäli. Ehkä seuraavassa mallissa on munuaisten tilalla harja.
Huikeaa muotoilua vai onko tässä myynnillisesti painotettu, että menisi M-sporttia enemmän? Oksennus tulee suuhun, kun näkee tuon uuden 3-sarjalaisen perusversiona.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Originally posted by arpuC View PostKätevää, kun Bemari lisännyt puskureihin 4kpl jääskrapoja (pappa-sport korisarjalla). Ihan hyvä idea sikäli. Ehkä seuraavassa mallissa on munuaisten tilalla harja.
Huikeaa muotoilua vai onko tässä myynnillisesti painotettu, että menisi M-sporttia enemmän? Oksennus tulee suuhun, kun näkee tuon uuden 3-sarjalaisen perusversiona.
Laatuvaikutelma verrattuna edelliseen F30 koriin on reilusti parempi, samoin yleiset tilat etenkin takapenkillä on parantunut reilusti. M-sport alusta hieman liian pintakova. Kyseessä kun ei kuitenkaan ole mikään rata-alusta vaan "perusauton" alusta, niin jokaisen kaivonkannen kolahtaminen perseelle tuntuu hieman rajulta. F30 ja e90 m-sport alusta oli tuossa mielessä mukavampia vaikka sama jämäkkyys tuntui silti.
Isoja munuaisia ja takavalojen muotoja alkuun vierastin, mutta parin viikon tuijottelun jäljiltä silmä tottuu. Alkaa kokonaisuus näyttämään ihan hyvältä.
Kone on lievä pettymys mutta se oli tiedossa jo etukäteen kun käytännössä sama voimalinja oli myös F30 mallissa. Firman autopolittiikka ei vaan salli parempaa myllyä. Nuo nykyajan pienet ja hengettömät turbokoneet on vaan kovin tylsiä. Tässä kohtaa uudempi ei ole parmpi vaikka auto muulta osin pyyhkii edeltäjillänsä selvästi pöytää. e90 koppaisen 330i koneen fiilsitä on todella paljon ikävä.
Kokonaisuus lievästi positiivinen, vaikka odotin ehkä hieman enemmän.
Työsuhdeautona kiva, mutta laittaisinko omaa rahaa noin paljon kiinni tuohon. - Tuskin.Last edited by culli; 09-11-2019, 22:16.G20 320i M-sport
Alfa GTV 1750
Comment
-
-
Originally posted by culli View PostFiiliksiä 2 viikon ajamisen jäljiltä, kyseessä 320iA m-sport xDrive.
Laatuvaikutelma verrattuna edelliseen F30 koriin on reilusti parempi, samoin yleiset tilat etenkin takapenkillä on parantunut reilusti. M-sport alusta hieman liian pintakova. Kyseessä kun ei kuitenkaan ole mikään rata-alusta vaan "perusauton" alusta, niin jokaisen kaivonkannen kolahtaminen perseelle tuntuu hieman rajulta. F30 ja e90 m-sport alusta oli tuossa mielessä mukavampia vaikka sama jämäkkyys tuntui silti.
Isoja munuaisia ja takavalojen muotoja alkuun vierastin, mutta parin viikon tuijottelun jäljiltä silmä tottuu. Alkaa kokonaisuus näyttämään ihan hyvältä.
Kone on lievä pettymys mutta se oli tiedossa jo etukäteen kun käytännössä sama voimalinja oli myös F30 mallissa. Firman autopolittiikka ei vaan salli parempaa myllyä. Nuo nykyajan pienet ja hengettömät turbokoneet on vaan kovin tylsiä. Tässä kohtaa uudempi ei ole parmpi vaikka auto muulta osin pyyhkii edeltäjillänsä selvästi pöytää. e90 koppaisen 330i koneen fiilsitä on todella paljon ikävä.
Kokonaisuus lievästi positiivinen, vaikka odotin ehkä hieman enemmän.
Työsuhdeautona kiva, mutta laittaisinko omaa rahaa noin paljon kiinni tuohon. - Tuskin.
Comment
-
-
Originally posted by Vesqu View PostMillaiset kiekot ovat alla talvella ja paljonko rengaspaineita?
Suosituksissa on varsin monasti kovempia paineita taakse lastausvaran vuoksi, jos ajelet enimmäkseen yksin/ tyhjällä takapäällä niin voit pitää takana vaikka 0,2 bar. pienempiä paineita kuin edessä ( omassa isommassa leukussa nyt 2,7 e. edessä/ 2,5 bar. takana, kun ensin asetin samaan takapää löi välillä 'läpi').F13 640 DA X-Drive M-Sport -12
Comment
-
Comment