Mietin eilen kun F1 koostetta katselin ja välissä sähköautomainoksia joissa myyntivalttina oli latauksen tehokkuus... että ostaisinko kännykkäni pelkästään sillä perusteella millaiset latausominaisuudet siinä on.
Monen premiumluokan sähköauton hinnalla kuitenkin saisi tälläisen bensapihin nelipyttyisen auton. Paino 850kg, 400hv. italialainen lokinsiipiovilla, valmistajalla järjetön määrä F1, LeMans, Group C, Formula E, Indycar voittoja.
Eli siis Dallara Stradale:
Tarvittaessa myös katon saa pois ja korivaihtoehtoja neljä eri:
2-door berlinetta
0-door roadster
0-door targa top
0-door barchetta
Mutta positiivista myös sähköautorintamalla, Mercedes EQS minusta onnistunut hienosti aerodynamiikkasämpylän toteutuksessa. Pienin ilmanvastus ilmeisesti kaikista tuotantoautoista ja onhan toi hieno neljällä ovella.
Monen premiumluokan sähköauton hinnalla kuitenkin saisi tälläisen bensapihin nelipyttyisen auton. Paino 850kg, 400hv. italialainen lokinsiipiovilla, valmistajalla järjetön määrä F1, LeMans, Group C, Formula E, Indycar voittoja.
Eli siis Dallara Stradale:
Tarvittaessa myös katon saa pois ja korivaihtoehtoja neljä eri:
2-door berlinetta
0-door roadster
0-door targa top
0-door barchetta
Mutta positiivista myös sähköautorintamalla, Mercedes EQS minusta onnistunut hienosti aerodynamiikkasämpylän toteutuksessa. Pienin ilmanvastus ilmeisesti kaikista tuotantoautoista ja onhan toi hieno neljällä ovella.
Comment