Lienee noilla kilsoilla kohtuu luotettavia molemmat, itse ostin juuri reilu 200tkm ajetun LCI F10 530d Xdriven, tuntuu kuin uudelta, ainahan näistä on mahdollista jotain mennä....
Tuo käytettyjen hintapolitiikka sikäli ihmeellistä, että käytännössä 3/5/7-sarjan autot on samanhintaisia, vaikka uutena huimat hintaerot ja varusteet yleensä paremmat isommissa...
No jos fiiliksellä pitää valita niin ehdottomasti Camaro siinä on sentään moottori eikä mikään sähkövatkain. Ja onhan nuo audit ja possut vähän tylsiäkin vielä. Tosin kyllä lentäisi kaaressa tuosta Camarostakin tuo oksettava korisarja.
No jos fiiliksellä pitää valita niin ehdottomasti Camaro siinä on sentään moottori eikä mikään sähkövatkain. Ja onhan nuo audit ja possut vähän tylsiäkin vielä. Tosin kyllä lentäisi kaaressa tuosta Camarostakin tuo oksettava korisarja.
Takapuskurin keskiosa on vielä jäänyt maalaamolle näköjään.
Hieno auto ei siinä mitään ja uutenahan ei enää saa, joten jos tuollaisen haluaa niin ei sitä ilmaiseksikaan saa. Mutta ei Suomen maassa kukaan maksa noin paljoa tuosta noilla kilometreillä. Maalipinnan hinta olisi lähempänä oikeaa. Tuolla hinnalla saisi olla pergamentti myös mintissä ja ilmastoinnit jne kunnossa.. ja mielellään vaikka -200000tkm.
Olikohan tämä c2 myynnissä aiemmin Roberts Classikilla ?
Voimaa on, suorille, mm ahvenistolla tämmöinen kulki miehen käskemänä yhtä kovaa kuin meidän 330ci tyttäreni käskemänä
Mutta makee tyylisuunta kyllä autolle
Olikohan tämä c2 myynnissä aiemmin Roberts Classikilla ?
Voimaa on, suorille, mm ahvenistolla tämmöinen kulki miehen käskemänä yhtä kovaa kuin meidän 330ci tyttäreni käskemänä
Mutta makee tyylisuunta kyllä autolle https://www.nettiauto.com/cadillac/cts/12386951
Pieni hintaero autoilla, joten en ihmettele jos radalla käydään fiilistelemässä, eikä vetämässä hampaat irvessä. Kuitenkin hiukan suurempi lovi tulee tuon rutatessa kuin 330ci:n
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Comment