Eikös se auto ole tarkoitus myydä, ihan vaikka menis Afrikkaan? Uusin esimerkki palanut e46 m3 17k... terve
2500€
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus III
Collapse
X
-
Originally posted by Pexx View PostTämä nyt koskee motorsport malleja.
Se että jos Saksassa maksaa mint yksilö x summan.
Ei tarkoita että siitä omasta 256tkm ajetusta suolapulkasta voi pyytää iha hulluja. Siksi tuolla samat autot roikkuu vuosia.
Jos nyt kaikista e39 e46 e9x jne otetaan kaikista 10000€ hinnasta pois ollaan aika kartalla. Sitä odottaen.
Leave a comment:
-
-
Tämä nyt koskee motorsport malleja.
Se että jos Saksassa maksaa mint yksilö x summan.
Ei tarkoita että siitä omasta 256tkm ajetusta suolapulkasta voi pyytää iha hulluja. Siksi tuolla samat autot roikkuu vuosia.
Jos nyt kaikista e39 e46 e9x jne otetaan kaikista 10000€ hinnasta pois ollaan aika kartalla. Sitä odottaen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by anttiboy View PostLähinnä ajatuksia/kysymyksiä foorumille: ostin 231tkm ajetun e61 530d bmw. Auto hajosi paluu matkalla ja jäin tielle sen kanssa. Liike sanoi että hyvittäisi korvauksesta puolet, mutta mielestäni tämä korjauskustannus ei mielestäni kuuluisi itselle. Laturi siis hajosi, mutta odotan vielä täältä muutaman vastauksen. Rahallisesti summa ei ole iso, mutta periaatteen vuoksi kyselen.
Leave a comment:
-
-
Jaahas, nyt ollaan jännän äärellä, kaikki Bemarit myyty.
Yhtä yritettiin jo ostaa, mutta meni varma ostos persiilleen ku myyjä valehteli oikein urakalla ja satojen kilsojen matka turhaan.
Toive/haaveilumalleja olisi kyllä, mutta jos nyt rauhoittuisi ja möis ensin vaan kaikki e39 osat pois ettei enää vahingossa noihin sotkeentuis.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by anttiboy View PostLähinnä ajatuksia/kysymyksiä foorumille: ostin 231tkm ajetun e61 530d bmw. Auto hajosi paluu matkalla ja jäin tielle sen kanssa. Liike sanoi että hyvittäisi korvauksesta puolet, mutta mielestäni tämä korjauskustannus ei mielestäni kuuluisi itselle. Laturi siis hajosi, mutta odotan vielä täältä muutaman vastauksen. Rahallisesti summa ei ole iso, mutta periaatteen vuoksi kyselen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View PostKävin työautoon vaihtamassa renkaita euromasterilla ja siinä odotellessa kävi 3 miestä? jälkikiristyttämässä mersunsa pyöränpultteja.
Vanteita koskien samoilla ajatuksilla kuin edellä, että usein erikoisemmista tuotteista ei ihmisillä ole hajuakaan miksi ne maksavat ja hintaa verrataan bulkkituotteisiin. Itselläni autossa on BMW Individual -vannesarja, ja jos sen joskus päätän myydä pois, niin arvaan että perusostajat vertaavat perus orggisvanteisiin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juice View PostMitä nyt kuunnellut, niin autoja tuodaan huoltoon vanteiden jälkikiristykseen, mutta ei kai niiden autojen tarvitsisi hajota ennen sitä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Danukos View PostEi auton mutta vanteiden ostaminen tuntuu aika vaikealta. Uusia mieluisia saisi kaupasta mutta ei pysty sijoittaa nyt +2 kiloa käyttöauton vanteisiin + renkaisiin.
Speksit on tietysti aika tiukat ja hyvinkin nirso olen kaikkien JR, AEZ ja muiden vastaavien tekeleiden suhteen… Eli BMW originaalia tai BBS-Schnizer osastoa pitäisi olla.
Kaksi kiinnostavaa settiä olis nyt käytettyjen markkinoilla tarjolla ja niistä olen myyjien kanssa hinnasta taistellutkin… Mutta edelleen ovat sen verran hintavia että antaa nyt ollaEhkä olen vaan köyhä tai sitten hintapyynnit on oikeasti liian kovia kun ostajia ei näille hienoille seteille tunnu olevan. Siellä ne roikkuu myynnissä jo useita viikkoja.
BBS-Schnitzer osasto on konossöörien niche, joista tavallinen nenänkaivaja ei tajua tuon taivaallista, pitää vain ökykalliina verrattuna muihin ”vastaaviin”.
Lisäksi pitäisi vanteen ulkonäön miellyttää. Vanteiden moninaisten speksien sopia. Renkaiden speksien sopia. Ainakin vanteiden, mielellään myös renkaiden, oltava hyvässä kunnossa..
Potentiaalinen ostajien joukko käytetylle vanne-rengaspaketille voi lopulta olla hyvin pieni.
Itselläni on roikkunut pitkään myynnissä long since NLA, uuden veroiseksi kunnostettu laatuvannesetti käytännössä uusilla laaturenkailla
.
Maksanut itselle + 2 K. Edelleen saman rahan maksaa (+ lisäksi aikaa ja vaivaa) koota vastaava setti.
Ensin tietysti löydettävä hyvät +25 v vanhat vanneaihiot. Keskimerkitkin yllättävän hintavia.
Myynnissä hintapyynnillä 1200€, josta tyyliin hakumatkan bensarahat olen valmis asialliselle ostajalle tinkimään.
Tilaa on säilyttää ja ihan viimeiset rahat eivät onneksi ole kiinni näissä, joten klassisesti ”ei pakkomyynnissä”. Toki hillotessa renkaat ajan mittaan vanhenevat..
Silloin tällöin kysellään ja joitakin kolminumeroisia tarjouksia on tullut. Kauppoja ei ole syntynyt.
Leave a comment:
-
-
Onhan nuo maksanut kun merkkarilla kaikki tehty. Varmaan halvemmallakin olisi selvinnyt.
Leave a comment:
-
-
3-pyttyiseksi menty kyllä pitkälle ennen isoja remontteja, toisin kuin erään eurooppalaisen konsernin 3-pyttyiset tyyppivikaantui jo 30tkm kohdalla.
Leave a comment:
-
-
BMW 2015 olisi siis käytännössä kannattanut ennemmin lahoittaa jollekin ohikulkijalle tai vain polttaa ja tienata prosessissa 9000e? Tehtaan tekoäly tekeekin ehkä tätä arviota jo 2011+ dieseleiden osalta?Toki siitä voisi ilmoittaa asiakkaalle ennakolta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juice View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/118/14359350
Harkitsin jo vaihtoa BMW:n uudemman sukupolven B-sarjan bensaan ... mutta enpä tiiävv2023-24 paljon remonttia (arvo n€17500) tehty. Ei nuo 3-pyttyiset näytä olevan sen parempia kuin nelipyttyisetkään
Leave a comment:
-
-
Harkitsin jo vaihtoa BMW:n uudemman sukupolven B-sarjan bensaan ... mutta enpä tiiä
Leave a comment:
-
Leave a comment: