memebuy23buy

Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ceeray
    replied
    Originally posted by E39Fin View Post
    Nopealla vilkaisulla halvin perus 540d oli 38k€, halvin m-sport 45k€. Vastaavasti halvimmat kolmelitraiset m-sportit 38k€. Kaikkia noita yhdistää se, että ne on yhä myynnissä. Aika kivoja aleprosentteja saa tällä hetkellä liikkeistä noista dieselbemareista, vaikka valikoimaa onkin melko vähän.

    Ja kuten sanoit, 540d-lisä taitaa olla sellainen, että suuri osa ostajista ei maksa euroakaan ylimääräistä 530d hintojen päälle. 45k€ saa myös kohtuullisesti ajettuja G-sarjan seiskoja tällä hetkellä.


    Tämänkin saisi varmaan 35k€ noutaa pois. Jotain tonneja ylöspäin on ehkä realistinen hinta 540d:n myynnissä.
    Onhan noissa jonni verran eroa varusteissakin mutta jos niitä ei yhtään arvosta niin turhahan niistä maksaa. Itse aina speksaan mallia "voll" niin sitten joutuu yleensä pulittelee..

    Leave a comment:


  • arben
    replied
    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    Onhan toi 6k€ iso hintaero kyllä. Onko tuossa kalliimmassa joku alustasarja kun näyttää matalammalta? Kaipa sekin asennettuna jotain maksaa.
    Hr jouset,itse toin sen aikoinaan saksasta.

    Leave a comment:


  • E39Fin
    replied
    Originally posted by N54 View Post
    Tässä markkinassa varmaan juuri tuollaiseen laitteeseen saa tuota luokkaa olevan näkemyseron aikaiseksi. Itse veikkaan n. 32-34k€ hyvitystä. Halvin ”samanlainen” 52k€ ja ”melkein 20k€” = n. 18k€? Samaan aikaan hyvä miettiä kuka maksaa pian 6v vanhasta lähemmäs 200k ajetusta dieselistä noita +-50 k€ pyyntejä. Varsinkin kun noikin vehkeet alkaa vähitellen mennä sinne käyttöharraste osastolle. Näissä on tuo 540-lisä myös vähän niin ja näin.

    Mutta toivotaan, että saat joskus vielä autosi vaihdettua järkevällä kaupalla. Kysy Jyväskylästä mitä hyvittävät tuonti-Teslaan tai johonkin muuhun sopivaan? :think Siellä nuo 540d näyttävät olevan arvossaan.
    Nopealla vilkaisulla halvin perus 540d oli 38k€, halvin m-sport 45k€. Vastaavasti halvimmat kolmelitraiset m-sportit 38k€. Kaikkia noita yhdistää se, että ne on yhä myynnissä. Aika kivoja aleprosentteja saa tällä hetkellä liikkeistä noista dieselbemareista, vaikka valikoimaa onkin melko vähän.

    Ja kuten sanoit, 540d-lisä taitaa olla sellainen, että suuri osa ostajista ei maksa euroakaan ylimääräistä 530d hintojen päälle. 45k€ saa myös kohtuullisesti ajettuja G-sarjan seiskoja tällä hetkellä.


    Tämänkin saisi varmaan 35k€ noutaa pois. Jotain tonneja ylöspäin on ehkä realistinen hinta 540d:n myynnissä.
    Last edited by E39Fin; 08-09-2022, 10:50.

    Leave a comment:


  • Krampus
    replied
    Kummasti esim. on kohtuu kilsoilla olevat diesel 3.0l 2016-> BMW:t pitäneet hintansa kun eihän näitä enää kukaan "halua" :think. Miten voikin olla noin heikko hyvitys G31:stä. Tätä isojen dieseleitten hinnan kehitystä ihmetteli myös yhden ison vaihtoautoketjun myyjä kun anopille VW poloa etsin ja tuli yllättäen puheeksi BMW:t.

    Leave a comment:


  • Ceeray
    replied
    Joo näinhän se on että ei siinä 50k edes huudeltu mutta
    Kyllä 28 hyvitystarjous toiseen dieseliin on aika luokaton.. ymmärtäisin jos sähköautoon ois ongella kokeillu.

    Joku 45k ois oikein passeli, alemmaskin pääsee jos taas vastaavasti muidenkin pyynnit laskee, mutta kummasti pyynnit on sitte muutenki katossa.

    Leave a comment:


  • N54
    replied
    Originally posted by E39Fin View Post
    Eli hyvitys noin 18-25k€€? :think kieltämättä laittaa vaihtohalukkuutta jäähylle.
    Tässä markkinassa varmaan juuri tuollaiseen laitteeseen saa tuota luokkaa olevan näkemyseron aikaiseksi. Itse veikkaan n. 32-34k€ hyvitystä. Halvin ”samanlainen” 52k€ ja ”melkein 20k€” = n. 18k€? Samaan aikaan hyvä miettiä kuka maksaa pian 6v vanhasta lähemmäs 200k ajetusta dieselistä noita +-50 k€ pyyntejä. Varsinkin kun noikin vehkeet alkaa vähitellen mennä sinne käyttöharraste osastolle. Näissä on tuo 540-lisä myös vähän niin ja näin.

    Mutta toivotaan, että saat joskus vielä autosi vaihdettua järkevällä kaupalla. Kysy Jyväskylästä mitä hyvittävät tuonti-Teslaan tai johonkin muuhun sopivaan? :think Siellä nuo 540d näyttävät olevan arvossaan.

    Leave a comment:


  • E39Fin
    replied
    Originally posted by Ceeray View Post
    Kokeilin sigun autoa tarjota x4 vaihos. Huutonaurua kun näin hyvityshinnan tarjoukses. Jäihän se vajaa 20k€ halvimmasta myynnissä olevasta samanlaisesta..

    Ja kyseessä bmw merkkiliike. Arvostus kohdillaan.
    Eli hyvitys noin 18-25k€€? :think kieltämättä laittaa vaihtohalukkuutta jäähylle.

    Leave a comment:


  • Ceeray
    replied
    Kokeilin sigun autoa tarjota x4 vaihos. Huutonaurua kun näin hyvityshinnan tarjoukses. Jäihän se vajaa 20k€ halvimmasta myynnissä olevasta samanlaisesta..

    Ja kyseessä bmw merkkiliike. Arvostus kohdillaan.

    Leave a comment:


  • Petri.Kekkonen
    replied
    Onhan toi 6k€ iso hintaero kyllä. Onko tuossa kalliimmassa joku alustasarja kun näyttää matalammalta? Kaipa sekin asennettuna jotain maksaa.

    Leave a comment:


  • arben
    replied
    En nyt noista kumpakaan ostamassa mutta jtn vastaavaa.






    6000€ hintaero tuntuu tuon hintaisessa autossa aika isolta vaikka kalliimman eduksi varusteet/20tkm/40hv tehoero vastaavasti on se 2v vanhempi. Tuolla 6000€ saa melkein halvimman f koppasen f20.

    Alpine retrofit hifit/ohjelmointi/6.5” täyslasi näyttö luokkaa 1200€ ois karvalakki ns ”eriauto” eli monelle riittävät varusteet tommoseen autoon,siltikin se hinnanero on ~5000€.

    Mitä muut mieltä hinnasta?
    Last edited by arben; 08-09-2022, 06:13.

    Leave a comment:


  • poke
    replied
    Originally posted by Kouris View Post
    Mikä olisi sopiva hinta 335d suhteessa kuntoon ikään jne?
    Se on se hinta minkä joku on siitä valmis maksamaan. Niinkuin kaikissa muissakin käyttöhyödykkeissä.

    Leave a comment:


  • Kouris
    replied
    Mielessä pyörinyt E91 pre lci 320d vaihto 335d..


    Tuntuisi että aika kovia on pyynnit suhteessa kilometreihin ja ikään. Olisiko sitten usko M57 ylivoimaisuuteen mikä nostaa hintaa. Toisaalta aika pitkälle samat autot taitavat nettiautossa olla myynnissä. Eipä se +10keur harrastekäyttöauton myynti tietysti suoralla kaupalla mitään helppoa ole.

    Yhtä käynyt katsomassa mutta siitä ei kyllä jäänyt mitenkään hyvä kuva suhteessa hintaan.


    Mikä olisi sopiva hinta 335d suhteessa kuntoon ikään jne?

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    Ihan kelvollisia löytyy 8-10k väliin a4-a5, mutta tähän maailman aikaan jos on jo luotettava(t) biili(t) alla ja maksettuna, mielummin jättäisin menemättä kaupoille

    Leave a comment:


  • VilleP
    replied
    Juu tuolla alle 10t luokassa b6 ja b7 korit alkaa ruostumaan melko helposti.

    Leave a comment:


  • E39Fin
    replied
    Joo, kyllä audia kannattaa kokeilla, etenkin pitkittäin asennetulla moottorilla ja torsenilla. Ikävin puoli tuossa alle 10k€ hintaluokassa on se, että maalit noista rapisee pois ihan eri tavalla kun vaikka E39:täkin. Mukavia ja vakaita pelejä tien päällä.

    Itsellä taitaa olla nämä bemarin ostamisen sietämättömät vaikeudet ohitettu, kun ei tule niin intohimoisesti enää bemarien perään etsittyä. Maailmassa on onneksi paljon kaikkea muuta kivaa, jopa ennen karsastamallani etuvetorintamalla.

    Leave a comment:

Working...
X