memebuy23buy

Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ritariässä
    replied
    Mulla roikkuu yksi vannekauppa 30€ kiinni. Tiedä sitten onko tässä myyjä vai ostaja pöljempi.

    Vannekuume meni toisaalta ohikin jo.

    Taidan ensiviikolla laittaa myyntiin epäonnistuneen style 37 ostoskasan. Meni into siitäkin kun oikomisen jäljiltä yksi vanne tuli takaisin sen verran rajusti kolhittuna, joten jaksa enää noidenkaan kanssa vääntää vaikka kaikki 4 ovat suoria nyt.

    Onneksi saa tääl pohjoisessa huitoa itikoita. Vaihtelu virkustää

    Leave a comment:


  • Danukos
    replied
    Ei auton mutta vanteiden ostaminen tuntuu aika vaikealta. Uusia mieluisia saisi kaupasta mutta ei pysty sijoittaa nyt +2 kiloa käyttöauton vanteisiin + renkaisiin.

    Speksit on tietysti aika tiukat ja hyvinkin nirso olen kaikkien JR, AEZ ja muiden vastaavien tekeleiden suhteen… Eli BMW originaalia tai BBS-Schnizer osastoa pitäisi olla.

    Kaksi kiinnostavaa settiä olis nyt käytettyjen markkinoilla tarjolla ja niistä olen myyjien kanssa hinnasta taistellutkin… Mutta edelleen ovat sen verran hintavia että antaa nyt olla Ehkä olen vaan köyhä tai sitten hintapyynnit on oikeasti liian kovia kun ostajia ei näille hienoille seteille tunnu olevan. Siellä ne roikkuu myynnissä jo useita viikkoja.

    Leave a comment:


  • JaniLap
    replied
    Originally posted by anttiboy View Post
    Liike sanoi että hyvittäisi korvauksesta puolet, mutta mielestäni tämä korjauskustannus ei mielestäni kuuluisi itselle.
    Yli 10 vuotta käytetyssä ja yli 200 tkm ajetussa autossa voi ilmaantua monenlaista normaalista kulumisesta johtuvaa vikaa, joiden alkamishetkeä on vaikea ennustaa. Laturilla saattaa päästä pidemmälle tai se voi olla vaihtokunnossa jo aiemmin. Autoliikkeeltä reilu vastaantulo mielestäni, jos puolet uusimishinnasta ottavat omilleen. En itse lähtisi napisemaan tarjouksesta, vaan enemmänkin myönteisenä peliliikkeenä ymmärtäisin. Tiedoksi myös, että näissä latureissa usein riittää hiilten tai kokonaisena jännitteensäätimen vaihto, jolloin kokonaista laturia ei edes tarvitse uusia ja selviää vieläkin alhaisemmilla korjauskuluilla.

    Leave a comment:


  • _Bäri_
    replied
    Originally posted by anttiboy View Post
    Lähinnä ajatuksia/kysymyksiä foorumille: ostin 231tkm ajetun e61 530d bmw. Auto hajosi paluu matkalla ja jäin tielle sen kanssa. Liike sanoi että hyvittäisi korvauksesta puolet, mutta mielestäni tämä korjauskustannus ei mielestäni kuuluisi itselle. Laturi siis hajosi, mutta odotan vielä täältä muutaman vastauksen. Rahallisesti summa ei ole iso, mutta periaatteen vuoksi kyselen.

    Tuo on kyllä jo ostaessa oleva piilevä vika. Tuskin ostaessa mittasit latausjännitettä? Tuossa on kumminkin laskennallinen ikä, kuluvalta osalta jo ylitetty. Mikä pitää muistaa kun hyvityksestä puhutaan. Saat käytetyn laturin tilalle uuden. Liikkeeltä fiksuin veto olisi laturin tarjoaminen asiakaspalvelun piikkiin. Mutta tuo 50% on kelpo diili. Sitä et paremmaksi saa vaikka riitelisit.

    Leave a comment:


  • bme
    replied
    Aivan hyvä ja reilu tarjous liikkeeltä maksaa puolet. Faktahan on se että et ole ostanut uutta autoa vaan laskennallisesti jo pitkän matkaa yli elinkaaren puolenvälin olevan käyttöhyödykkeen. Tällöin ei ole uuden auton takuuta eikä näinollen kuulu 100% liikkeenkään maksettavaksi.

    Leave a comment:


  • anttiboy
    replied
    Lähinnä ajatuksia/kysymyksiä foorumille: ostin 231tkm ajetun e61 530d bmw. Auto hajosi paluu matkalla ja jäin tielle sen kanssa. Liike sanoi että hyvittäisi korvauksesta puolet, mutta mielestäni tämä korjauskustannus ei mielestäni kuuluisi itselle. Laturi siis hajosi, mutta odotan vielä täältä muutaman vastauksen. Rahallisesti summa ei ole iso, mutta periaatteen vuoksi kyselen.

    Leave a comment:


  • bmw323it
    replied
    On tämä Bemarin ostaminen hankalaa. Nyt jo kolmas myyjä kuukauden sisään muuttikin mielensä kun tuli tosi paikka. Kaikista autoista on ollut julkinen myynti-ilmoitus, on juteltu puhelimessa, autot on käyty katsomassa ja sitten kun ilmoittaa että aletaanpas tekemään papereita, niin myyjä vetäytyykin ” taidankin pitää tämän itsellä”.

    No helvatti, eikö sen asian voi miettiä siinä kohtaa kun ilmoitusta rustaa, eikä juoksuttaa ihmisiä ihailemassa aarrettaan? Kele.

    Kolmesti toistunut nyt kuukauden-parin sisään. Hakusessa vanhempi harrastepeli.

    Leave a comment:


  • isolohko
    replied
    Hybridit on porttihuume EV:hen. Fossiili tai EV, prkl. Ja tunteella valinta.

    Leave a comment:


  • anselmo
    replied
    Miten tuon manuaali M140i:n kytkin kestää stage 1 ohjelmoinnin?

    Edit. Tomilla hyvä pointti, yllätyin miten "tilavan" oloinen tuo F20 oli takapenkit kaadettuna.
    Last edited by anselmo; 13-03-2024, 18:36.

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by Tomi T View Post

    Ei noista oikein voi valita kuin M140i. En keksi ainakaan omaan käyttööni juurikaan argumentteja 330e puolesta. Jos tarvii tavaraa kuljettaa, ykkönen on valovuosia parempi, takapenkin tilat samaa luokkaa (ahtaita kummatkin).

    Aika ankea sillä 100hv pelillä ajella ja miettiä ku on halpaa. Ja jos ajaa halvalla ja sit haluaakin yhtäkkiä käyttää tehoja, niin kylmähän se pannu on. :(

    Melko selvää, kummassa jälleenmyyntiarvo säilyy.
    + se, että kun saman "stage1" iskee M140i:hin niin siellä voi hybridimiehet kattella ohuilla öljyillä ja sulaneilla männillään perävaloja...

    Leave a comment:


  • Tomi T
    replied
    Originally posted by anselmo View Post
    Apua saatana. Auton vaihto edessä ja ongelmana on, että on tullut koeajettua kahta täysin erilaista pirssiä. Nettiautolankaan linkittämäni M140i ja G20 330e xdrive. Tällä hetkellä alla F30 330e ja vaihto lähinnä nyt kun siitä alle 100tkm ajettuna vielä jotakin saa. Jummijammi päätä tässä nyt sitten, kun molemmat oli hitokseen kivoja. Hybridissä kiinnostaa toki polttoainepolitiikka sekä hieman myös mahdollinen stage 1... Pikkuämmä on toisaalta niin varmalla reseptillä, kuin olla ja voi. 6 sylinteriä edessä ja veto takana... Apua saatana
    Ei noista oikein voi valita kuin M140i. En keksi ainakaan omaan käyttööni juurikaan argumentteja 330e puolesta. Jos tarvii tavaraa kuljettaa, ykkönen on valovuosia parempi, takapenkin tilat samaa luokkaa (ahtaita kummatkin).

    Aika ankea sillä 100hv pelillä ajella ja miettiä ku on halpaa. Ja jos ajaa halvalla ja sit haluaakin yhtäkkiä käyttää tehoja, niin kylmähän se pannu on. :(

    Melko selvää, kummassa jälleenmyyntiarvo säilyy.
    Last edited by Tomi T; 13-03-2024, 15:21.

    Leave a comment:


  • anselmo
    replied
    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    Ainakin mulla takapenkki on se mikä ratkaisis tämän. Toisaalta kun kerran M140i on vaihtoehto niin silloinhan ei varmaan ole takapenkille juuri koskaan tarvetta.
    Takapenkille tarvetta kyllä, mutta teini tuonne takapenkille kyllä mahtui ja sehän riittää mulle

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    jr66 antaa taas parastaan.

    Melko erilaisia autoja. Varmaan ratkaistava asia järjellä tai tunteella.
    Kirjoitin tunteella. En parempaa osaa.

    Leave a comment:


  • VilleP
    replied
    jr66 antaa taas parastaan.

    Melko erilaisia autoja. Varmaan ratkaistava asia järjellä tai tunteella.
    Last edited by VilleP; 13-03-2024, 08:58.

    Leave a comment:


  • Petri.Kekkonen
    replied
    Originally posted by anselmo View Post
    Apua saatana. Auton vaihto edessä ja ongelmana on, että on tullut koeajettua kahta täysin erilaista pirssiä. Nettiautolankaan linkittämäni M140i ja G20 330e xdrive. Tällä hetkellä alla F30 330e ja vaihto lähinnä nyt kun siitä alle 100tkm ajettuna vielä jotakin saa. Jummijammi päätä tässä nyt sitten, kun molemmat oli hitokseen kivoja. Hybridissä kiinnostaa toki polttoainepolitiikka sekä hieman myös mahdollinen stage 1... Pikkuämmä on toisaalta niin varmalla reseptillä, kuin olla ja voi. 6 sylinteriä edessä ja veto takana... Apua saatana
    Ainakin mulla takapenkki on se mikä ratkaisis tämän. Toisaalta kun kerran M140i on vaihtoehto niin silloinhan ei varmaan ole takapenkille juuri koskaan tarvetta.

    Leave a comment:

Working...
X