memebuy23buy

Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jr66
    replied
    Originally posted by anselmo View Post
    Apua saatana. Auton vaihto edessä ja ongelmana on, että on tullut koeajettua kahta täysin erilaista pirssiä. Nettiautolankaan linkittämäni M140i ja G20 330e xdrive. Tällä hetkellä alla F30 330e ja vaihto lähinnä nyt kun siitä alle 100tkm ajettuna vielä jotakin saa. Jummijammi päätä tässä nyt sitten, kun molemmat oli hitokseen kivoja. Hybridissä kiinnostaa toki polttoainepolitiikka sekä hieman myös mahdollinen stage 1... Pikkuämmä on toisaalta niin varmalla reseptillä, kuin olla ja voi. 6 sylinteriä edessä ja veto takana... Apua saatana
    Hybridit on perseestä.

    Leave a comment:


  • anselmo
    replied
    Apua saatana. Auton vaihto edessä ja ongelmana on, että on tullut koeajettua kahta täysin erilaista pirssiä. Nettiautolankaan linkittämäni M140i ja G20 330e xdrive. Tällä hetkellä alla F30 330e ja vaihto lähinnä nyt kun siitä alle 100tkm ajettuna vielä jotakin saa. Jummijammi päätä tässä nyt sitten, kun molemmat oli hitokseen kivoja. Hybridissä kiinnostaa toki polttoainepolitiikka sekä hieman myös mahdollinen stage 1... Pikkuämmä on toisaalta niin varmalla reseptillä, kuin olla ja voi. 6 sylinteriä edessä ja veto takana... Apua saatana

    Leave a comment:


  • peLoGo?
    replied
    Originally posted by Nipea View Post
    Kaikki G-sarjalaiset on adbluella, samoten f15 x5 vuodesta -13.

    Ellen väärin muista, niin vuodesta -16 alkaen on kaikissa adblue järjestelmä, jotta menis euro 6 päästövaatimuksista läpi.
    Eli käytännössä jos kriteerit olis mahdollisimman uusi ja neliveto, niin dieseleistä jää jäljelle F10 & F11 M550d ja F25 & F26 jotka on ilman AdBlue.

    Suomessa on harmillisen surkeasti tarjolla uudempia neliveto Bemareita bensakoneella.

    Leave a comment:


  • Nipea
    replied
    Originally posted by peLoGo? View Post

    Näytti olevan AdBlue noissa.
    Varmaan G01 20d on myös AdBlue?

    Onko ylipäätään mitään G-sarjalaisia neliveto diiseliä enää ilman moisia? Ei varmaan?

    Entä F15?

    Kaikki G-sarjalaiset on adbluella, samoten f15 x5 vuodesta -13.

    Ellen väärin muista, niin vuodesta -16 alkaen on kaikissa adblue järjestelmä, jotta menis euro 6 päästövaatimuksista läpi.
    Last edited by Nipea; 27-01-2024, 10:49.

    Leave a comment:


  • joko
    replied
    Niin, pyynnit karkaa mutta kun ne ei mene kaupaksi niillä hinnoilla

    Leave a comment:


  • PNM2
    replied
    Originally posted by Kiding View Post
    Elä nyt hermostu, hyvä ihminen
    Lähinnä päivittelin tuota F1x koristen kalliimman pään hintoja, kun karkaavat reilusti yli 20k€
    Niin, no muutamia on yli 20000€ mutta niissäkin kilsat aika sadantonnin hujakoilla plus toki muutamia autoja, joissa hinta on laitettu yläkanttiin. Kauppahinta on sitten varmasti aikalailla erilainen näissäkin.

    Muuten näyttää siltä, että F- ja G-korimallien eroina samalla hinnalla on noin 40000-50000 km eli about ton verran vähemmän ajettuna saa F-korisen samalla rahalla.

    Leave a comment:


  • Kiding
    replied
    Elä nyt hermostu, hyvä ihminen
    Lähinnä päivittelin tuota F1x koristen kalliimman pään hintoja, kun karkaavat reilusti yli 20k€

    Leave a comment:


  • PNM2
    replied
    Originally posted by Kiding View Post
    Myönnän että hiukan kärjistin, mutta:

    Alkaa niitä tosiaan saada jo 14k€ hujakoilla, kalliimpi pää onkin jo jossain muualla.
    SIis samoja autoja eli F1X-korisia saa tuhansia euroja halvemmalla, uudemmat ovat linjassa samoissa hinnoissa mutta ne ovat jo G3X-korimallia. Mikä tässä nyt oli rikki?

    Leave a comment:


  • Kiding
    replied
    Myönnän että hiukan kärjistin, mutta:

    Alkaa niitä tosiaan saada jo 14k€ hujakoilla, kalliimpi pää onkin jo jossain muualla.

    Leave a comment:


  • PNM2
    replied
    Originally posted by Kiding View Post
    Automarkkinat on jotenkin rikki. Veli osti 2019 loppuvuodesta 520d F11 2015 185tkm ajettuna n. 19000€. Tänä päivänä vastaavalla ajomäärällä ajetussa autossa hinta ei ole käytännössä pudonnut yhtään.
    Kova myyjä saa olla, jos moisesta saa 19000€:n kaupat tehtyä. Mistä tämä käsitys tulee, kun Nettiauton pyyntihinnat ainakin kertovat muuta ja 19000€ saa jo G31:n mainituilla kilsoilla ja koneella.

    Leave a comment:


  • Kiding
    replied
    Automarkkinat on jotenkin rikki. Veli osti 2019 loppuvuodesta 520d F11 2015 185tkm ajettuna n. 19000€. Tänä päivänä vastaavalla ajomäärällä ajetussa autossa hinta ei ole käytännössä pudonnut yhtään.

    Leave a comment:


  • PNM2
    replied
    Originally posted by radiaani View Post
    Onko raadilla näkemystä millainen uusien BMW-dieseleiden saatavuus tulee olemaan jatkossa? Ei taida olla ainakaan parantumassa mutta poistuuko kokonaan myynnistä.
    No, uusi vitossarja julkaistiin juuri ja siitä on diesel. Samoin kolmossarjassa on. Eli kyllä noita vielä kaupasta uutena saa hyvän tovin. Valikoima varmaan suppenee mutta myydään kyllä on mun näkemys.

    Leave a comment:


  • radiaani
    replied
    Onko raadilla näkemystä millainen uusien BMW-dieseleiden saatavuus tulee olemaan jatkossa? Ei taida olla ainakaan parantumassa mutta poistuuko kokonaan myynnistä.

    Leave a comment:


  • peLoGo?
    replied
    Originally posted by peLoGo? View Post
    Saako G01 X3 Dieseleitä ilman AdBlueta?
    Esim G01 xDrive30d ?
    Näytti olevan AdBlue noissa.
    Varmaan G01 20d on myös AdBlue?

    Onko ylipäätään mitään G-sarjalaisia neliveto diiseliä enää ilman moisia? Ei varmaan?

    Entä F15?

    Leave a comment:


  • peLoGo?
    replied
    Saako G01 X3 Dieseleitä ilman AdBlueta?
    Esim G01 xDrive30d ?

    Leave a comment:

Working...
X