Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus III
Collapse
X
-
Nyt on neljäs N-sarjan dieseli pihassa ja eipä noita erityisen huonoksi voi moittia. Mitä nyt yksi N57 teetti monenlaista työtä, joskaan tuossakaan ei ollut jakopäässä mitään vikaa.
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostPisteet kansalaisrohkeudesta, verrastan tuon rintamalle lähtöön harjan varren kanssa, jopa venäläisessä ruletissa mahdollisuudet on paremmat
Kyllä noista 20d ja 20i moottoreista kannattaisi pysyä turvavälin verran erossa.
Mutta katsotaan millä aikataululla löytyy sopiva yksilö omaan budjettiin. N57 ei oikein maistu, ja on vielä kalliitakin.
Originally posted by Urpo_rotta View PostZenerille: tee pois vaan, ei ole hankala homma. Suht työläs on. Ostat valmiiksi ebaysta ajoitussetin joka sisältää pumpun rattaan ulosvetimen niin homma onnistuu hyvinLast edited by zener; 13-02-2022, 15:16.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostPisteet kansalaisrohkeudesta, verrastan tuon rintamalle lähtöön harjan varren kanssa, jopa venäläisessä ruletissa mahdollisuudet on paremmat
Kyllä noista 20d ja 20i moottoreista kannattaisi pysyä turvavälin verran erossa.
Vitsit vitsinä. Tänä päivänä n47 jakopäävika on oikeesti harvinainen, vielä harvinaisempi on niin pahaksi päässyt että ketju katkeaa, se vaatii käyttäjän joka vähät välittää minkälaisia ääniä auto pitää kylmäkäynnistyksessä.
Niitä tehdään ennakoivasti autoihin koska ihmiset pelkää huonon maineen saanutta moottoria, vaikka suurin osa maineesta on kotoisin e60 ja e90 sukupolven n47 alkupään versioista.
Zenerille: tee pois vaan, ei ole hankala homma. Suht työläs on. Ostat valmiiksi ebaysta ajoitussetin joka sisältää pumpun rattaan ulosvetimen niin homma onnistuu hyvin
Leave a comment:
-
-
Oli yks N47 ja ajettiin 300tkm mittariin ilman jakopääremonttia ennenkun lähti vaihtoon. Eikä kyllä silloinkaan vielä rallattanutOli meillä 150tkm-300tkm. Ainut vika EGR venttiili tuona aikana.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zener View PostN47 meinasin rohjeta ostaa. Jakopään osat näytti alkupeisenä maksavan 560€, joten eikai tuo kallis ole tehdä. Sen jälkeen lienee sne puolesta ajelee vuosia.
Ellei sitten satu yksilö mihin se on jo tehty lähiaikoina.
Kyllä noista 20d ja 20i moottoreista kannattaisi pysyä turvavälin verran erossa.
Leave a comment:
-
-
N47 meinasin rohjeta ostaa. Jakopään osat näytti alkupeisenä maksavan 560€, joten eikai tuo kallis ole tehdä. Sen jälkeen lienee sne puolesta ajelee vuosia.
Ellei sitten satu yksilö mihin se on jo tehty lähiaikoina.
Leave a comment:
-
-
Melkein kannattaa jättää kaikki ostamatta,kun hajoaa kumminkin joskus.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zeniitti View PostKai se on avauduttava tähän ketjuun. Käyttis pitäisi päivittää baijerilaiseen. Bensa tai diesel, molemmat käy, mutta automaatti pitää olla. Mutta eihän yhtään pikkukoneista voi ostaa.
4-sarjalainen (F36) diesel: B47 ja turbot hajoaa, kun jäät lähtee liikkeelle.
4-sarjalainen (F36) diesel: N47 ja jakopää pettää. Vai onko loppupään koneet parempia?
4-sarjalainen (F36) bensa: N20 ja ihan kaikkea vikaa.
X1 (F48) diesel: B47 ja turbot hajoaa, kun jäät lähtee liikkeelle. Vai onko tässä tätä ongelmaa?
Vai onko kuitenkin niin, että B48 olisi se soiva peli?
Jatketaan tätä:
N57 ja jakopäät ja laakerit pettää ja egr:n jumittelun takia joko cooleriin tai imusarjaan tulee reikä.
Vieläkö tähän saisi lisää konetyyppejä?
Leave a comment:
-
-
Kai se on avauduttava tähän ketjuun. Käyttis pitäisi päivittää baijerilaiseen. Bensa tai diesel, molemmat käy, mutta automaatti pitää olla. Mutta eihän yhtään pikkukoneista voi ostaa.
4-sarjalainen (F36) diesel: B47 ja turbot hajoaa, kun jäät lähtee liikkeelle.
4-sarjalainen (F36) diesel: N47 ja jakopää pettää. Vai onko loppupään koneet parempia?
4-sarjalainen (F36) bensa: N20 ja ihan kaikkea vikaa.
X1 (F48) diesel: B47 ja turbot hajoaa, kun jäät lähtee liikkeelle. Vai onko tässä tätä ongelmaa?
Vai onko kuitenkin niin, että B48 olisi se soiva peli?
Leave a comment:
-
-
Jumbon myymälänhän pitäisi ainakin tämän viimekesäisen jutun perusteella korvautua uudella sijainnilla. Haastava ympäristö tuollainen kauppakeskus on varmasti, vaikka en tuolla itse ole vieraillutkaan. Ei välttämättä myöskään myyjälle se palkitsevin ympäristö, paljon ”haaveilijoita” suhteessa ostajiin ja pitkät aukioloajat. https://www.laakkonen.fi/uutinen/bav...nsa-vantaalla/
Itse annan viimeisestä autokaupastani Espoon Laakkosen vaihtoautopuolelle täydet pisteet. Asiallinen tarjous ilman pikkupoikien iltasatuja johti nopeaan kauppaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by VilleP View PostMillä tavalla ahterista?Originally posted by ritariässä View PostTietty asiakkaan lähestymistavalla merkitys jos herkkä asiakas, odottaako heti punaista mattoa eteensä vai osaa kysyä mistä ja miten kiinnostunut, jos sen jälkeen tökkii, ymmärrän kyllä.Originally posted by Palehti View PostItse olen saanut kyllä hyvää palvelua Jumbon bemumyymälässä, mitä siellä on käynyt haaveilemassa. Koeajot onnistuneet ok, palvelu asiallista ja riittävän asiantuntevaa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: