Announcement

Collapse
No announcement yet.

Huutokaupat.com bongailtua III

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mikae34
    replied
    Originally posted by van cleef View Post
    No, se nyt oli ehkä jossain määrin humoristinen tapa ilmaista, mutta sanoisin että kohtuu totuudellinen. Monta vuotta olen ollut ostamassa jotain valmista harrastetta, mutta valinnan varaa on järjettömästi ja sit ku paan lowball tarjouksen sisään, niin vastaan tulee joku referaatti classic datan markkinahinnasta tai muuta ripulia. Sit kysyn, että monta vuotta toi on ollutkaan myynnissä ja ymmärrätkö markkinatalouden perusteita?

Mun faija oli joskus duunissa posti- ja lennätinlaitoksella. Se oli arvostettu homma, mutta milloin olet viimeksi käyttänyt lennätintä? Hevoskärryjen hinta tippui kolmanneskymmenesosaan vuosien 1900-1920 välillä ja sen jälkeen niitä ei enää teollisesti tehty.
    Epäilen, että tässä ollaan jonkinlaisessa murrosajassa jossa harrastajia on vielä sen verran rivissä, että kaikenlaisien klassikoiden arvo on pysyvinään. Mutta viimeistään jokusien vuosien kuluttua, kun siitä harrastajakunnasta alkaa iso osa jo siirtyä tuonelaan niin näiden klassikoiden arvo romahtaa ja niistä tulee romurautaa. Ei nykyajan nuoret aikuiset ole enää samanlaisia automiehiä kuin ennen. Ei näille klassikoille yksinkertaisesti ole enää ostajia siinä vaiheessa.

Leave a comment:

• van cleef
    replied
    No, se nyt oli ehkä jossain määrin humoristinen tapa ilmaista, mutta sanoisin että kohtuu totuudellinen. Monta vuotta olen ollut ostamassa jotain valmista harrastetta, mutta valinnan varaa on järjettömästi ja sit ku paan lowball tarjouksen sisään, niin vastaan tulee joku referaatti classic datan markkinahinnasta tai muuta ripulia. Sit kysyn, että monta vuotta toi on ollutkaan myynnissä ja ymmärrätkö markkinatalouden perusteita?

Mun faija oli joskus duunissa posti- ja lennätinlaitoksella. Se oli arvostettu homma, mutta milloin olet viimeksi käyttänyt lennätintä? Hevoskärryjen hinta tippui kolmanneskymmenesosaan vuosien 1900-1920 välillä ja sen jälkeen niitä ei enää teollisesti tehty.
    Last edited by van cleef; 04-06-2024, 19:14.

Leave a comment:

• ritariässä
    replied
    Harrastus se tuokin, noi aamupissarutiinit

Leave a comment:

• van cleef
    replied
    No, tossa on mobilesta 42 kpl:
    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?dam=false&fr=%3A1992&isSearchRequest=t rue&ms=3500%3B45%3B%3B&ref=dsp&s=Car&sb=rel&vc=Car

Nettiautossa on myynnissä kolme, joista tuorein ilmoitus on 2 vuotta vanha, että ihan sama mitä sä ajattelet.

EDIT: eiku neljä, mutta se neljäs on pomppinut vähän väliä myytävänä ainakin kolmen vuoden ajan. Joka aamu usean vuoden ajan mä oon viettänyt aamupaskani tietyn rutiinin kanssa, joka on nettiauton klassikot ja kallein eka. Siellä ne samat kärryt pyörii poskettomilla pyynneillä.
    Last edited by van cleef; 04-06-2024, 18:47.

Leave a comment:

• Jarger
    replied
    Originally posted by van cleef View Post
    "Tässä arvo ei laske vaan se nousee ajan myötä"

LOL
    Joo, noita on joka nurkalla

Leave a comment:

• van cleef
    replied
    "Tässä arvo ei laske vaan se nousee ajan myötä"

LOL

Leave a comment:

• Zeta
    replied

Tässä toinen helppo myytävä

Leave a comment:

• van cleef
    replied
    Sen nyt tietää Erkkikin ja Ekin broidi Pertti, että lopputulos tuostakin huutokaupasta on, että voittavaa huutoa ei hyväksytä. En jaksa toistaa itseäni mitä olen mieltä koko harrasteautomarkkinasta ja jatkuvan arvon nousun suorastaan uskonnollisesta hurmiosta ja siitä seuraavasta hintapyynnöstä.

Leave a comment:

• Zeta
    replied

Onpa vähän ajettu 1M, saa nähdä kuinka ylös hinta nousee ja tuleeko hyväksyttävä huuto...

Leave a comment:

• Zeta
    replied

Japanin tuontia tarjolla, aika kova tuo arvio arvosta "yli 14000e arvoinen" kohta 20v vanhasta perusautosta.

Leave a comment:

• Roisto
    replied
    Originally posted by Zeta View Post
    https://huutokaupat.com/4826058/bmw-335i-2015

"Auto on kolaroitu jonka jälkeen korjattu, auton dokumentit yhdysvalloissa ja autoa ei ole mahdollista saada suomen kilpiin​"

Kuvista kuitenkin pilkottaa FIN-kilvet...
    Siinä on samassa kuvassa kaks autoa josta toinen ruksittu yli ts. "ei tämä"

Leave a comment:

• Zeta
    replied

"Auto on kolaroitu jonka jälkeen korjattu, auton dokumentit yhdysvalloissa ja autoa ei ole mahdollista saada suomen kilpiin​"

Kuvista kuitenkin pilkottaa FIN-kilvet...

Leave a comment:

• Zeta
    replied

Pienillä kilsoilla 3.0i Z4

Leave a comment:

• Zeta
    replied

E46 harvinaisen pienillä kilsoilla

Leave a comment:

• Zeta
    replied

btcf.fi tarra konepellissä ei ole sattunut ihan tuo puskurin korjausmaali oikeaan värikarttaan...

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎