Jos olisi tuplakytkin, voisi kiinnostaa. Muutoin tossa ei ole oikein mitään ns kiinnostavaa.
Harmi että tuplakytkintä on saanut kauhean vähän mihinkään bemariin, tai oikeastaan niihin vähiin kun saanut, valittu harmittavan vähän lisävarusteeksi. Paras laatikko bemariin.
On jo niin monta korjattavaa romua että toi hukkuu massaan.
Tyhmin hankinta, taisi jäädä jakoviallinen volvo käsiin. Selviää joidenkin viikkojen sisällä. Ei ollut minkään sivuston kautta vaan puskaradion kautta tyhmiä mahdollisia hankintoja.
Joo, ja me ykät ei haluta muistella noita baureja. Joskus mulle tarjottiin e32 vaihdossa "olis vähän erikoisempi e30" mä olin, että Joo kyl nyt erikoisempi e30 kiinnostaa. Siinä mielikuvitus alkoi jo luomaan päähän kuvia schnitzersistä, hartgesta jne ja sit kun sain kuvat e30 baurista kieltäydyin niin kohteliaasti kuin pystyin.
Ihmettelisin jos Rintajuoppo ei olisi koodeja lukenut, eiköhän vika kuitenkin ole sen mittaluokan juttu että pistivät huutokauppaan?
Ei ne paljo lue niitä joissain liikkeissä t. 10 vikakoodia oston jälkeisenä päivänä kun lukastiin koodit no viat korjattiin kyllä.. mut paskamaku jäi
Leave a comment: