Muusta en tiedä, mutta Michelinin ... "korkean suorituskyvyn renkaiden" sivu on niin vitun nätti, että siinä ainoa syy miksen itse muita osta. Complimentoi ... "korkean suorituskyvyn" auton ulkonäköä aivan eri malliin kuin "Kontio Sport Pawn Pro":n kaltaiset tuhnut. Nyttehän jokin KingLongin kaltaisista kiinalaisista apinoi Misukoiden sivuvallin kuviota (!!) mutta omilla logoillaan. Priceless
Ja sanokaa mitä sanotte, kyllä tulee SBC ym. autotapahtumissa hymyiltyä kun 40-60-80ke M-divisioonan tai muuten suorituskykyisissä autoissa on jotain satasten kiinanpaskaa alla - tai vaihtoehtoisesti jossain K-marketin pihassa pari-kolme vuotiaan Seiskan alla. Mitä liikkuu sellaisten kaiffareiden korvien välissä?
Joo, aamen! Tosin contit alla, mut on se niidenkin sivuprofiili ihan jees.
Muusta en tiedä, mutta Michelinin ... "korkean suorituskyvyn renkaiden" sivu on niin vitun nätti, että siinä ainoa syy miksen itse muita osta. Complimentoi ... "korkean suorituskyvyn" auton ulkonäköä aivan eri malliin kuin "Kontio Sport Pawn Pro":n kaltaiset tuhnut. Nyttehän jokin KingLongin kaltaisista kiinalaisista apinoi Misukoiden sivuvallin kuviota (!!) mutta omilla logoillaan. Priceless
Ja sanokaa mitä sanotte, kyllä tulee SBC ym. autotapahtumissa hymyiltyä kun 40-60-80ke M-divisioonan tai muuten suorituskykyisissä autoissa on jotain satasten kiinanpaskaa alla - tai vaihtoehtoisesti jossain K-marketin pihassa pari-kolme vuotiaan Seiskan alla. Mitä liikkuu sellaisten kaiffareiden korvien välissä?
Ei kannata Contia taikka Misukkaa ostaa. Jopa Misukkaa löytyy made in china merkinnöillä. Näin se maailma mennyt pilalle.
Ja näin lisäkommenttina, tältäkin foorumilta löytyy varmasti iso joukko ns sunnuntaiajelijoita, jotka ei huomaa onko alla Espanjassa, korkeassa vai Kiinassa tehty rengas. Rengasmelun erot helppo huomata, mutta melun määrä ei suoraan korreloi renkaan hyvyyttä. Monet kiinalaiset rengasmerkit hiljaisia ihan tarkoituksella. Kiinalaiset tykkää enemmän amerikkalaisesta ajotuntumasta, toisin kuin eurooppalaiset totutettu kovaan Autobahn tuntumaan vaikkei täällä Suomessa saa koskaan ajaa sellaista vauhtia johon Autobahn renkaat suunniteltu.
Muusta en tiedä, mutta Michelinin ... "korkean suorituskyvyn renkaiden" sivu on niin vitun nätti, että siinä ainoa syy miksen itse muita osta. Complimentoi ... "korkean suorituskyvyn" auton ulkonäköä aivan eri malliin kuin "Kontio Sport Pawn Pro":n kaltaiset tuhnut. Nyttehän jokin KingLongin kaltaisista kiinalaisista apinoi Misukoiden sivuvallin kuviota (!!) mutta omilla logoillaan. Priceless
Ja sanokaa mitä sanotte, kyllä tulee SBC ym. autotapahtumissa hymyiltyä kun 40-60-80ke M-divisioonan tai muuten suorituskykyisissä autoissa on jotain satasten kiinanpaskaa alla - tai vaihtoehtoisesti jossain K-marketin pihassa pari-kolme vuotiaan Seiskan alla. Mitä liikkuu sellaisten kaiffareiden korvien välissä?
Tämäkin taas huutokaupassa. Kassillinen rahaa kiinni osissa, mutta orkkiksena olisi arvokkaampi. Mäkin tämmöistä harkitsin kunnes päädyin g20 m340i:n ostamaan ja itsellekin olisi vaan orkkis kelvannut. Toinen mikä ihmetyttää monissa tuning-autoissa on, että kaikesta käytetystä rahasta vain pennejä pantu renkaisiin. Aina jotkut bingbongit alla.
Olenko väärässä mut eikös tästä ole juuri täällä jokin vaaaanha rakentelutopic, jossa tätä kehutaan ja kuolataan sekä peukutetaan maksimeilla? Tai jollain kotimaisella "tuningsivustolla" anyway.
i8:n tunarointi on kyllä surullisinta ikinä. 3 pyttyä ja akusto ja sitten alle 21" palloa, huulta sekä splitteri-spoileria ja vaikka mitä "V8 sound generatoria" Ei lähde, ei todellakaan. Linkin autoa kun katsoo niin .... en. voi. hyvin. Eikä varmaan voi levikkeiden alla oleva yksilökään. Toi Protonic Blue -sävykin on hemmetin harvinainen. Ilmeisesti tarjottu vain 2014-2016 autoihin jonka jälkeen ei saanut enää.
Nää jenkit on hienoja mut ite en rehellisesti sanottuna tajua näistä mitään. Firebird ois nätti, luulen vaan että taitaa olla omaan makuun aika askeettinen kun pidän mukavuudesta. Tuo Caprice on mukavan tyylikäs laite myös, muistuttaa vanhempia jenkkien poliisiautoja. Pidin niitä rumina kun olivat uusia, mutta nyttemmin nuo kantikkaat autot on jotain kovin upeeta tavaraa.
Jotenkin liian lauluauto mulle. Mä olen siististi pukeutuva herrasmies. Yleisesti B Bodyistä kelpaa vain caprice johtuen omista muistikuvista ja kokemuksesta, no ehkä tosi siisti buikki vois mennä. Caprice myös mielestäni selkeästi hienoin b body.
Tuli tosta capricesta vielä mieleen sellainen pikantti historiallinen detalji, että SNTL:n lähetystön työntekijöillä oli useampia sedaneita Suomessa 80-luvulla. Enolla oli kaksi niiden entistä ja näiden lisäksi muistan ainakin kaksi muuta. Ihme juttu ettei Lada kelvannut enää "lännessä", vaikka sellasen sai täällä jonottamatta: https://www.youtube.com/watch?v=mN3z3eSVG7A
Eikö Olds iske. Omasta mielestä tyylikäs tuo 88. Tuosta voisi neuvotella varmaan kohtuullisen kaupan ja moottoriksi jotain mielenkiintoista ( 5.7 diesel tietty :-))
Tuli tosta capricesta vielä mieleen sellainen pikantti historiallinen detalji, että SNTL:n lähetystön työntekijöillä oli useampia sedaneita Suomessa 80-luvulla. Enolla oli kaksi niiden entistä ja näiden lisäksi muistan ainakin kaksi muuta. Ihme juttu ettei Lada kelvannut enää "lännessä", vaikka sellasen sai täällä jonottamatta:
Joo en epäile yhtään ettet ymmärrä ja se on ihan ymmärrettävää Mä nyt ajattelin että kokonaisbudu pyörisi jossain kympin huitteilla maalattuna ja siistittynä. Vinyyli maksaa pari hunttia ja tulee matkatavaroissa amerikasta, kun käyn siellä kesän aikana joka tapauksessa.
Mun sydän sykkii näille viimeisille kutistetuille full size sedan jenkeille, ei kaikille, mutta capricelle, crown vicille, town carille ja fleetwoodille ja toi nyt olisi aika kevyt proggis. Toivottavasti. Katotaan minne hinta nousee ja jos ei tuo, niin haen varmaan tän valmiin: https://www.mikesgarage.se/produkt/1...-mil%e2%98%85/
En kyllä ymmärrä sun huutoa ja on tuossa hommaa, josta ison osan joudut ulkoistamaan? Maalaus ja katto.
Kannattaa katsoa noi ovet onko siellä kanaverkkoa saumakitin alla vai Mexicon Joe vetänyt peukalolla noi saumakitit rypyläiseksi. Muutenhan toi aika siistiltä näyttää ja hinnat alhaalla kun ovat sen haluttavuuslistan pohjalle niin ei tartte turhasta ylimääräistä maksaa ja V8 on aina V8.
Mun sydän sykkii näille viimeisille kutistetuille full size sedan jenkeille, ei kaikille, mutta capricelle, crown vicille, town carille ja fleetwoodille ja toi nyt olisi aika kevyt proggis. Toivottavasti. Katotaan minne hinta nousee ja jos ei tuo, niin haen varmaan tän valmiin:
Nyt ette lähde kilpailee mua vastaan. Mä haluun ton syistä jotka eivät järkeviä ja en kerro kuinka korkealle meinaan biddaa
Tuo on yksi omia suosikkimalleja, toki vanhempi pitäisi olla ja Continental. Toinen on Mesen ässä -70 luvulta. Onneksi ei ole toistaiseksi niin isoa tallia.
Onnea huutoihin.
Leave a comment: