Announcement

Collapse
No announcement yet.

Huutokaupat.com bongailtua III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ritariässä
    replied
    Noilla kilometreilla kerkee kehäykköselläkin aika monen hiekkarekan perässä ajamaan ilman että tarttee mennä Ouninpohjalle saakka

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied


    Sen verran paljon kiveniskuja konepellissä, että on roikuttu hiekkatiellä edellä ajavan takapuskurissa

    Leave a comment:


  • Arppa
    replied
    Originally posted by Flamen View Post
    Tuo puhelinjärjestelmä on hieno, tuossahan on meinaan kaksi luuria kun tarkasti katsoo. Yksi kojelaudassa ja yksi keskikonsolissa."
    Tuo keskikonsolin luuri kuuluu Nokian puhelimen alkuperäiseen autosarjaan. Jos on täydellinen sarja niin jostakin pitäisi löytyä vielä mikrofoni ja kaiutin, äidin autossa oli aikoinaan samanlainen.

    Leave a comment:


  • tuningki
    replied
    Taitaa olla alkuperäiset nuo pitävän näköset hakkapeliitatki

    Leave a comment:


  • Flamen
    replied
    Saksassa vastaavia prefacelift rutkuja on 10 - 15 000 hintahaarukkaan muutamia, kaksi-ja neliovisia. Tuossa yksilössä kiinnostaa eniten väri ja historia.Otin trafilta tiedot pihalle, niin autohan on vielä kuolinpesän omistuksessa.
    Tuo puhelinjärjestelmä on hieno, tuossahan on meinaan kaksi luuria kun tarkasti katsoo. Yksi kojelaudassa ja yksi keskikonsolissa. Tuohan on ihan alkupään jeekolmekymppi, lisää kysyntää kummasti. Veikkaan hinnan asettuvan sinne 8 - 10 k tienoille,ellei joku saksan hermanni pumppaa sitä vielä korkeammalle. Oikea paikkahan tuolle olis ollu Collecting Cars- alusta.

    Kiinnostaa nähdä, millon "hintavaraus" ylittyy, mutta oikea huutokauppahan tuo ei ole koska "myyjä pidättää oikeuden hyväksyä tai hylätä korkein tarjous."
    Last edited by Flamen; 18-04-2024, 07:55.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Jos viimeinen katastus tehty vuonna 2007 niin voisi olettaa että on tallissa seissyt sitten siitä asti. Siksipä homettakin vähän tullut. Eiköhän ne ole helpot siistiä pois. Kyllä tuo ihan fiksulta minusta näyttää. Päällisin puolin nyt ainakin.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Toi Finikirointi saattanut pelastaa auton ruosteelta ja kun kattoo ettei edes vaihdekepin nuppia osata/jaksa putsata, voi kertoo ettei ole muutenkaan pidetty kuten kuuluis. Mitähän noiden penkkikarvojen alta löytyy, eivät ainakaan hintaa nosta.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Mitäs veikkaatte, 10t€ vai 15t€ hintavaruksena. Kuvista päätelleen ollut joskus aiemminkin huutokaupassa. Vaihdekeppi ja ratti puhdistuu 30 minuutissa, joten ei paha, toki koko sisustan höyrypesu hyvä tehdä, Vanhat käsihiet kun jää pintaan, kukkaa alkaa tulemaan helposti...
    Tmi jostain syystä tuo mieleen sen että on joskus ostettu vähän edukkaammin ja tarkoitus pistää sitten kiertoon "markkinahintaan"


    Nuo Finikorin porailut ovien pokkauksissa on kyllä plaagh. Yhteen autoon oon ne korjannut joskus, nekin osaa ruostua kun nappastaan vaan reikä että saadaan koteloon tavaraa, samalla vaivalla ois pillillä purkamalla päässyt sinne ilmankin, mutta ei, tohon aikaan vaan mentiin pellistä sisään.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Mitäs veikkaatte, 10t€ vai 15t€ hintavaruksena. Kuvista päätelleen ollut joskus aiemminkin huutokaupassa. Vaihdekeppi ja ratti puhdistuu 30 minuutissa, joten ei paha, toki koko sisustan höyrypesu hyvä tehdä, Vanhat käsihiet kun jää pintaan, kukkaa alkaa tulemaan helposti...

    Leave a comment:


  • Daa Daa
    replied
    Finikorin tarra takasivulasissa aiheuttaa vahvaa puistatusta, alustan palauttaminen alkuperäiseen asuunsa vaatii duunia melkoisesti.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Paikka jossa on minimilämpö ei ota tuollaista kosteutta talvella, mutta kesällä kosteus yltyy jos ympäristön kanssa ei ole lämpimämpi tai ei kosteutta poisteta mitenkään. Vai pitäisikö sanoa kosteat ajat. Eli voi olla ettei ole pakkasta nähnyt, mutta kosteaa kyllä. Tahtoo pyrkiä palaamaan alkuperäiseen muotoonsa jotkut osat, mm. nahka. Ihan nätti laite.

    Leave a comment:


  • Lopaka
    replied
    Originally posted by Zeni View Post
    https://huutokaupat.com/4739423/bmw-318-1983

    55tkm ajettu 1983 E30

    Näinköhän jää suomeen?
    Sen verran homeessa vaihdekeppi/ratti, että vaikka on lämpimässä tallissa seisonut ainakin ilmoituksen mukaan niin kovin on ollut kosteaa...

    Leave a comment:


  • Zeni
    replied


    55tkm ajettu 1983 E30

    Näinköhän jää suomeen?

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Ekan Bemarin ostin kurdirakettina. Teetti töitä, vaikka auto oli "vasta" 14-vuotias. MM. mustimmat bensakoneen öljyt ikinä, öljyproppu kiinni jollain tökötillä ja kaasupoljin jäi pohjaan, koska poikki... mitähän kaikkea. Tämä toki jäävuoren huippu. Lainaus myyntitekstistä oli "HIENO JA TODELLA HYVÄ KUNTO 2XALUT,UUSI CD,EI TINGITA CENTIA."

    Voin kertoa että ei ollut kovat odotukset, mutta paikanpäälle auto tuli kaverin tuomana, äärimmäisen paskasena ja pimeellä. "voit käyttää sen tossa pesulassa jos haluat" tms

    Pienen tinkimisen jälkeen lähti kuitenkin mukaan armon vuonna 2005, vaikka olin vannonut etten koskaan E36 osta. Ruosteisiinkin olin tottunut japanilaisella autolla ajaneena, mutta olihan se silti aika paska. Ihan siistinä lähti. Tosin öljyt vaihdoin vaan imien. Mutta aika tovin sitä sai maalailla ja osia vaihtaa sekä mm. kontin luukun tehdä kokonaan uudestaan. ja perän maalata.

    Nykyään en kyllä edes kusisi päin tuollaiseen

    Leave a comment:


  • RoniV
    replied
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Ei otsikon huutokaupasta, mutta Suomessa kuitenkin. Tästä M5 "tuning muovitettuna": https://www.konkurssihuutokauppa.fi/...14-rek-iyz-562
    On ollu ainakin pks kurdirakettina jonkinaikaa. Suosittelen välttämään

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎