Originally posted by Zeni
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Huutokaupat.com bongailtua III
Collapse
X
-
-
-
55tkm ajettu 1983 E30
Näinköhän jää suomeen?
Leave a comment:
-
-
Ekan Bemarin ostin kurdirakettina. Teetti töitä, vaikka auto oli "vasta" 14-vuotias. MM. mustimmat bensakoneen öljyt ikinä, öljyproppu kiinni jollain tökötillä ja kaasupoljin jäi pohjaan, koska poikki... mitähän kaikkea. Tämä toki jäävuoren huippu. Lainaus myyntitekstistä oli "HIENO JA TODELLA HYVÄ KUNTO 2XALUT,UUSI CD,EI TINGITA CENTIA."
Voin kertoa että ei ollut kovat odotukset, mutta paikanpäälle auto tuli kaverin tuomana, äärimmäisen paskasena ja pimeellä. "voit käyttää sen tossa pesulassa jos haluat" tms
Pienen tinkimisen jälkeen lähti kuitenkin mukaan armon vuonna 2005, vaikka olin vannonut etten koskaan E36 osta. Ruosteisiinkin olin tottunut japanilaisella autolla ajaneena, mutta olihan se silti aika paska. Ihan siistinä lähti. Tosin öljyt vaihdoin vaan imien. Mutta aika tovin sitä sai maalailla ja osia vaihtaa sekä mm. kontin luukun tehdä kokonaan uudestaan. ja perän maalata.
Nykyään en kyllä edes kusisi päin tuollaiseen
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostEi otsikon huutokaupasta, mutta Suomessa kuitenkin. Tästä M5 "tuning muovitettuna": https://www.konkurssihuutokauppa.fi/...14-rek-iyz-562
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostEi otsikon huutokaupasta, mutta Suomessa kuitenkin. Tästä M5 "tuning muovitettuna": https://www.konkurssihuutokauppa.fi/...14-rek-iyz-562
Melko rajulla käytöllä ollut kun eka kerran jarrupaloja vaihdeltu 20 tkm korvilla. Enkä uskaltaisi antaa km-takuuta tuolle...
-
😀 1👍 1
Leave a comment:
-
-
Hirveä ilmestys. Tuolla ajeli lauma lähi-idän poikia täällä nurkilla.
Leave a comment:
-
-
Ei otsikon huutokaupasta, mutta Suomessa kuitenkin. Tästä M5 "tuning muovitettuna": https://www.konkurssihuutokauppa.fi/...14-rek-iyz-562
Leave a comment:
-
-
Ehjä se oli itselläkin ja 400 kilsaa aiemmin leimattukin. Irti otettuakin oli vielä ehyt.. kun hiekkapuhalluksesta tuli niin ei ollutkaan enää niin ehyt, saiko lie 5 tms pienempää tai isompaa reikää korjata
Noitahan ei saisi hitsata, mutta ei työn jälki Alabaman alkuasukkaan jäljiltä ole erityisen hääviä hitsausroiskeineen, nyt pitäisi kestää paremmin kuin ihan uutena ja olla vähintään yhtä hyvä.
Tai ainakin kuvittelen ettei siellä tehtaalta seula tuollaista tuntikausia hiero ja vetele useita kerroksia tavaraa päälle ja -sisään. Ei pääsis palkoille.
Ostinhan mää noita toisenkin, mutta oli sitten liian hyvä alkaa hiekkapuhalluttelemaan ja viemään sinkkauksille jne... lienee jo tuo alkuperäinen ikuinen
Leave a comment:
-
-
Siihen nähden että oli ehjä apurunko, niin eipä kovin ylös hinta kivunnut. Tai no, olkoot sen arvoinen sitten
Leave a comment:
-
-
Pitää siis vielä lisätä tuohon että mielenkiintoista itselle lähinnä analysoida ja syynätä noita. Voi olla aivan hyvin aidotkin kilsat. Faceliftissä on saattaa olla eri valmistajan osia kuin vaikkapa alkupään autossa, näin teoriaselityksenä. Ettette ota liian vakavasti
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kanerv4 View Post
Onko sillä ton ikäisellä oikeesti nyt niin väliä. Kokonaisuus tossa ratkaisisi mun mielestä. Kirja löytyy, fiksi sisustaan ja kohti Auringonlaskua. Tulee vaan paha mieli jos tommosesta käyttöautosta alkaa niitä kahlaamaan läpi. Ymmärrän kyllä noi erikoisemmat mutta tohon kun ajelet satkun lisää niin kukaan ei kysele tommosia tai jos kysyy niin aja toinen satku ja myyt jollekin toiselle
Samalla tavalla moottori, voimansiirto ym kuluu oli korea pinta päällä tai ei. Sisusta ei siihen vaikuta.
Jos ei (kilsat tai) remontointi ole olennaista, eikä työtä tai huoltoa tarvitse laskea, niin sitten ei niitä lasketa.
Monelle on ylläri kun ns. suomiauto onkin samoilla kilsoilla siistimpi. Tosin E53 tapauksessa olennaisinta on varmaan ruostejutut kuitenkin. Toisaalta, onko niilläkään väliä jos meinaa ajella sinne auringonlaskuun...
Seuraava omistaja saattaa vaan olla sitten purkaamo kun leimalla löytyykin hengittävän mallin apurunkoa.
Joka tapauksessa kuvan autosta puhuttaessa vaikuttaa aika siistille, enkä usko että luukkujen sisäpuolten ja taka-apurungon lisäksi mitään kummempaa on luvassa, ja tämäkin siis vaan spekulaatiota kun en ole nähnyt.
Ehkä alkuperäinen omistaja on ollut oikeasti nuuka, varusteet on jääneet kauppaan ja ei ole raaskinut paljoa ajaakaan
Leave a comment:
-
-
E30 tarjolla
Upea päät kääntävä klassikko! Alkuperäinen 325i M-tech 1. Kori ja tekniikka täysin läpikäyty viimevuosien aikana. -Alustan osat hiekkapuhallettu/pulverimaalattu -Powerflex puslat -Lukkoperä -Sport sisusta -Kattoluukku -Alustasarja
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jarger View PostTuontikilsat? Siisti auto ja pidetty huolta, mutta jotkut kuluma-asiat kertoo isommista kilsoista https://huutokaupat.com/4698678/bmw-x5-2005
Pyöränlaakeri noilla kilsoilla... 418tkm ja omassa oli noille kilsoille vaihdettu yksi. Iskarit vielä orkkikset, niin niin...
Siis siisti kunto kuitenkin ja huollettu.
Leave a comment:
-
-
Tammikuussa möin yksityiselle tuon äxän. Kilsoihin en ota kantaa, kun en niitä koskaan tarkastanut.
Ihan ok peli. Tuon ikäiseen bemariin saa kyllä aina uusia koko alustan.
Saksan otteessa tuossa oli alustasarja, mulle tullessa laitettu takas jotkut paskana olevat orkkikset ja ilmastointikin tyhjätty
-
👍 1
Leave a comment:
-
Leave a comment: