Tulin vaan mainitsemaan että ihme lafka tuo AA realisointi. lähtöhinta tavaroissa sama, jollei jopa korkeampi kuin uudessa vastaavassa monessa muussa paikassa, onneksi tyhmät suomalaiset huutavat kovaa hintaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Huutokaupat.com bongailtua III
Collapse
X
-
Originally posted by Jarger View Post
Joo tuo sporttipenkin reuna on penkkityypin vika, eli ei kosketa vaan X3
Kieltämättä hieno lisä nuo kenonit.
Katselinkin että tuossa on vähän kovempi keskikulutus, 12,1l tms. Isäni E83 M47:lla taisi olla tehtaan ilmoittamana 7,2l. Aika ekopeli verraten, toki manuaali.
Venttiilipöydässä noissa on ilmeisesti tyyppivikana kulua ja niihin jotain overhaul-kittiäkin kai myydään, toki varmaan koko värkkiäkin saa. Tuossa tuon ei luulis niin kovilla olevan kuin dieselin kanssa.
Vaatii ne 50tkm välein tehtävät öljynvaihdot jos sillä meinaa ajaakin.
-
😀 1
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tiko4tiko View Post
Voi olla että tuo penkin reuna saa aika runtua joka kerran kun autoon istuudutaan. Sporttipenkin korkea reuna ja leveä kynnys ei ole kovin hyvä yhdistelmä vähänkään lyhyjalkaisemmalle.
Asennutin muuten autoon xenon-valot ja vetokoukun Münchenin Niederlassungilla lähes heti auton hankittuani. Tuolla matkalla tuli selväksi että X3 ei mikään baana-ohjaus ole..X3:ssa on rajoitin 210kmh kphdilla ja bensakulutus oli suht kovaa >20l/100km rajoitintavasten ajettessa, taisin mitata yhdelle 200km pätkälle keskikulutukseksi 23l/100km Tämä yhdistetttynä pieneen polttoainetankkiin hyvin nopeasti opetti, että yli 170km/h ei kannattanut ajaa, jos halusi pöäästä perille eikä tankata jatkuvasti
Siistiltä vaikuttaa tosiaan, mutta öljyjä on vaihdettu vaihteistoon ja jakovaihteistoihin aika tiheään 200tkm kohdilla, onkohan ollut/on jotain probleemaa.
Kieltämättä hieno lisä nuo kenonit.
Katselinkin että tuossa on vähän kovempi keskikulutus, 12,1l tms. Isäni E83 M47:lla taisi olla tehtaan ilmoittamana 7,2l. Aika ekopeli verraten, toki manuaali.
Venttiilipöydässä noissa on ilmeisesti tyyppivikana kulua ja niihin jotain overhaul-kittiäkin kai myydään, toki varmaan koko värkkiäkin saa. Tuossa tuon ei luulis niin kovilla olevan kuin dieselin kanssa.
Vaatii ne 50tkm välein tehtävät öljynvaihdot jos sillä meinaa ajaakin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jarger View Post
Hienossa kunnossa näyttää olevan edelleen. Ainoana huomaa että kuskin penkin laidassa penkin vaahtomuovi taitaa olla antautunut, ei selvästikään naispuoleinen ole ajanut... tai voi kai nekin painaa vähän.
Suksiluukusta kansi näytti myös uupuvan. Mutta aika hyvin pidetyltä autolta vaikuttaa.
Asennutin muuten autoon xenon-valot ja vetokoukun Münchenin Niederlassungilla lähes heti auton hankittuani. Tuolla matkalla tuli selväksi että X3 ei mikään baana-ohjaus ole..X3:ssa on rajoitin 210kmh kphdilla ja bensakulutus oli suht kovaa >20l/100km rajoitintavasten ajettessa, taisin mitata yhdelle 200km pätkälle keskikulutukseksi 23l/100km Tämä yhdistetttynä pieneen polttoainetankkiin hyvin nopeasti opetti, että yli 170km/h ei kannattanut ajaa, jos halusi pöäästä perille eikä tankata jatkuvasti
Siistiltä vaikuttaa tosiaan, mutta öljyjä on vaihdettu vaihteistoon ja jakovaihteistoihin aika tiheään 200tkm kohdilla, onkohan ollut/on jotain probleemaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tiko4tiko View PostOlin tämän auton 1. omistaja esittelykäytön jälkeen. Vähän on äksään tullut kilometrejä kaikkiaan. Vaihdoin auton 70tkm ajettuna syyskuussa 2007 E61 dieselnelivetoon. Syynä oli X3:n takapenkin huonot tilat selkämenosuuntaan olevalle lastenistuimelle. Etupenkki piti käytännössä siirtää niin eteen, että siihen ei mahtunut istumaan. Näin jälkikäteen olisi pitänyt vaan etsiä lastenistuin, joka ei olisi ollut niin massiivinen, sillä vaihtokauppa oli elämäni yksi huonoimmista. X3 oli täysin viaton ja kaikinpuolin tukevasti valmistettu auto, joka oli hauska ajettava tuolla voimalinjalla. E61 sen sijaan oli hajalla säännöllisesti 10tkm välein. Lopulta hermo meni runsaan vuoden jälkeen, myin E61:n pois ja hankin tilalle E70.
BMW X3, 2004, Järvenpää | Huutokaupat.com
Suksiluukusta kansi näytti myös uupuvan. Mutta aika hyvin pidetyltä autolta vaikuttaa.
Leave a comment:
-
-
Olin tämän auton 1. omistaja esittelykäytön jälkeen. Vähän on äksään tullut kilometrejä kaikkiaan. Vaihdoin auton 70tkm ajettuna syyskuussa 2007 E61 dieselnelivetoon. Syynä oli X3:n takapenkin huonot tilat selkämenosuuntaan olevalle lastenistuimelle. Etupenkki piti käytännössä siirtää niin eteen, että siihen ei mahtunut istumaan. Näin jälkikäteen olisi pitänyt vaan etsiä lastenistuin, joka ei olisi ollut niin massiivinen, sillä vaihtokauppa oli elämäni yksi huonoimmista. X3 oli täysin viaton ja kaikinpuolin tukevasti valmistettu auto, joka oli hauska ajettava tuolla voimalinjalla. E61 sen sijaan oli hajalla säännöllisesti 10tkm välein. Lopulta hermo meni runsaan vuoden jälkeen, myin E61:n pois ja hankin tilalle E70.
BMW X3, 2004, Järvenpää | Huutokaupat.com
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ritariässä View PostUnohdit mainita räikeän värisävyvirheen korissa eli mällipelihän tää on ihan selvästi.
Onko executive ollut vaan loppupäässä vai saatavissa facelifteissä vai miten?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jarger View Post
Ratti vissiin maalattu nahkaosistaan, sen verran erottuu.
Haluaisiko joku enemmän tietävä sivistää minua noista helmoista tuossa, tehtaalta?
En väitä että tiedän E34:sista sua enemmän mutta noi helmat on tehtaan lisävaruste jotka kuuluneet ns. executive -pakettiin. Tästä olen lukenut joskus jollain foorumilla.
Leave a comment:
-
-
Unohdit mainita räikeän värisävyvirheen korissa eli mällipelihän tää on ihan selvästi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TheRipper View Post
Selvästi ollut talvikäyttiksenä ja eteläisessä Suomessa.
Melko neekerimalli myös.
Kun myynti-ilmoituksessa korostellaan harvinaisuutta, niin yleensä sillä vaan halutaan tuoda arvoa esiin. Tuon potentiaaliset ostajaehdokkaat tietää ilman sanomattakin, muille se on yhdentekevää.
Vanteet joko kahdet samat tai sitten alla kitkat "kahdet renkaat"
Polttoainetankin luukun alla ehkä alkava kupru, takaluuukussa ja konepellissä.
Pyyhkijöitä nostettu aloitusasennosta hiukan kun on hinkannut konepeltiin.
Takapönttö ei ehkä alkuperäinen vaan joku teinirööri, tai sitten ulostulot vaan jotkut jälkiasenteet.
Ratti vissiin maalattu nahkaosistaan, sen verran erottuu.
Hieno laite ja lämmittää sielua. Näitä näkisi mieluusti enemmänkin, sattuneesta syystä ei vaan näe. Aikoinaan nelivedot olivat ennemminkin väärä raha, kun söivät enemmän ja "vikaantuvia" saati sitten jos automaatti.
Haluaisiko joku enemmän tietävä sivistää minua noista helmoista tuossa, tehtaalta?
Leave a comment:
-
-
Johon noissa kilsoissa ketju onkin ihan venynyt ja syytä vaihtaa. Savutukseen ei kyllä auta eli parempi laittaa venakoppa uusiksi samalla
Leave a comment:
-
-
Suht siisti harvinaisuus:
Leave a comment:
-
-
Siinä on taas N20 kestänyt just sen 250 000km
Leave a comment:
-
Leave a comment: