Jos tarvetta 5-sarjalaisen G30 hammastangolle, niin olisiko se tässä: https://huutokaupat.com/4746743/bmw-...31-hammastanko
Tai uutta turboa: https://huutokaupat.com/4746822/bmw-...n-sopiva-turbo
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Huutokaupat.com bongailtua III
Collapse
X
-
Minusta tuo huutaa maalaria ja ehkä peltiseppääkin. Ei kai tuollaista millään tekniikanvaihdolla kannata alkaa raiskaamaan, kunnon orkkis fiilistelypeli
Leave a comment:
-
-
Hyvä tuunauskohde, ei pahasti ruosteessa ja ei oo nähnyt miljoonaa kilometriä niin ei oo kori väsynyt veltoksi, joten suoraa kuutosta ja turboa konehuoneeseen huutaa isosti.
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
-
Noilla kilometreilla kerkee kehäykköselläkin aika monen hiekkarekan perässä ajamaan ilman että tarttee mennä Ouninpohjalle saakka
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Flamen View PostTuo puhelinjärjestelmä on hieno, tuossahan on meinaan kaksi luuria kun tarkasti katsoo. Yksi kojelaudassa ja yksi keskikonsolissa."
Leave a comment:
-
-
Saksassa vastaavia prefacelift rutkuja on 10 - 15 000 hintahaarukkaan muutamia, kaksi-ja neliovisia. Tuossa yksilössä kiinnostaa eniten väri ja historia.Otin trafilta tiedot pihalle, niin autohan on vielä kuolinpesän omistuksessa.
Tuo puhelinjärjestelmä on hieno, tuossahan on meinaan kaksi luuria kun tarkasti katsoo. Yksi kojelaudassa ja yksi keskikonsolissa. Tuohan on ihan alkupään jeekolmekymppi, lisää kysyntää kummasti. Veikkaan hinnan asettuvan sinne 8 - 10 k tienoille,ellei joku saksan hermanni pumppaa sitä vielä korkeammalle. Oikea paikkahan tuolle olis ollu Collecting Cars- alusta.
Kiinnostaa nähdä, millon "hintavaraus" ylittyy, mutta oikea huutokauppahan tuo ei ole koska "myyjä pidättää oikeuden hyväksyä tai hylätä korkein tarjous."Last edited by Flamen; 18-04-2024, 06:55.
Leave a comment:
-
-
Jos viimeinen katastus tehty vuonna 2007 niin voisi olettaa että on tallissa seissyt sitten siitä asti. Siksipä homettakin vähän tullut. Eiköhän ne ole helpot siistiä pois. Kyllä tuo ihan fiksulta minusta näyttää. Päällisin puolin nyt ainakin.
Leave a comment:
-
-
Toi Finikirointi saattanut pelastaa auton ruosteelta ja kun kattoo ettei edes vaihdekepin nuppia osata/jaksa putsata, voi kertoo ettei ole muutenkaan pidetty kuten kuuluis. Mitähän noiden penkkikarvojen alta löytyy, eivät ainakaan hintaa nosta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ritariässä View PostMitäs veikkaatte, 10t€ vai 15t€ hintavaruksena. Kuvista päätelleen ollut joskus aiemminkin huutokaupassa. Vaihdekeppi ja ratti puhdistuu 30 minuutissa, joten ei paha, toki koko sisustan höyrypesu hyvä tehdä, Vanhat käsihiet kun jää pintaan, kukkaa alkaa tulemaan helposti...
Nuo Finikorin porailut ovien pokkauksissa on kyllä plaagh. Yhteen autoon oon ne korjannut joskus, nekin osaa ruostua kun nappastaan vaan reikä että saadaan koteloon tavaraa, samalla vaivalla ois pillillä purkamalla päässyt sinne ilmankin, mutta ei, tohon aikaan vaan mentiin pellistä sisään.
Leave a comment:
-
-
Mitäs veikkaatte, 10t€ vai 15t€ hintavaruksena. Kuvista päätelleen ollut joskus aiemminkin huutokaupassa. Vaihdekeppi ja ratti puhdistuu 30 minuutissa, joten ei paha, toki koko sisustan höyrypesu hyvä tehdä, Vanhat käsihiet kun jää pintaan, kukkaa alkaa tulemaan helposti...
-
👍 1
Leave a comment:
-
-
Finikorin tarra takasivulasissa aiheuttaa vahvaa puistatusta, alustan palauttaminen alkuperäiseen asuunsa vaatii duunia melkoisesti.
-
😎 1
Leave a comment:
-
-
Paikka jossa on minimilämpö ei ota tuollaista kosteutta talvella, mutta kesällä kosteus yltyy jos ympäristön kanssa ei ole lämpimämpi tai ei kosteutta poisteta mitenkään. Vai pitäisikö sanoa kosteat ajat. Eli voi olla ettei ole pakkasta nähnyt, mutta kosteaa kyllä. Tahtoo pyrkiä palaamaan alkuperäiseen muotoonsa jotkut osat, mm. nahka. Ihan nätti laite.
Leave a comment:
-
Leave a comment: