vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)
Collapse
X
-
huomena pitäis vaihtaa porukoitten autoon kuulemma renkaat pientä korvausta vastaan mutta omaan vaihtuu kyllä vasta ensi viikolla ku autoon vaihtuu pikkusen puslaa ja sen sellasta ni menee siinä samalla sitten renkaat vaihtoon. nastattomilla nastoilla mennään tämäkin talvi kun ei oo varaa uusiin renkaisiin
Leave a comment:
-
eipä oo vielä tullu hommattua etes talvirenkaita niin en oo vaihtanu
ja ite tulee vaihettua ja pyöritettyä kumit vanteille kans
Leave a comment:
-
vaihan ite! mutta pari viikkoo sitte ruuvasin rondellin 58 setin alle, ja sillä setillä taitaapi mennä seisontaan talveksi tuo e39
Leave a comment:
-
Harvemmin tarvitsee BMW:n omaa tunkkia. Ne kun ovat suht paskoja käyttää siinä missä voi käyttää hallitunkkiakin. Ja hallitunkin saa parilla kympillä. Mielestäni maksaa se tunkki aika äkkiä itsensä takaisin jos verrataan siihen mitä se renkaiden vaihto maksaa huoltamolla.Originally posted by Antsa_318 View PostVaihdatteko muuten BMW:n tunkilla vai hallitunkilla tms.?
Itse sain tänään talvigummit.. pitää viedä liikkeeseen kun pitää vaihtaa vanteelta eri vanteelle ja vanhoista kumit veks. En ole siis vaihtanut vielä
Leave a comment:
-
Vaihdatteko muuten BMW:n tunkilla vai hallitunkilla tms.?
Itse sain tänään talvigummit.. pitää viedä liikkeeseen kun pitää vaihtaa vanteelta eri vanteelle ja vanhoista kumit veks. En ole siis vaihtanut vielä
Leave a comment:
Leave a comment: