vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)
Collapse
X
-
Ei oo tullut vielä vaihdettua talvirenkaita ja ei niitä vielä edes ole tuohon farkkuun. Jos sitä saisi tällä viikolla varmistettua kaupat vanteista niin tohtisi renkaatkin ostaa ja sitten laitan alle kun luvataan päivälle lunta, ettei tohdi lähteä ajamaan.
-
:think:think Ei tuossa silti jaloille paljoa tee. Sen ymmärrän, jos kädet tai selkä väsyvät. Suosittelen tosiaaan itsekin kunnon hallitunkin ostamista, ei sillä hätävaratunkilla kannatakaan renkaanvaihtoja tehdä.Originally posted by mmh79 View PostJos pultit on vedetty rengasliikkeen toimesta vitun kireelle ja soviterenkaita saa sorkkia ruuvarilla irti yhteensä sen tunnin, niin alkaa se jaloissa jo tuntumaan
Ja auto tietenki nostetaan ylös sillä paskatunkilla mikä peräkontista löytyy. Tosin sitäkään ei löydy tosta sigun autosta.
Siksi maksan siitä lystistä ennemmin 25-35€ rengasliikkeelle.
Ehkä jos sitä investoisi kunnon tunkkiin yms. vois sitä renkaat jopa itekki vaihtaa:think
Kuulostaa siltä, että rengasliikkeillä on tässä tapauksessa ollut momentti liian suuri. Aluvanteet sulla tietääkseni on, joten ne ei sais kovin tiukalla olla ihan käsimomentillakaan arvioituna. Tai sit oot vaan heikko
.
Leave a comment:
-
Originally posted by mmh79 View PostJos pultit on vedetty rengasliikkeen toimesta vitun kireelle ja soviterenkaita saa sorkkia ruuvarilla irti yhteensä sen tunnin, niin alkaa se jaloissa jo tuntumaan
Ja auto tietenki nostetaan ylös sillä paskatunkilla mikä peräkontista löytyy. Tosin sitäkään ei löydy tosta sigun autosta.
Ehkä jos sitä investoisi kunnon tunkkiin yms. vois sitä renkaat jopa itekki vaihtaa:think
Paineilmaväännintä ja hyvää tunkkia apunakäyttäen aika helppo homma
Leave a comment:
-
Jos pultit on vedetty rengasliikkeen toimesta vitun kireelle ja soviterenkaita saa sorkkia ruuvarilla irti yhteensä sen tunnin, niin alkaa se jaloissa jo tuntumaanOriginally posted by Laku View PostMitenkäs tässä hommassa saa jalat paskaksi :think? MIES vaihtaa aina itse renkaansa, ellei työnantaja maksa ja silloinkin voi tämän rahoja säästää...
Leave a comment:
-
Oikeen osasin ennakoida
Eilen vaihdoin renkaat ja tänää tuli lumi

Leave a comment:
-
Itse tulee vaihdeltua.. Ei todellakaan ole vielä talvirenkaat alla..
Leave a comment:
-
Noniin, tänään on kotona tullu ensilumi, n.2 cm lunta ja yöksi pakkasta... huomenna pitäis täältä etelästä alkaa ajamaan pohjoseen ja kesäkumit on vielä alla...
Leave a comment:
-
no vittu en ku string emil vaihtaa mun renkaat ja mä jolpotan holkkiin ku se vaihtaa.
www. string-emil.de
Leave a comment:
-
viimeks kävin vaihtamassa liikkeessä ja hintakin oli todella ryöstöö (0e). nyt vaihdatan liikkeessä, kun joutuu talvikumit ostamaan, niin vaihto tulee kaupan päälle
Leave a comment:
-
Itse vaihdan renkaani ja vasta sitten kun se tuntuu tarpeelliselta
Leave a comment:
Leave a comment: