vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dani
    replied
    Itse vaihdan joo ja ei ole vielä alla, tänään tuli lunta mutta päätiet olivat suolatut, mutta sivutiet olivat kyllä helvetin liukkaat kesägummeilla, vähän pisti ärsyttämään kun en meinannut päästä kotipihaan

Leave a comment:

• mikkis
    replied
    Eilen vaihdoin omaan bemmiin ja tänään vaihdoin muijan almeraan.

Leave a comment:

• M_Power
    replied
    Tänään tuli vaihdettua 225/45/18 nastat alle. Tai siis tällä kertaa vaihdatettua, 7e hintaan.

Leave a comment:

• jms-btcf
    replied
    Muutaman viikon ajattelin vielä nautiskella kesärenkailla ajosta, jos rantatien aamuhärdellissä näkyy mahdollisen lumimyräkän aikaan holtittomasti poukkoileva e39 niin ei muuta kuin piiput tähän suuntaan

Leave a comment:

• Ramzez
    replied
    Tänään meni sitten talvinakit alle. Olisin saattanut ajaa vielä pidempäänkin kesänakeilla, jos ei olisi katsastus painanut päälle. Ei jaksa muutoskatsastaa nykyisiä kesäpyöriä nykyisillä kumeilla. Täytyy ensi kesäksi ostaa sopivammat kumit ja sitten käydä konttorilla. Yllättäen vanha "ystävämme" tiesuola oli jumittanut venttiilinhatut, mutta lähtivät kuitenkin auki kärkipihdeillä.

Leave a comment:

• randall raines
    replied
    Itse vaihdoin ja parisen viikkoa sitte nuo pyörähti alle. Vaikka eihän nyt ole talvesta tietoakaan..:think

Leave a comment:

• Ramzez
    replied
    Originally posted by -challenger- View Post
    Joo niitä odotellessa. Ei vaan tunnu enää pakkastakaan olevan saati sitten tietoa lumista
    Minulla ei ainakaan ole kiire siihen loskapaskaan ja suolaliuokseen ajelemaan.

Yhä edelleen mennään kesärenkailla, kun kelit ainakin täällä Pirkanmaan korkeudella ovat vielä suht hyvät.

Leave a comment:

• -challenger-
    replied
    Originally posted by ///MJ View Post
    Itse vaihdan kunhan lumet tulee...
    Joo niitä odotellessa. Ei vaan tunnu enää pakkastakaan olevan saati sitten tietoa lumista

Leave a comment:

• ///MJ
    replied
    Itse vaihdan kunhan lumet tulee...

Leave a comment:

• Rudenorth
    replied
    Ite vaihdan ja pari viikkoa sitten jo pyörähti alle.

Leave a comment:

• Jucccci
    replied
    vaihdoin itse jo pari viikkoa sitten.

Leave a comment:

• maukk1s
    replied
    Kesärenkailla mennään vielä ja mennään seuraavatkin pari viikkoa, Tampereella ainakaan ole tarvetta talvirenkaille ollut vielä. Vaihdan itse sitten kun tarttee. T: klo 12-15 heräävä työtön

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Sunnuntaina tuli laitettua uudet GY:n kitkat alle koossa 225/45/17". Pidosta ei vielä tietoa, kun on lähes 10 astetta plussalla keli, mutta jotenkin epävakailta ja ohjaavilta vaikuttavat verrattuna kesärenkaisiin (Contit samassa koossa) tai viime talvien saksankitkoihin (Dunlop).

Leave a comment:

• >Jon1<
    replied
    Originally posted by JermuS View Post
    tänään tuli sit laitettua uudet contin kitkat itellekki työpäivän päätteks.. Piti laittaa jo aiemmin, mut ei vaan oo hirveesti napannu ku koko viikon on saanu vaihtaa renkaita muille. ja on kyllä saanu muuten painaa tässä hommassa pitkää päivää...
    jep itsekkin päivät pitkät vaihtelen renkaita, likemmäs 12h päiviä tullu tehtyä itelle ei oo yksinkertasesti kerenny vielä vaihtamaan, luntakii tuli ja liukasta oli ajella kotiin päivässä ku mittariin kertyy 135km... jos sitä viikonloppuna kerkeis itellekki vaihtamaan

Leave a comment:

• x-arttu-x
    replied
    Ite vaihdoin käyttikseen tänään kun kilometrejä tulee 130 per päivä ja edellispäivänä liukkaus jo "yllätti" minutkin, mitään ei käynyt sentään.

Leave a comment:

Working...
X