Originally posted by duuk
View Post
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ennen oli 528i alla ja nyt 540i ja enpä ole kovin kummosta eroa osien hinnoissa huomannut, puhutaan euroista ja korkeintaan muutamasta kympistä jonkun kalliimman osan kohdalla jos vertaa 6syl ja 8syl. En tiedä mikä sais vaihtamaan takaisin vajaamukiseen kun bensankulutuksessakaan ei kovin isoa eroa ole tullut..
-
Nuo varaosat mitä tähän asti olen 540:iin ostanut on kyllä olleet ihan samassa hintaluokassa kuin 6cyl.. Eipä se jäähdytinkään erityisen kallis ollut.Originally posted by ruupanen View PostHehe, no paskaa puhuin. Sovitaan vain että 540ia on yhtä halpa ylläpitää mitä esim. 528i lukuunottamatta venakopantiivisteitä
Leave a comment:
-
Hehe, no paskaa puhuin. Sovitaan vain että 540ia on yhtä halpa ylläpitää mitä esim. 528i lukuunottamatta venakopantiivisteitäOriginally posted by Muurahainen View PostÄlä nyt väitä että V8 tulpat olisi kalliimpia kuin kutoseen / nelariin per kpl.
Sama tulppa aika monessa mallissa.
venakopan tiivisteitäkin taitaa olla 2kpl verrattuna yhteen että onhan kumma...
Leave a comment:
-
Älä nyt väitä että V8 tulpat olisi kalliimpia kuin kutoseen / nelariin per kpl.Originally posted by ruupanen View PostIhan kulutusosissa ero huomattiin. Syyläri kun käyttöautosta levii, niin ei sitä paljoa pysty oottelee et se Saksasta tulee. Venttiilikoppien tiivisteet, tulpat. Ihan perusosissa sen hinnan eron huomasi. Turha tästä on sen enempää väitellä. Osaan kyllä tilata iibeistä ja tiedän mitä siellä osat maksaa, mutta aina sitä ei pysty sieltä oottamaan.
Ja vielä harvemmassa ne 540i manuaali farkut on mitä 528i:t...
Sama tulppa aika monessa mallissa.
venakopan tiivisteitäkin taitaa olla 2kpl verrattuna yhteen että onhan kumma...
Leave a comment:
-
Ihan kulutusosissa ero huomattiin. Syyläri kun käyttöautosta levii, niin ei sitä paljoa pysty oottelee et se Saksasta tulee. Venttiilikoppien tiivisteet, tulpat. Ihan perusosissa sen hinnan eron huomasi. Turha tästä on sen enempää väitellä. Osaan kyllä tilata iibeistä ja tiedän mitä siellä osat maksaa, mutta aina sitä ei pysty sieltä oottamaan.Originally posted by ka00z View PostMeinaatko raakamoottorin hinnassa vai missä? Ebaysta saa samalla kasiin kulutusosia kun vajaamoottoriinkin.
Ja vielä harvemmassa ne 540i manuaali farkut on mitä 528i:t...
Leave a comment:
-
Meinaatko raakamoottorin hinnassa vai missä? Ebaysta saa samalla kasiin kulutusosia kun vajaamoottoriinkin.Originally posted by ruupanen View PostHaha, no vertailukohtana on 540ia, joten kyllä se on halpaa siihen nähden vaikka siitä mitä menis
Yllättävän kova on tuo V8 lisä varaosissa.
Leave a comment:
-
Niinhän tuo tuntus olevanOriginally posted by Morriz View PostKoko maanlaajuinen ongelma, länsirannikolta itään
Nettiauto pullollaan e39 520i farkkuja karvalakkivarusteilla, kuka semmosia edes uutena haluaa? Hinnatki aivan tähtitieteellisiä, tämä parhaana esimerkkinä http://www.nettiauto.com/bmw/520/3448122
Se o jännä kyllä jos tomaatin kelpuuttas, niin kummastippa rupeaisi löytymään. Tällä samaisella kaverilla kun oli muutama vuossitten 540ia ja se meni vaihtoon aika nopeasti juurikin tomaatin takia (+ kalliitten ylläpitokustannusten).
Toi 528i ois vaan aika optimaalinen käyttis. Kohtalaisesti tehoa ja tilaa ilman sen suurempia ylläpitokustannuksia. Saksassa varaosat ei paljoa maksa ja purkuosaakin alkaa olla jo ihan kohtalaisesti.
Mut katotaas nyt. Kiikarissa ois yks vm. 00 528i jolla ajettu alle 200 000 km ja on pietty hyvin
Leave a comment:
-
E39 kohdalla juna alkaa koko ajan jättämään, mikäli etsii hyvillä varusteilla vähän ajettua yksilöä. alkaa olla jo vaihtoehdot ulkomaita myöten vähissä
Sitten jos löytyy niin tuskin saa millään 8000-10000e haarukkaan.
Aika räikeästi oli tuo 2004 520 hinnoiteltu
Leave a comment:
-
Kyllä varmasti on kaikki oppinu, että sinä pidät automaatista, ei varmasti kukaan epäile sitä.Originally posted by peto2 View Postpoikkeus vahvistaa säännön
E
ei vielä tarpeeksi kun kaikki ei oo vielä oppinu
Kyllä jos 10k€ saa jo m-sportin niin asiallisen faceliftin pitää saada 8k€
Leave a comment:
-
poikkeus vahvistaa säännönOriginally posted by _nixu_ View PostOlet kyllä oikeassa.
Tässä pari esimerkkiä
http://www.nettiauto.com/bmw-alpina/b10/5027978
http://www.nettiauto.com/bmw/530/5137711
Voin muuten varauksetta suositella molempia noista
Ja ei taida 8ke saada asiallista facelift touringia..
E
ei vielä tarpeeksi kun kaikki ei oo vielä oppinuOriginally posted by Morriz View PostJoskus vielä lasken montako kymmentä prosenttia sun postauksista on tota tomaatin ylistämistä.
Leave a comment:
-
Olet kyllä oikeassa.Originally posted by peto2 View Postse on vaan onni että ne paremmin varustellut on yleensä sillä paremmalla vaihteistollakin
Tässä pari esimerkkiä
http://www.nettiauto.com/bmw-alpina/b10/5027978
http://www.nettiauto.com/bmw/530/5137711
Voin muuten varauksetta suositella molempia noista
Ja ei taida 8ke saada asiallista facelift touringia..
Leave a comment:
-
se on vaan onni että ne paremmin varustellut on yleensä sillä paremmalla vaihteistollakin
Leave a comment:
Leave a comment: