Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jukkae
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    Nuo varaosat mitä tähän asti olen 540:iin ostanut on kyllä olleet ihan samassa hintaluokassa kuin 6cyl.. Eipä se jäähdytinkään erityisen kallis ollut.
    Ennen oli 528i alla ja nyt 540i ja enpä ole kovin kummosta eroa osien hinnoissa huomannut, puhutaan euroista ja korkeintaan muutamasta kympistä jonkun kalliimman osan kohdalla jos vertaa 6syl ja 8syl. En tiedä mikä sais vaihtamaan takaisin vajaamukiseen kun bensankulutuksessakaan ei kovin isoa eroa ole tullut..

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by ruupanen View Post
    Hehe, no paskaa puhuin. Sovitaan vain että 540ia on yhtä halpa ylläpitää mitä esim. 528i lukuunottamatta venakopantiivisteitä
    Nuo varaosat mitä tähän asti olen 540:iin ostanut on kyllä olleet ihan samassa hintaluokassa kuin 6cyl.. Eipä se jäähdytinkään erityisen kallis ollut.

    Leave a comment:


  • ruupanen
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Älä nyt väitä että V8 tulpat olisi kalliimpia kuin kutoseen / nelariin per kpl.
    Sama tulppa aika monessa mallissa.
    venakopan tiivisteitäkin taitaa olla 2kpl verrattuna yhteen että onhan kumma...
    Hehe, no paskaa puhuin. Sovitaan vain että 540ia on yhtä halpa ylläpitää mitä esim. 528i lukuunottamatta venakopantiivisteitä

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by ruupanen View Post
    Ihan kulutusosissa ero huomattiin. Syyläri kun käyttöautosta levii, niin ei sitä paljoa pysty oottelee et se Saksasta tulee. Venttiilikoppien tiivisteet, tulpat. Ihan perusosissa sen hinnan eron huomasi. Turha tästä on sen enempää väitellä. Osaan kyllä tilata iibeistä ja tiedän mitä siellä osat maksaa, mutta aina sitä ei pysty sieltä oottamaan.

    Ja vielä harvemmassa ne 540i manuaali farkut on mitä 528i:t...
    Älä nyt väitä että V8 tulpat olisi kalliimpia kuin kutoseen / nelariin per kpl.
    Sama tulppa aika monessa mallissa.
    venakopan tiivisteitäkin taitaa olla 2kpl verrattuna yhteen että onhan kumma...

    Leave a comment:


  • ruupanen
    replied
    Originally posted by ka00z View Post
    Meinaatko raakamoottorin hinnassa vai missä? Ebaysta saa samalla kasiin kulutusosia kun vajaamoottoriinkin.
    Ihan kulutusosissa ero huomattiin. Syyläri kun käyttöautosta levii, niin ei sitä paljoa pysty oottelee et se Saksasta tulee. Venttiilikoppien tiivisteet, tulpat. Ihan perusosissa sen hinnan eron huomasi. Turha tästä on sen enempää väitellä. Osaan kyllä tilata iibeistä ja tiedän mitä siellä osat maksaa, mutta aina sitä ei pysty sieltä oottamaan.

    Ja vielä harvemmassa ne 540i manuaali farkut on mitä 528i:t...

    Leave a comment:


  • ka00z
    replied
    Originally posted by ruupanen View Post
    Haha, no vertailukohtana on 540ia, joten kyllä se on halpaa siihen nähden vaikka siitä mitä menis Yllättävän kova on tuo V8 lisä varaosissa.
    Meinaatko raakamoottorin hinnassa vai missä? Ebaysta saa samalla kasiin kulutusosia kun vajaamoottoriinkin.

    Leave a comment:


  • ruupanen
    replied
    Originally posted by 174000 View Post
    Tuo viimeinen kommentti on kyllä kuuluisaa autokuumeisen itsepetosta.
    Haha, no vertailukohtana on 540ia, joten kyllä se on halpaa siihen nähden vaikka siitä mitä menis Yllättävän kova on tuo V8 lisä varaosissa.

    Leave a comment:


  • 174000
    replied
    Originally posted by ruupanen View Post
    Toi 528i ois vaan aika optimaalinen käyttis. Kohtalaisesti tehoa ja tilaa ilman sen suurempia ylläpitokustannuksia.
    Tuo viimeinen kommentti on kyllä kuuluisaa autokuumeisen itsepetosta.

    Leave a comment:


  • ruupanen
    replied
    Originally posted by Morriz View Post
    Koko maanlaajuinen ongelma, länsirannikolta itään Nettiauto pullollaan e39 520i farkkuja karvalakkivarusteilla, kuka semmosia edes uutena haluaa? Hinnatki aivan tähtitieteellisiä, tämä parhaana esimerkkinä http://www.nettiauto.com/bmw/520/3448122
    Niinhän tuo tuntus olevan

    Se o jännä kyllä jos tomaatin kelpuuttas, niin kummastippa rupeaisi löytymään. Tällä samaisella kaverilla kun oli muutama vuossitten 540ia ja se meni vaihtoon aika nopeasti juurikin tomaatin takia (+ kalliitten ylläpitokustannusten).

    Toi 528i ois vaan aika optimaalinen käyttis. Kohtalaisesti tehoa ja tilaa ilman sen suurempia ylläpitokustannuksia. Saksassa varaosat ei paljoa maksa ja purkuosaakin alkaa olla jo ihan kohtalaisesti.

    Mut katotaas nyt. Kiikarissa ois yks vm. 00 528i jolla ajettu alle 200 000 km ja on pietty hyvin

    Leave a comment:


  • U. Turhapuro
    replied
    E39 kohdalla juna alkaa koko ajan jättämään, mikäli etsii hyvillä varusteilla vähän ajettua yksilöä. alkaa olla jo vaihtoehdot ulkomaita myöten vähissä

    Sitten jos löytyy niin tuskin saa millään 8000-10000e haarukkaan.

    Aika räikeästi oli tuo 2004 520 hinnoiteltu

    Leave a comment:


  • Morriz
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    poikkeus vahvistaa säännön

    E



    ei vielä tarpeeksi kun kaikki ei oo vielä oppinu
    Kyllä varmasti on kaikki oppinu, että sinä pidät automaatista, ei varmasti kukaan epäile sitä.

    Kyllä jos 10k€ saa jo m-sportin niin asiallisen faceliftin pitää saada 8k€

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Olet kyllä oikeassa.

    Tässä pari esimerkkiä

    http://www.nettiauto.com/bmw-alpina/b10/5027978
    http://www.nettiauto.com/bmw/530/5137711
    Voin muuten varauksetta suositella molempia noista

    Ja ei taida 8ke saada asiallista facelift touringia..
    poikkeus vahvistaa säännön

    E

    Originally posted by Morriz View Post
    Joskus vielä lasken montako kymmentä prosenttia sun postauksista on tota tomaatin ylistämistä.
    ei vielä tarpeeksi kun kaikki ei oo vielä oppinu

    Leave a comment:


  • Morriz
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    se on vaan onni että ne paremmin varustellut on yleensä sillä paremmalla vaihteistollakin
    Joskus vielä lasken montako kymmentä prosenttia sun postauksista on tota tomaatin ylistämistä.

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    se on vaan onni että ne paremmin varustellut on yleensä sillä paremmalla vaihteistollakin
    Olet kyllä oikeassa.

    Tässä pari esimerkkiä

    http://www.nettiauto.com/bmw-alpina/b10/5027978
    http://www.nettiauto.com/bmw/530/5137711
    Voin muuten varauksetta suositella molempia noista

    Ja ei taida 8ke saada asiallista facelift touringia..

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    se on vaan onni että ne paremmin varustellut on yleensä sillä paremmalla vaihteistollakin

    Leave a comment:

Working...
X