Joo ja lätäköitä väistellessä 507hp on riittävästi..
Helppo uskoa. Niin hauska peli Boxter oli kyllä ajaa, että vähän niinkuin iso mikroauto. Hiukan on kyllä jäänyt hampaankoloon kun ei ole saanut mistään tuota Turbo 911 mallia alle kokeiltavaksi minkäänlaisena versiona. Oli menneet kaupaksi ennen kuin ehdin..
Aikamoista oli tänään M-nappi pohjassa kaatosateessa ja syviä lätäköitä väistellessä.. Tosin täytyy myöntää, että Pirelli P Zero on yllättävän pitävä rengas tuollakin koiran ilmalla. Kuitenkin 507 heppaa on aika paljon sateella ja luistonestot pois kytkettynä. Onneksi V10:n luonne on varsin mukava siinä mielessä, että käytettäessä sopivaa kierroslukualuetta esim. noin 3000-5500, on vääntö sopiva liukkaallekin kelille.
Hämmästyttävää on myös se, miten vakaa kuutosen alusta on tuollaisella sekapitoisella alustalla. Ainoastaan isoimmissa lätäköissä toki saattaa ote irrota ihan luonnollisista syistä. Märässä kaarteessa ei mitään ongelmaa.
Aina vaan vakuuttaa entisestään tuo Bempun lippulaiva, kun kilometrejä ja kokemusta kertyy.
Originally posted by jva
View Post
Aikamoista oli tänään M-nappi pohjassa kaatosateessa ja syviä lätäköitä väistellessä.. Tosin täytyy myöntää, että Pirelli P Zero on yllättävän pitävä rengas tuollakin koiran ilmalla. Kuitenkin 507 heppaa on aika paljon sateella ja luistonestot pois kytkettynä. Onneksi V10:n luonne on varsin mukava siinä mielessä, että käytettäessä sopivaa kierroslukualuetta esim. noin 3000-5500, on vääntö sopiva liukkaallekin kelille.
Hämmästyttävää on myös se, miten vakaa kuutosen alusta on tuollaisella sekapitoisella alustalla. Ainoastaan isoimmissa lätäköissä toki saattaa ote irrota ihan luonnollisista syistä. Märässä kaarteessa ei mitään ongelmaa.
Aina vaan vakuuttaa entisestään tuo Bempun lippulaiva, kun kilometrejä ja kokemusta kertyy.

Comment