memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Italowestern
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2008
    • 507
    • Vantaa

    Joo ja lätäköitä väistellessä 507hp on riittävästi..

    Originally posted by jva View Post
    Jep, keskimoottorisena Boxster ja Cayman ovat tällaisen vähemmän taitavan harrastelijankin käsissä hyvin helppoja ajaa. Taitava kuski ajaa 100% varmasti 911:lla todella kovaa, mutta...no..en ole kokeillut..mutta näppituntuma on se, että uskoisin ajavani radalla jossa ei ole pitkiä suoria Boxsterilla kovempaa kuin 911 Carreralla.
    986 on hyvä ajettavuudeltaan ja helppo ajaa, nämä uudemmat 987:skat ovat vielä hiukan paremmaksi jalostettuja näiltä osin. Tehopainosuhde on muuten näissä uudemmissa 987:ssa hyvin lähelle sama kuin E92 335i:ssä, joten tehoihin nähden Boxsterin kulkupuoli on yllättävän pirteä.
    Boxster ja Cayman ovat siis molemmat hyvin helppoja ajaa keskinkertaista heikommillakin taidoilla..911 on kuitenkin siinä mielessä PALJON enemmän ajajan auto, että vaikka sen ajaminen vaatii rutkasti enemmän taitoa, niin sitten kun hommat naksahtaa kohdilleen, on se todella palkitseva tunne kuskille..todellista oivaltamisen iloa.
    Boxsterilla ajaessa kuskin ilme on tämä
    911:sta ajaessa se on meikäläisellä lähinnä tämä
    Kunnes sitten tajuaa miten se homma menee edes sinnepäin ja ilme on tämä
    Helppo uskoa. Niin hauska peli Boxter oli kyllä ajaa, että vähän niinkuin iso mikroauto. Hiukan on kyllä jäänyt hampaankoloon kun ei ole saanut mistään tuota Turbo 911 mallia alle kokeiltavaksi minkäänlaisena versiona. Oli menneet kaupaksi ennen kuin ehdin..

    Aikamoista oli tänään M-nappi pohjassa kaatosateessa ja syviä lätäköitä väistellessä.. Tosin täytyy myöntää, että Pirelli P Zero on yllättävän pitävä rengas tuollakin koiran ilmalla. Kuitenkin 507 heppaa on aika paljon sateella ja luistonestot pois kytkettynä. Onneksi V10:n luonne on varsin mukava siinä mielessä, että käytettäessä sopivaa kierroslukualuetta esim. noin 3000-5500, on vääntö sopiva liukkaallekin kelille.

    Hämmästyttävää on myös se, miten vakaa kuutosen alusta on tuollaisella sekapitoisella alustalla. Ainoastaan isoimmissa lätäköissä toki saattaa ote irrota ihan luonnollisista syistä. Märässä kaarteessa ei mitään ongelmaa.

    Aina vaan vakuuttaa entisestään tuo Bempun lippulaiva, kun kilometrejä ja kokemusta kertyy.
    sigpic
    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

    Comment

    • Italowestern
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2008
      • 507
      • Vantaa

      Vaihteeksi uutta peltiä alle.. Mersun rynnäkkötankki CLS AMG

      Do dii,
      Kaverini on kova Mersumies ja hehkuttanut jo pitkään mulle, että kokeilisit nyt joskus kunnon autoakin..

      Että eikös joku tehokkaampi Mesekin voisi olla kiva laitos?

      Jotenkin olin ajan mittaan tuudittautunut siihen ajatukseen, ettei meidän tallissa taksiautoja tule olemaan.

      Eikun vanhat asenteet romukoppaan ja koeajolle, kun RintaJoupilla sattui sellainen musta peto lymyilemään. Auto oli jo oikeastaan myyty, mutta sainpa sen kuitenkin ottaa lenkille kun lupasin olla rikkomatta.

      CLS on jo aika vanha korimalli ja tavallaan sen lumoa on omissa silmissä vähentänyt ne tolpilla olevat E- ja C-sarjalaiset, mutta kuskin paikalle istuttuani se asia jotenkin pääsi unohtumaan..

      Sisätilat on Mersumaisen hillityt ja ergonomia on ainakin tuossa AMG-mallissa kohdillaan. Penkki on hieno ja hyvä istua, ajoasennon saa kokolailla täydelliseksi. Muistin takana on penkin lisäksi muutkin tarvittavat säädöt ratti ja peilit mukaanlukien. Mittaristo ja valaistus on tyylikäs kokonaisuus ja sisätilan viihtyvyys ja viimeistely erittäin laadukkaan oloinen.

      Noh, hiukan tutustumista viihdelaitteistoon ja voi todeta, että myös se täyttää korvin kuullen ne kriteerit, joita HiFi-harrastaja asettaa autolaitteille. Ehkä omassa Ämmässä on vielä hiukan paremmat, mutta voi olla kuviteltuakin. Laadukas toisto joka tapauksessa.

      Konepellin alla lymyää melkoinen voimapakkaus ja upean kahdeksikon tehot ja väännöt onkin aika samoissa M6-mallin kanssa. Kyseessä on siis AMG CLS 55, eli 2006 vuodelta oleva 469hv ilmoitetulla teholla oleva mörssäri. Käännetäänpä avvaimesta...

      Kone käynnistyy vakuuttavan matalasti jyrähtäen. Viereisellä myyntipaikalla on asiakkaan myyntitiliin jättämä AMG SL-55-Mersu ja vertailun vuoksi sekin herätetään tulille. Wow! Saman saundinen mutta vielä repivämpi karjaisu, joka tottavie tekee kertalaakista selväksi, minkä tyyppinen voimalaitos nokalla majailee. Ahh, mikä bassoääni. Kutittaa mukavasti selkäpiitä.

      Mutta asiaan. Laatikko D-asentoon ja lelu liikkeelle.

      Vaihtaa voi myös rattikytkimistä, jotka tosin ovat, jos voi näin asian ilmaista, hiukan leikkisän oloiset verrattuna M6:n tai esimerkiksi Ferrarin vastaaviin. Ne ovat ikäänkuin painonapit eikä rattia enempi pyöritellessä varmaankaan kovin helpot käyttää. Mutta automaatti pelaa hienosti.

      Päästyäni Lahdentien liittymään Kehä III:lta, tulee heti vastaan mukavat mutkat, jossa alustan ominaisuuksiin ja G-voimiin pääsee ensimmäisen kerran hiukan paremmin tutustumaan. Pitoa löytyy, joskin auto kallistuu hieman enemmän kuin Ämmä. Ote on kuitenkin mainio ja mutkan oietessa voi alkaa näyttää enempi varvasta kaasupedaalille..

      VOI VELJET.. Onpa massiivisen muhkeat saundit ja tunnelma kuin lentokoneessa. Kiihtyvyys on sinänsä about samaa luokkaa kuin Ämmässä ja hiljaisen alustan sekä korin ansiosta Mersun mahtimoottorin murina lämmittää todellakin mieltä. Kyllä AMG on ryydittänyt kasin sellaisiin ulottuvuuksiin, että tuohon tunnelmaan on helppo jäädä koukkuun.

      Todellinen herrasmiehen maantiekilpuri. Paljon vakuuttavamman oloinen kuin olin kuvitellutkaan. Aavistus jäykennystä alustaan, niin kahden tonnin keijukainen olisi sellaisenaan ratavalmis. Koneen äänistä vielä sen verran, että itse haluaisin nuo pace-car-saundit vielä paremmin esille. Ei nyt ehkä ihan yhtä voimakkaiksi kuin F1-kisoissa mutta jotain siltä väliltä. Hyvät ne on nytkin ja varmaan tuo kompromissi oman auton kohdalla kelpaisi.

      Kuin huomaamatta pikku kokeilu kiihdyttämisestä saattelee nopeusmittarin neulan "aavistuksen" liian ylös ja on pienen "baanakokeilun" jälkeen nopsasti himmailtava, ettei joku huomaa. Vauhti ei vaan tunnu missään..

      Koneen ominaisuudet on siis mahtavat ja siitä voikin amerikkalaiseen tyyliin todeta: There is no substitute for cubic inches.. Iso kasi on kuin nyrkki silmään tuollaiseen autoon.

      Koskahan Suomeen saataisi joku vapaan nopeuden tie??:think

      Jarruista voi yhtälailla huomata, että ne ovat "riittävät". Levyt on mahtikokoa ja pysäytysvoima äärimmäisen tehokas.

      Nelioviseksi autoksi CLS on varsin kupeemainen ja siinä on persoonalliset muodot. Isoilla vanteilla tuo kori on varsin maukas pakkaus.

      Mutkatielle täytyy Mesersmitti vielä viedä.. Himppasen Kuninkaantietä ja muita pätkiä jatkoksi. Noh, CLS on ehkä hiukan raskaamman oloinen kuin Ämmä, joka sekään ei kovin kevyt ole, mutta erittäin nautittava auto myös mutkissa. Kallistelee, mutta ei häiritsevästi ja ote on looginen sekä jämpti.

      Vaihteisto toimii pehmeämmin kuin Ämmässä, joka ei tarkoita, että paremmin, mutta sopinee normaalikäyttöön hienosti. Vaihto käsin mutkatiellä antaa lisänautintoa ja siinä hiukan häiritsee nuo pienet rattivaihtajan napit. Muuten toiminta on juoheaa ja upeaa.

      AMG-versiona CLS on todellinen baanatykki. Ohitukset sujuu kuin heittämällä ja ilman mitään kommervenkkejä.

      Sitten kokka kohti autokauppaa ja ihmettelemään hintaa sekä muita kuvioita. Lapussa lukee 119.000 eeroa eli aavistuksen vähemmän kuin Ämmästä maksoin reilut pari vuotta sitten.

      Kohtuullisiin kilsoihin verraten sanoisin, että Mese on hyvinkin hintansa väärti. "Onneksi" tuo yksilö on nyt sitten käsittääkseni myyty jonnekin Tampereen lähistölle ja sieltä Bongattavissa. Niinpä ei tartte itse miettiä asiaa sen enempää.

      AMG-versiota ei ehkä ihan yhtä selvästi erota "tavallisista" CLS-malleista, kuin Ämmä-Bemua muista kuutosista, mutta jos tietää mihin katsoo, kyllä sekin on tunnistettavissa. Neljä pakoputken päätä ja lisäspoilerit paljastaa suden saksan paimenkoiran turkin alta.

      Mites tuo nyt sitten kokonaisuutena vertautuisi nykyisin alla olevaan Kuutos-Ämmään? Omalla tavallaan CLS AMG 55 on äärettömän makea auto, jonka muhkea vääntö ja oivallisesti toimiva mukava alusta tekee siitä varmasti kenelle tahansa asiaan vihkiytyneelle hienon kokemuksen.

      Lisäksi takapenkille mahtuu jopa aikuinen normaalisti istumaan. Se on iso plussa, noin käytännöllisyyttä ajatellen. Tavaratilaakin on ihan mukavasti. Todellinen perhe-GT siis.

      Ai että taksiko.. Noh täytyy myöntää, että omat käsitykset Mersusta muuttuivat moneltakin osin ja nimenomaan positiiviseen suuntaan. Ja vaikka nykyiset Mersutaksitkin ovat selkeästi hyvin kiihtyviä premium-dieselautoja, on AMG CLS niitä valovuosia edellä tunnelmassa.

      Siitä olikin jo ehtinyt kertyä vuosia aikaa kun ajelin jonkin pätkän matkaa kaverin 450-koneisella SL-Mersulla. Oliskohan tuo ollut ollut vuosimallia -84 tai jotain. Sekin oli makea peli, avoauto ja hienot äänet, mutta nyky-Mersuissa eniten on kehittyneet penkit ja ergonomia. Varsinkin Mersujen kuskin istuin oli ennen vanhaan aika kammottava verrattuna BMW:n istuimiin, jotka oli silloin kuin eri planeetalta.

      Kouluarvosanaksi antaisin varsinkin vuosimallin huomioiden 9+ eli erittäin hieno kokonaisuus mielestäni. Siinä oiva vaihtoehto, jos alkaa Bemu kyllästyttää.

      PS. Kuvia en valitettavasti itse ehtinyt tuosta Mahti-Mesestä ottaa, mutta surffatkaa..
      Last edited by Italowestern; 18-09-2010, 18:53.
      sigpic
      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

      Comment

      • Scattman
        Bimmer Fanatic
        • May 2007
        • 466
        • 00500

        CLS 55 AMG:ssä on kyllä aivan helvetisti munaa! Itekki moisella ajelleena. Kyllä iskee! M6:sta väheksymättä.
        On a long enough timeline. The survival rate for everyone drops to zero.

        Comment

        • Laku
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2007
          • 17573
          • Turku

          Kiitos jälleen hyvästä testiraportista! Varmasti mukava tekniikka autossa ja itseäni tuo korimallin muotoilu hivelee yhä silmää. Ihastuin siihen aikanaan ensisilmäyksellä, kun MB senKIN lanseerasi ensimmäisenä (kuten peilivilkut). Omia autovalintoja kun on aina määrännyt tunne järjen sijaan ja vanhemmiten korinmuotoilu on saanut yhä vahvemmin jalansijaa.
          Näillä mennään:
          - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
          - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
          - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
          - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


          Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

          Comment

          • juustomummo
            Bimmer Fanatic
            • May 2008
            • 548
            • suomi

            Mutta eipä vieläkään löytynyt sitä m6 voittajaa.

            Comment

            • Juhis
              BTCF Honorary Member
              • Jul 2002
              • 19180
              • -

              Edelleen kiinnostava topic ja uusinkin koeajoraportti (CLS AMG) oli mukavaa luettavaa. Lisää näitä!
              All good things come to those who wait.

              Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

              Sound Factory Bar & Nightclub

              Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

              Comment

              • jva
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2006
                • 1419

                Hyvä ja mielenkiintoinen CLS 55-raportti
                Meikäläisessä asuu ehdottomasti pieni sisäinen mersumies, joten siinä mielessä AMG-kokemukset ovat aina meikäläiselle erityisen kiinnostavia lukea. 55-kompurakoneet ovat ominaisuuksiltaan hienoja, mutta mielestäni AMG on nyttemmin onnistunut pistämään vielä siitäkin paremmaksi kasvattamalla vähän koneen kokoa ja jättämällä kompuran pois. Tarkoitan siis nykyisiä 63 AMG-koneita. 55 AMG:n äänimaailma on kohdillaan, mutta tämän hetken autoista 63 AMG:t ovat autoja/koneita, joiden äänimaailma on lähes vertaansa vailla ja vaikka toisaalta olen myös ahdettujen koneiden ystävä, niin isossa vaparikasissa on aina se oma, ainutlaatuinen tunnelmansa.
                Joten: Käypä Italo seuraavaksi ajamassa jokin 63 AMG..

                Comment

                • Italowestern
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2008
                  • 507
                  • Vantaa

                  Näin on

                  Originally posted by jva View Post
                  Hyvä ja mielenkiintoinen CLS 55-raportti
                  Meikäläisessä asuu ehdottomasti pieni sisäinen mersumies, joten siinä mielessä AMG-kokemukset ovat aina meikäläiselle erityisen kiinnostavia lukea. 55-kompurakoneet ovat ominaisuuksiltaan hienoja, mutta mielestäni AMG on nyttemmin onnistunut pistämään vielä siitäkin paremmaksi kasvattamalla vähän koneen kokoa ja jättämällä kompuran pois. Tarkoitan siis nykyisiä 63 AMG-koneita. 55 AMG:n äänimaailma on kohdillaan, mutta tämän hetken autoista 63 AMG:t ovat autoja/koneita, joiden äänimaailma on lähes vertaansa vailla ja vaikka toisaalta olen myös ahdettujen koneiden ystävä, niin isossa vaparikasissa on aina se oma, ainutlaatuinen tunnelmansa.
                  Joten: Käypä Italo seuraavaksi ajamassa jokin 63 AMG..
                  Juu, Oulussa tai Seinäjoella näyttäisi olevan joku 63 AMG mutta pikkuisen pitkä matka, vaikka olisikin mielenkiintoista testata tuo uudempikin malli. Onhan se iso vaparikasi ilman muuta todella race ja aika äämerikkalainen ääniltään.

                  Porschen 700-heppainen Turbokin olisi myynnissä ja kaiketi kokeiltavissakin, mutta vertailukohtana vakio 997 Turbo olisi ehkä kaikkein mielenkiintoisin testikohde. Niitä vain ei kovin usein ole edes tarjolla.

                  Niin kylmiä on viime päivien aamut olleet, että Pirellin P Zerotkin alkaa lipsua jo ihan Ämmän perusasetuksillakin. Talvi se vaan on tulollaan. Ei voi mitään. Pikku rojekti olisi toisen takavanteen kanssa, kun se on alkanut hiljalleen vuotaa tiivisteestään. Eli pura & kasaa tai jokin muu toimiva kikkakuutonen tarvitaan.

                  Huollon yhteydessä orggis talvirillat alle ja vanne kuntoon ennen kevättä. Vaikkakin olisi hauska nähdä auto madallettuna ensin noilla VIPin pyörillä. Noh, katotaan ny. Siinä olis sitten jokusen uuden kuvan paikka. Takasiipeäkin tarjosivat tuohon kun joku ei ollut sitä huolinut asennuttaa. Vakio M-siipi siis. Jospa tuo tyyli kestäisi nyt senkin.:think

                  t. Spagettilälläri
                  sigpic
                  ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                  Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                  Comment

                  • Ju11i
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2007
                    • 1255
                    • Oulu

                    Originally posted by Italowestern View Post
                    Juu, Oulussa tai Seinäjoella näyttäisi olevan joku 63 AMG mutta pikkuisen pitkä matka, vaikka olisikin mielenkiintoista testata tuo uudempikin malli. Onhan se iso vaparikasi ilman muuta todella race ja aika äämerikkalainen ääniltään.

                    Porschen 700-heppainen Turbokin olisi myynnissä ja kaiketi kokeiltavissakin, mutta vertailukohtana vakio 997 Turbo olisi ehkä kaikkein mielenkiintoisin testikohde. Niitä vain ei kovin usein ole edes tarjolla.

                    Niin kylmiä on viime päivien aamut olleet, että Pirellin P Zerotkin alkaa lipsua jo ihan Ämmän perusasetuksillakin. Talvi se vaan on tulollaan. Ei voi mitään. Pikku rojekti olisi toisen takavanteen kanssa, kun se on alkanut hiljalleen vuotaa tiivisteestään. Eli pura & kasaa tai jokin muu toimiva kikkakuutonen tarvitaan.

                    Huollon yhteydessä orggis talvirillat alle ja vanne kuntoon ennen kevättä. Vaikkakin olisi hauska nähdä auto madallettuna ensin noilla VIPin pyörillä. Noh, katotaan ny. Siinä olis sitten jokusen uuden kuvan paikka. Takasiipeäkin tarjosivat tuohon kun joku ei ollut sitä huolinut asennuttaa. Vakio M-siipi siis. Jospa tuo tyyli kestäisi nyt senkin.:think

                    t. Spagettilälläri
                    Näyttäs tuolla Turus M.Sipilällä olevan yks 63 amg myynnissä.:think
                    G21 330e xDrive M-sport -23
                    E46 M3 -02

                    Comment

                    • Spud
                      BTCF Member
                      • Mar 2003
                      • 815
                      • Helsinki

                      Kiitokset Italolle taas kerran mainiosta raportista!

                      Frendillä on Dallasissa tommonen CLS 55 AMG. Mulle tuli niistä äänistä mieleen lähinnä joku tehdas Muuteman kerran sitä koeponnistaneena meikun autokuumeet lähti käsistä ja nyt onkin reilut puoli vuotta kytätty Mobilesta uutta kesäautoa. Keväällä tulee uusi uusi CLS markkinoille joten jos noita alkaisi saada kuolevaiselle sopivaan hintaan.. No sai tai ei niin oikeestaan muuta vaihtoehtoa seuraavalle kikottimelle ei ole. Pulleykittiä, ohjelmaa sekä laatikkoon että koneeseen ja äänekkäämpiä vaimentimia, niin aletaan olla asiassa. Kaverilla jenkeissä on joku erikoistakuu vielä päällä joten tosta pulleykitistä ja muista kilkkeistä ei ole kokemuksia mutta ens kevään reissulla saattaa jo ollakkin Ja oma kitti saattaa tulla matkalaukussa ihan varmuuden vuoksi Tuo on vaan jo vakioväännöllä (700 Nm @ 2650 r/min) niin röyhkeän eleetön. 2000kg hyppää aika kivutta eteenpäin ..ja ainakin ulkomaan foorumien mukaan tuo kattila ja laatikko kestää kolmenumeroiset tehon ja väännön lisäykset huoletta :think
                      Bad whiskey is better than wine
                      ---------------------

                      Comment

                      • Peltsii
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2007
                        • 7060
                        • Turenki

                        M6 tänään Hämeenlinnassa Tiiriön expertin pihassa parkissa ? :think
                        DUCATI 1098 RACING EVO

                        Comment

                        • Italowestern
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2008
                          • 507
                          • Vantaa

                          Jeps!

                          Originally posted by Peltsii View Post
                          M6 tänään Hämeenlinnassa Tiiriön expertin pihassa parkissa ? :think
                          Juu, bongasit oikein.

                          Tuli käytyä demoamassa uusia NextBase niskatuki-DVD-laitteita aika monelle kauppiaalle tuossa viikon mittaan kaakon suunnalla ja muuallakin. Ensiviikolla ohjelmassa olisi ainakin vielä uudestaan Hämeenlinna, sitten Tampere ja mahdollisesti joitain muitakin paikkoja ja sen jälkeen jatkuu ympäri Suomea, joten lisää bongausmahdollisuuksia löytyy.

                          Niin kauan vedetään Ämmällä kuin kelit sallii. Matka-ajossa tuo kulutuskin on yllättäen aika kohtuullinen..

                          Tuossa taas hiukan M-viihdettä:



                          PS. Huomasin tuossa TM:ää lukiessa, että Mersun uudet AMG-mallit on taas saaneet ahdetut koneet. Tällä kertaa turbot. Melkoisen murhaavat on nuo vääntämisarvot uusissa myllyissä. 900Nm kasissa ja 1000Nm V12-mallissa... ROAaarrRRR!!
                          Last edited by Italowestern; 10-10-2010, 19:52.
                          sigpic
                          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                          Comment

                          • Remotion
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2003
                            • 15299
                            • Ajamisen Iloa

                            Vehollahan noita 63:sia luulisi löytyvän pk seudultakin. ainakin kesällä tulivat mun lounaspaikalle haukilahteen esittelemään ja toivat sls:n kanssa.
                            mieleen jäi lähinnä tuo SLS ja E ja ML sarjojen 63:set.

                            Z3 coupé individual

                            F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                            E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                            Comment

                            • MajorDrake
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2006
                              • 7551
                              • Jyväshyvä

                              Hyvä kilpi ;-)
                              M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                              Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                              Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                              Comment

                              • Pande
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2007
                                • 1324
                                • Helsinki

                                Itsekkin tätä topiccia jo pidempään seurannut ja seuranta jatkuu!

                                Erittäin hyvin kirjoitettuja koeajoraportteja.. vie mukanaan kuin hyvä elokuva. Lisää näitä
                                Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
                                330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X