memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Esko
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 11738
    • Kouvola

    Originally posted by samuzz View Post
    Mikäs tämän auton kohtalo?

    Kun näyttää olevan rahoitusyhtiön varastolla huudettavana.
    Osamaksutilityskohde näyttäisi lukevan

    Comment

    • Carbonfiber
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 5224
      • Hki 43

      Ohho, harmillista että näin kävi.
      Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
      Z3 Roadster 2.8 '98
      isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
      ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
      Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
      Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



      - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

      Comment

      • Balle
        BTCF Member
        • Aug 2002
        • 3414
        • UKI, Suomen New York

        Originally posted by samuzz View Post
        Mikäs tämän auton kohtalo?

        Kun näyttää olevan rahoitusyhtiön varastolla huudettavana.
        Originally posted by Esko View Post
        Osamaksutilityskohde näyttäisi lukevan

        Karavaani kulkee ja koirat haukkuu...
        Last edited by Balle; 02-02-2011, 11:48.
        Possuja ja Bemareita

        Comment

        • pmv
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2002
          • 2032
          • tornio

          Kauppalehteä luin keittiönpöydässä tänään, niin piti tulla katsomaan mitäs tälle kuuluu. Surkea homma varmasti monenkin kannalta. Olisko lukon paikka?

          Comment

          • Vanquish
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2004
            • 1960
            • Hki

            Originally posted by pmv View Post
            Kauppalehteä luin keittiönpöydässä tänään, niin piti tulla katsomaan mitäs tälle kuuluu. Surkea homma varmasti monenkin kannalta. Olisko lukon paikka?
            mitäs on käynyt?

            Tämän jälkeen "saattaa" mieli tehdä countachia! Käsittämätön soundi!

            Comment

            • Italowestern
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2008
              • 507
              • Vantaa

              Tilitystä odotellessa

              Juu, eipä tässä hommassa mitään kovin merkillistä ole, vaan tilitystä odotellaan Ämmän ns. "todellisen" arvon selvittämiseksi, koska se on omissa nimissäni ja mahdollinen vapaaehtoinen tilitys ilman "merkintöjä" ainakin tulisi alustavasti aivan liian kalliiksi, jos se olisi tapa luopua kyseisestä autosta. Perheen "hallitus" kuitenkin painostaa tekemään jonkin ratkaisun ainakin tällä hetkellä, kun kaikki on liian tiukalla rahan suhteen.

              Santanderin perintäosaston luottopäällikön mukaan arvo on vaikea määritellä kohdalleen, koska kohde on niin kallis ja harvinainen eli perusmarkkinahinta ei löydy suoraan taulukosta.:think

              Perjantaina homma etenee käytännössä. Hieman hämmästyttää kuitenkin "autoni" arvon määrittely ajatustasolla, mikäli se osoittautuisi tilityksessä halvemmaksi kuin esim. nyt Saksasta hankittu uustuonti M6 veroineen, kuluineen arvioituna samoilla perusfaktoilla eli kilometreillä, varusteilla ja kunnolla.

              Katsotaan nyt kuinka tuo menee. Tilannehan on se, että yrityksen sekä oman rahatilanteen kannalta ajatellen on pakko löytää järkevin tapa laittaa kaikki asiat balanssiin.

              Rahaa taotaan molemmissa firmoissa nyt täysillä, jotta mahdollisen henk. koht. rökäletappion voisi välttää, mikäli tilityksen arvio olisi aivan posketon. Eli pienemmän pahan politiikalla edetään.

              Apropoo.. Jos olisi nämä parin viimevuoden bisneksen markkinaromahdukset olleet tiedossa Ämmää hankkiessa, ei ehkä olisi tullut sitä hankittua, mutta koska kristallipalloni oli ns. vanhaa mallia, niin bisnestulevaisuus tuolloin talvella 2008 näytti oikein hyvältä. Sitten iski autokuume varsinkin Ämmän koeajon jälkeen ja homma eteni tunnetusti perstuntumalla eli eikun papereita tekemään ja Jagge Stype R meni vaihdossa..

              Neuvottelut Ämmäkuutosasiasta on siis edelleen hiukan kesken, kuten monesta muustakin firmaan liittyvästä hommasta. Kun bisneksessä ei jätä tarpeeksi pelivaraa, näin voi käydä. Silti meillä ei ole jääty hammasta kiristelemään, vaan firman korjaussarjaa, uutta ideaa ja hommaa tehdään täysillä.

              PS. mistäs tuo Ämmän huudettavana olo löytyypi netistä?
              Last edited by Italowestern; 08-02-2011, 23:44.
              sigpic
              ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
              Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

              Comment

              • bemu2000
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2003
                • 17797
                • Jämsä

                Originally posted by Italowestern View Post
                Juu, eipä tässä hommassa mitään kovin merkillistä ole, vaan tilitystä odotellaan Ämmän ns. "todellisen" arvon selvittämiseksi, koska se on omissa nimissäni ja mahdollinen vapaaehtoinen tilitys ilman "merkintöjä" ainakin tulisi alustavasti aivan liian kalliiksi, jos se olisi tapa luopua kyseisestä autosta. Perheen "hallitus" kuitenkin painostaa tekemään jonkin ratkaisun ainakin tällä hetkellä, kun kaikki on liian tiukalla rahan suhteen.

                Santanderin perintäosaston luottopäällikön mukaan arvo on vaikea määritellä kohdalleen, koska kohde on niin kallis ja harvinainen eli perusmarkkinahinta ei löydy suoraan taulukosta.:think

                Perjantaina homma etenee käytännössä. Hieman hämmästyttää kuitenkin "autoni" arvon määrittely ajatustasolla, mikäli se osoittautuisi tilityksessä halvemmaksi kuin esim. nyt Saksasta hankittu uustuonti M6 veroineen, kuluineen arvioituna samoilla perusfaktoilla eli kilometreillä, varusteilla ja kunnolla.

                Katsotaan nyt kuinka tuo menee. Tilannehan on se, että yrityksen sekä oman rahatilanteen kannalta ajatellen on pakko löytää järkevin tapa laittaa kaikki asiat balanssiin.

                Rahaa taotaan molemmissa firmoissa nyt täysillä, jotta mahdollisen henk. koht. rökäletappion voisi välttää, mikäli tilityksen arvio olisi aivan posketon. Eli pienemmän pahan politiikalla edetään.

                Apropoo.. Jos olisi nämä parin viimevuoden bisneksen markkinaromahdukset olleet tiedossa Ämmää hankkiessa, ei ehkä olisi tullut sitä hankittua, mutta koska kristallipalloni oli ns. vanhaa mallia, niin bisnestulevaisuus tuolloin talvella 2008 näytti oikein hyvältä. Sitten iski autokuume varsinkin Ämmän koeajon jälkeen ja homma eteni tunnetusti perstuntumalla eli eikun papereita tekemään ja Jagge Stype R meni vaihdossa..

                Neuvottelut Ämmäkuutosasiasta on siis edelleen hiukan kesken, kuten monesta muustakin firmaan liittyvästä hommasta. Kun bisneksessä ei jätä tarpeeksi pelivaraa, näin voi käydä. Silti meillä ei ole jääty hammasta kiristelemään, vaan firman korjaussarjaa, uutta ideaa ja hommaa tehdään täysillä.

                PS. mistäs tuo Ämmän huudettavana olo löytyypi netistä?

                suorakaupassahan tuo oli ja kuuleman mukaan olisi mennyt vähän alle 60ke hintaan. joku taisi saada auton halvalla
                TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                Vanteet edullisesti
                Nostureita ja rengaskoneita

                Comment

                • Italowestern
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2008
                  • 507
                  • Vantaa

                  Originally posted by bemu2000 View Post
                  suorakaupassahan tuo oli ja kuuleman mukaan olisi mennyt vähän alle 60ke hintaan. joku taisi saada auton halvalla
                  Ok. Käsitykseni mukaan kohdetta ei kuitenkaan voi luovuttaa ainakaan ennen tilityspäivää, koska tilityshän voidaan välttää maksamalla kohteen loppuvelka rahoitusyhtiölle, jolloin kohde siirtyy ostajan hallintaan takaisin.:think

                  Mutta suorakaupasta ei tuota kohdetta normikuluttaja näe kun ei saa tunnuksia sivulle. Nehän ovat vain alan toimijoille, joilla on sopimukset rahoitussopimusten tarjoamista varten.

                  Vai onko olemassa jokin muu sivusto kuluttajia varten, josta en ole tietoinen? Kauppiaathan tunnetusti tekevät autoilla bisnestä ja siksi hinta heille onkin aina halvempi kuin kuluttajille. Muutenhan he eivät noita voisi järkevästi hankkiakaan.
                  Last edited by Italowestern; 09-02-2011, 00:09.
                  sigpic
                  ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                  Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                  Comment

                  • bemu2000
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 17797
                    • Jämsä

                    Originally posted by Italowestern View Post
                    Ok. Käsitykseni mukaan kohdetta ei kuitenkaan voi luovuttaa ainakaan ennen tilityspäivää, koska tilityshän voidaan välttää maksamalla kohteen loppuvelka rahoitusyhtiölle, jolloin kohde siirtyy ostajan hallintaan takaisin.:think

                    Mutta suorakaupasta ei tuota kohdetta normikuluttaja näe kun ei saa tunnuksia sivulle. Nehän ovat vain alan toimijoille, joilla on sopimukset rahoitussopimusten tarjoamista varten.

                    Vai onko olemassa jokin muu sivusto kuluttajia varten, josta en ole tietoinen?
                    juu ei kai niitä kuluttajat mistään näe. miksi se olisi ollut edes huutokaupassa, jos se olisi vielä lunastettavissa takaisin? minä en noista sen paremmin tiedä, kuulin vaan kaverilta kuka oli auton huutokaupassa nähnyt. kannattaa varmaan kysellä sieltä rahoitusyhtiöltä.
                    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                    Vanteet edullisesti
                    Nostureita ja rengaskoneita

                    Comment

                    • Italowestern
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2008
                      • 507
                      • Vantaa

                      Originally posted by bemu2000 View Post
                      juu ei kai niitä kuluttajat mistään näe. miksi se olisi ollut edes huutokaupassa, jos se olisi vielä lunastettavissa takaisin? minä en noista sen paremmin tiedä, kuulin vaan kaverilta kuka oli auton huutokaupassa nähnyt. kannattaa varmaan kysellä sieltä rahoitusyhtiöltä.
                      Avoimessa huutokaupassa myyjä antaa kohteesta tulleelle korkeimmalle tarjoukselle hyväksymisensä tai hylkäyksensä neljän päivän kuluessa kaupan sulkeutumisesta. Kohde voi siis poistua huutokaupasta joksikin aikaa myös jäätyään vielä myymättä.

                      Mutta täytyypä huomenna joka tapauksessa keskustella rahoitusyhtiön kanssa kohteesta ja sen kohtalosta.
                      Last edited by Italowestern; 09-02-2011, 00:20.
                      sigpic
                      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                      Comment

                      • Heku
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2005
                        • 470
                        • Kuopio

                        Harmi homma että käynyt näin :( En usko että tuossa enää paljon neuvoteltavaa, ei siitä tuolla tavalla mitään järkevää hintaa varmasti tule saamaan.

                        Comment

                        • Italowestern
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2008
                          • 507
                          • Vantaa

                          Originally posted by Heku View Post
                          Harmi homma että käynyt näin :( En usko että tuossa enää paljon neuvoteltavaa, ei siitä tuolla tavalla mitään järkevää hintaa varmasti tule saamaan.
                          Näin on, harmi juttu todellakin, että ei oikein ennättänyt nämä uudet bisnekset vielä purra tarpeeksi nopeasti, jotta olisi voinut Ämmän normaalisti pitää omassa hallussa. Katotaan kuin asia etenee huomenna.

                          Kieltämättä ottaa aika lailla pattiin, jos homma menee ihan päin seiniä, koska tuo olisi ollut tarkoitus pitää edelleen ajossa ensikesänäkin tai sitten vaihtaa johonkin vastaavaan edullisempaan rassiin.
                          Last edited by Italowestern; 09-02-2011, 19:33.
                          sigpic
                          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                          Comment

                          • herrakani

                            autot ja y-tunnukset ei onneks lopu ihan noin vaa

                            Comment

                            • van cleef
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2006
                              • 1902
                              • 01830

                              2008 oli kyllä paska vuosi. Just tänään tuli työmaalla muisteltua "fellow entreprenöörien" kanssa sitä aikaa. Kassa suli pikku hiljaa parin kuukauden aikana, verottaja ja pankki vittuilu vuoroin, mutta jotenkin sitä selvisi. Isoja hommia oli meneillään, mutta laskuja ei tuntunut kukaan maksavan. Ei oikein ole vieläkään selvinnyt itselle, että selvisinkö oman toiminnan ansiosta vai silkalla tuurilla.

                              Eniten huvittaa nyt jälkeenpäin ne Sarasvuon "tervetuloa lama" -puheet. Saatana jos sekin olisi käynyt lähellekään niin syvällä kuin esim. minä, niin olisi pitänyt turvan ummessa.

                              Nå jåå, elämä jatkuu jne. autoja tulee ja menee, yms. tyhjiä sanoja, ne ei auta ei. Tiedän.
                              ...

                              Comment

                              • Italowestern
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2008
                                • 507
                                • Vantaa

                                Originally posted by van cleef View Post
                                2008 oli kyllä paska vuosi. Just tänään tuli työmaalla muisteltua "fellow entreprenöörien" kanssa sitä aikaa. Kassa suli pikku hiljaa parin kuukauden aikana, verottaja ja pankki vittuilu vuoroin, mutta jotenkin sitä selvisi. Isoja hommia oli meneillään, mutta laskuja ei tuntunut kukaan maksavan. Ei oikein ole vieläkään selvinnyt itselle, että selvisinkö oman toiminnan ansiosta vai silkalla tuurilla.

                                Eniten huvittaa nyt jälkeenpäin ne Sarasvuon "tervetuloa lama" -puheet. Saatana jos sekin olisi käynyt lähellekään niin syvällä kuin esim. minä, niin olisi pitänyt turvan ummessa.

                                Nå jåå, elämä jatkuu jne. autoja tulee ja menee, yms. tyhjiä sanoja, ne ei auta ei. Tiedän.
                                Meillä 2009 oli se murheenkryyni ja 2010 lopussa alkoi hiljalleen hommat taas petraantua, jolloin kuvittelin, että nämä ajoneuvohommatkin saisi pidettyä edelleen jotenkin ojennuksessa.

                                Ongelmaksi muodostui Syyskuun muuttomme jälkeen ollut parin kuukauden jälleenrakennuksen aloitus, jolloin ei vielä oikein kauppaa tullut. Nyt olisi kyllä suunta jo oikea ja firman saneerausohjelma työn alla, mutta kauppa ei vielä ehtinyt kasvaa ihan riittävästi, että pystyisi tuollaista arvoautoa välttämättä pitämään vähään aikaan.
                                Last edited by Italowestern; 03-03-2011, 11:27.
                                sigpic
                                ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                                Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                                Comment

                                Working...
                                X