En ikinä miettis m6 vs gallardo. lamporgini se on.
Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa
Collapse
X
-
Minäkään en miettisi..nimittäin Gallardo se EI olisi..paitsi jos tilanne olisi se että voisin hankkia Gallardon 99%:sti "turhanpäiväiseen ajoon" eli siis hupiajoon jonka tarkoitus on vain ja ainoastaan viihdyttää kuskia ratin takana.
Jos taas autoa on tarve/tarkoitus käyttää vähänkään enemmän muuhunkin kuin puhtaaseen hupiajoon niin tuosta kaksikosta minun valintani olisi ehdottomasti M6. Kuten topicin aloittaja sanoo: M6 on ominaisuuksiinsa nähden jopa "halpa" ja aivan taatusti käyttöarvoltaan ylivoimainen lähes mihin tahansa vastaavan suorituskyvyn omaavaan autoon nähden.
Yleensähän 911:sta ja sen eri versioita (pl GT3RS ja GT2) pidetään varsin käypinä käyttöautoina jokapäiväiseen ajoon..ja periaatteessa niin onkin, MUTTA jos laittaa rinnalle M6:sen ja vaikkapa 911Turbon niin, vaikka jonkinlainen Porsche-fanaatikko olenkin, niin eihän nuo autot paini samassa sarjassa kun puhutaan superauton ominaisuuksista yhdistettynä jokapäiväiseen käyttöön sopivan auton ominaisuuksista!
Minun mittapuullani M6 asettuu ERITTÄIN korkealle kun puhutaan autoista joilla on superauton suorituskykyä ja ominaisuuksia, mutta jolla voi ihan oikeasti ajaa vaikka joka ainoa päivä kaikki arkiajot mitä ihmisen nyt tarvitsee autolla ajaa. Lisäksi M6 on, juuri kuten tässä keskustelussa on sanottu, juuri oikealla tavalla "ruma" ollakseen jo kaunis ja sellaisena kyllä auto joka myöskin huomataan, ei ehkä ihan siten kuin Gallardo, mutta on 100% varmaa että myös M6 huomataan missä se ikinä liikkuukaan.
Eli minä pidän M6:sta aivan huippuautona, täysin vertailukelpoisena luokassaan jopa 911 Turboon ja myös Panamera-mallistoon.
Jos taas haetaan puhtaasti hupiautoa niin Gallardo on auto paikallaan, mutta siinäkin hankinnassa minä kyllä menisin Viikkiin ja hankkisin samalla rahalla "jotakin ihan muuta"...numerosarja olisi 911 ja perässä kirjaimet GT..jokin numero ja viimeiset kirjaimet RS..
Comment
-
-
Se voi äkkiä käydä M6:sen kanssa niinkin että innostuu hetkeksi Gallardosta tai jostakin muusta "oikeasta" urheiluautosta, jopa niin paljon että tekee vaihdon..ja sitten muutaman kuukauden päästä alkaakin miettimään että onko tämä nyt sittenkään parempi kuin se M oli?!
Useimmitenhan se ruoho tuntuu olevan vihreämpää aidan toisella puolella..vaikkei sitten lopulta olisikaan
Ei sillä, kyllä Gallardo hienonhieno peli on, mutta niin on M6:nenkin, ainakin silloin kun se on tien päällä eikä pajalla..
Comment
-
-
c0fein
M5:sta 400km ajaneena on kyllä loistava moottori!Gallardoa en oo ajanu, mutta tutustunu aika läheltä tuohon laakkosen autoon.
Tossa tilanteessa tuntuu, että on vaikeampaa päättää mitä hankkisi vai pitäiskö nykyisen.. Kun on kumminkin mahdollista tehdä se päätös
Jotenkin M5 mulla oli sellanen "Ei helvetti tää on hieno auto" yms. Mutta esim. Z4 3.0si tuli silti parempi fiilis?!
Jos pitäisi kumminkin auto hankkia missä mahtuisi myös taakse joissain tilanteissa niin varmaan se kallistuisi tuonne M osastolle / Porsche.
Hieno auto sullaHarmittavaa tuo Laakkosen toiminta :/
Comment
-
Kiitoksia positiivisesta palautteesta ja vinkeistä!
Oli hauska huomata, että jotkut pitivät tuosta lyhykäisestä pikavertailukirjoitelmasta.
Kiitos oikein paljon positiivisesta palautteesta! Olipa vaihteeksi kiva kirjoittaa jostain ihan muusta kuin ruikuttaa M6:n huolto-ongelmista..
Robille kiitoksia myös tuosta Gallardon alustan ja apurungon osien kiinnityspulttien kiristysvinkistä. Voi tulla tarpeeseen, jos asiat sattuisivat etenemään siihen suuntaan. Helppo uskoa tuo mainitsemasi asia. Sen verran "rautainen" on Lambon alusta..
...Vielä hieman jatkotarinaa eiliseen:
Vaihteistoista juttua:
Tänään sain ajeltua hiukan paremmalla ajalla tuota Gallardoa ja niinpä tuli eiliseen verrattuna hiukan korjausta kommentteihinkin. Eilen pidin Lambon E-Gear vaihteistoa varsin karkeatoimisena varsinkin tuossa automaattiasennossa.
No, tänään se osoittautui sittenkin ihan toimivaksi, kunhan laatikko ja kytkin lämpenivät kunnolla. Jonossa ajaessa toimi vaihtaminen siis aika huomaamattomasti ja ihan riittävän hyvin jopa ilman kuskin käskyjä.
Kuitenkin edelleen paikaltaan lähtiessä varsinkin T-risteyksissä ilmeisesti 4-veto osittain saa aikaan sen (?), että kaasun kanssa täytyy osata säätää tarkasti, jos ei halua, että auto lähtee liikkeelle nytkäysten kera. M6:ssa ei tuota ongelmaa juurikaan ole ainakaan laatikko lämpöisenä.
Kummatkaan robottivaihteistot eivät kuitenkaan pysty läheskään samaan sivistyneisyyteen kuin "oikea" automaattilaatikko. Niillähän elämä ja ajo on kuin silkkiä vaan.
En siten pitäisi lainkaan tyhmänä laittaa M6-malliin tai vaikka Lamboonkin yhdeksi valintaoptioksi oikeaa automaattia, koska se lisäisi uskoakseni ihmisten mielenkiintoa ko. autoihin.
Mutkatie-ajelua eri alustan säädöillä:
Löysin tuosta lähistöltä taas tutun mukavan mutkatien, jossa pääsi hiukan paremmin tutustumaan Lambon ajotuntumiin. Koetin löytää eroa sille, kumpi alustan asetus olisi parempi ajaa, normiasetus vai "sport". Tuo syherö toimi riittävän hyvin normisäädöilläkin, mutta heti jos vauhtia lisäsi, niin silloin sportista sai tarkemman tuntuman tiehen. No, oliko tuo nyt mikään yllätys? Ei toki.
Silti on erittäin hyvä että Gallardossa on valittavissa nuo kaksi alustansäätöasentoa, koska tavallisemmassa liikenteen seassa ajossa alusta saa mielellään olla hiukan pehmeämpi ja mukavampi. Kaasuvasteeseen tuo asetus ei mielestäni Gallardossa kauheasti vaikuttanut, toisin kuin M6:ssa, mutta vaihteiston toimintaan kyllä. Vaihdot nopeutuvat sport-asennossa kuten tapahtuu myös M6:n hiukan monipuolisemmilla säädöillä.
M6:ssa on jopa lievänä ongelmana tuo fakta, että normiasetuksilla vaihto tapahtuu liian hitaasti ja kaasupoljin taas on mielestäni siinä asetuksessa sopiva. Kun sitten painaa säädöt urheilullisemmaksi ja 500P-option päälle, nopeutuu vaihtojen lisäksi myös kaasupolkimen vaste huomattavasti. Toki samalla vakiotehosäädöllä (400hv) saa pelkkää vaihtamistakin nopeutettua, joka on hyvä asia, mutta heti kun tehoa lisää, nopeutuu myös poljinvaste ja siinä onkin varpaille heti uutta opittavaa.
Tuosta on se käytännön haitta, että kesken ajon asetuksia vaihtamalla, kaasua tulee tottumuksesta painaneeksi helposti liikaa ja liian nopeasti, jolloin ajosta tulee ainakin joksikin aikaa helposti turhan levotonta ja tempoilevaa.
Ilmeisesti pitäisikin jo heti kotipihalta lähtiessä laittaa aamusta alkaen muistinapin takana olevat urheilusäädöt päälle, jos meinaa myöhemmin päivällä lähteä esim. radalle käymään. Top Gearissahan tästä väännettiin vitsiä reippaasti.
Nautintoja..
Lambolla saa mutkatiellä käsittämättömän paljon upeaa ajonautintoa. Auto pysyy tiessä kuin liimattu ja meno on hauskaa kuin parhaalla vuoristoradalla. Endorfiinin eritys on niin isolla tasolla, että suu pysyy korvissa vielä tuntitolkulla lenkin jälkeen. Lisäksi tuo vaatii sen verran jo fyysistä suoritusta, että olo muistuttaa ajon jälkeen jonkin asteisen menestyksekkään urheilusuorituksen jälkifiilistä. Upea tunne, kertakaikkiaan.
Kävin aiemmin tuolla samaisella mutkatiellä myös M6:n kanssa ja tunnelmat oli korkealla katossa silläkin. Tuolloin oli tosin hiukan kylmempää ja talvinakit alla, joten ihan samanlaista liimattuna tiehen tunnelmaa ei saanut kuin tänään Lambolla, mutta aivan upeasti kulki myös M6.
Sinänsä jännä puoli asiassa on se, että pelkkä takaveto tekee M6:sta kevyemmän ajaa ja ohjata, kun Lambossa ratin kääntämiseen tarvitaan enempi voimaa vaikka auto onkin kevyempi. Voi toki olla kyse ohjaustehostuksen erostakin, mutta Lambon hammastanko on yksinkertaisesti ajotuntuman osalta aivan loistava ja neliveto vetää auton tasan sinne minne käsketään.
M6 taas vaatii vähemmän lihas-efforttia ja menee painoonsa nähden mutkat ajatuksen omaisesti. Lisäksi M6:n kääntyvät ajovalot todellakin auttavat tien seuraamisessa pimeällä ja HUD:in ansiosta mittaristoa ei tarvitse vilkuilla, vaan katse pysyy siellä missä pitääkin, eli tiessä.
Lasiin heijastava nopeus- ym. näyttö on mahtava keksintö. Suosittelen lämpimästi kun uusia autoja katselette. On todella hintansa väärti varsinkin tulevissa malleissa, joissa näytön hinta ymmärtääkseni putoaa entisiin verrattuna.:think
Jarrut..
Jos on molemmissa autoissa konetehoja riittämiin, on tehoja vielä reilummin pysäyttimissä. BMW:n jarrut ja niihin liittyvä ergonomia on toki kaikille tuttua muistakin malleista, mutta M6 ja Gallardo lähestyvät F1-auton jarrutehoja ja renkaista ulosmitataankin kaikki pito, mitä löytyy. Ja millä tuntumalla!
Molempien autojen jarrut ovat ABS:stä huolimatta (tai sen ansiosta) upeat käyttää ja naama meinaa irrota kun poljinta survaisee kunnolla. Sen voi kummassakin autossa tehdä myös keskellä kurvia ja ainoa asia, mitä tapahtuu, on että vauhti hiljenee halutusti.
Käsittämätöntä suorituskykyä verrattuna vakioautojen jarruihin. Lisäksi molemmissa jarrut säilyvät useankin voimakkaan jarrutuksen jälkeen tehokkaina ja tuntuma ei huonone juurikaan.
Vaikka itse jättäisinkin ABS:n pois rata-ajossa, niin normitiellä se on loistava apu yllättävien hiekkakasojen ja lätäköiden varalta. Jotain muutakin sieltä tieltä välillä löytyy. Luontaisten hajujen kera. Nuo kaikki tekee varsinkin moottoripyöräilystä melko jännää.. (off topic, sori)
Huvituskapasiteetti:
Lambossa ajo- tai kyytiläisnautintoja voi siis saada vain kaksi kerrallaan ja M6:ssa jopa neljä. Se on iso ero, jos haluaa vaikkapa kaveriporukassa matkalle. Lamboja tarvitaan kaksi ja M6 riittää yksi.
Tokihan asian voi kääntää niinkin päin, että Lambolla kaksi saa ajaa kerrallaan neljän hengen porukalla..
No, aika teoreettista Suomalaisilla autojen hinnoilla..
Mitähän noihin tykkeihin voisi lisää toivoa? Ei kauheasti lisää, vaan ehkä ennemminkin pois..
Niin, avoautoina saattaisivat olla jopa vielä hauskempia.
PS. Harvalla autolla käy niin, että jopa vastaan tulevat kaksipyöräisten moottoriajoneuvojen kuljettajat moikkaavat.. Lambolla tänään ajellessa näin tapahtui kymmeniä kertoja.. Kiitos upean tunnelman luomisesta!
Fyysisen ajonautinnon lisäksi henkistäkin nautintoa. Aivan mahtavaa!
Myös tyttärilleni menee suuret kiitokset aidosta innostuksesta ja iskän kanssa harrastamisesta. Tällaiset hetket ei vanhan mielestä unohdu. Keltaista asua päälle ja Lamboilemaan, siinä oli tyyliä kerrakseen.. Iso hali.Last edited by Italowestern; 24-05-2009, 02:09.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Laakkonenkin petraa ainakin automyynnin puolelta..
Originally posted by c0fein View PostM5:sta 400km ajaneena on kyllä loistava moottori!Gallardoa en oo ajanu, mutta tutustunu aika läheltä tuohon laakkosen autoon.
Tossa tilanteessa tuntuu, että on vaikeampaa päättää mitä hankkisi vai pitäiskö nykyisen.. Kun on kumminkin mahdollista tehdä se päätös
Jotenkin M5 mulla oli sellanen "Ei helvetti tää on hieno auto" yms. Mutta esim. Z4 3.0si tuli silti parempi fiilis?!
Jos pitäisi kumminkin auto hankkia missä mahtuisi myös taakse joissain tilanteissa niin varmaan se kallistuisi tuonne M osastolle / Porsche.
Hieno auto sullaHarmittavaa tuo Laakkosen toiminta :/
Täytyy nyt sitten jotain positiivistakin laittaa tuosta Laakkosen touhusta, kun kerran aihetta ilmeni. Eilen kun kävin Lamboa hakemassa, huomattiin, että siinä oli vasen takalyhty himmeenä ja ajattelin, että tuollaisessa autossa se ei ole niin kiva juttu. No, jätin Lambon heille duunattavaksi ja harmittelin mielessäni, että enpä saanut autoa sittenkään ajoon, kun omakin puoti on auki saman ajan kuin heilläkin.
Kas soittivat sitten, että auto on valmis ja tarjoutuivat tuomaan sen mulle duuniin. Toki varmaan ihan kiva juttu heillekin tuolla ajella, mutta hyvää palvelua silti. Siitä tuli vaihteeksi hyvä mieli. Hiukan balsamia haavoihin.
Ajamisesta se tunnelma vaan koheni entisestään. Aika haikein mielin tuosta huomenna luovutaan. Mutta menikös se niin, ettei makeaa mahan täydeltä.. Nyyh..Last edited by Italowestern; 24-05-2009, 17:41.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Itsekin tykkäsin erityisesti jälkimmäisestä Lambo-jutusta. Tuo lopun hellyttävän tunteellinen isä-tytär-juttu aivan herkisti! Jatka samaan malliin
!
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Mukavasti kirjoiteltua vertailua!
Ja vaikka Lambo siis erinomaisen hieno auto onkin, niin edelleen muistutan siitä että todennäköisesti M6 on loppupeleissä hienompi auto kuin mitä sellaisen hetkenaikaa omistettuaan ymmärtääkään (niin käy useimmille, useimpien hienojen autojen kanssa)
Myös se tosiseikka nousee arvoon arvaamattomaan, usein vasta sitten kun se on jäänyt taakse, että M6 ja kaltaisensa ovat oikeasti sellaisia superautoja joita voi käyttää jokapäiväisiin ajoihin sekä ominaisuuksiensa että myös tilojensa puolesta.
Eli Gallardo tai vastaava ehdottomasti jos on mahdollisuus hankkia superauto silkkaan huvitteluun, mutta jos haluaa/on tarvis sillä superautolla joskus heittää vaikkapa loma- tai mökkireissu perheen kanssa niin M6 taitaa olla yksi parhaista vaihtoehdoista mitä automaailmalla on tarjota..
(kirjoittaa nimimerkki "M6 on hienoin BMW kautta aikain")
Eli vaikka siis jonkinmoiseksi Porsche-fanaatikon tyyppiseksi tunnustaudunkin, niin pidän myös aivan tuhottomasti BMW:n koko 6-sarjasta ja M6:nenhan on sen sarjan ehdoton kingi, joten siitä varaukseton positiivinen kateuteni kaikkia M6:sen omistavia kohtaan
Comment
-
-
Hauskaa on ollut tosiaan.
Originally posted by jva View PostMukavasti kirjoiteltua vertailua!
Ja vaikka Lambo siis erinomaisen hieno auto onkin, niin edelleen muistutan siitä että todennäköisesti M6 on loppupeleissä hienompi auto kuin mitä sellaisen hetkenaikaa omistettuaan ymmärtääkään (niin käy useimmille, useimpien hienojen autojen kanssa)
Myös se tosiseikka nousee arvoon arvaamattomaan, usein vasta sitten kun se on jäänyt taakse, että M6 ja kaltaisensa ovat oikeasti sellaisia superautoja joita voi käyttää jokapäiväisiin ajoihin sekä ominaisuuksiensa että myös tilojensa puolesta.
Eli Gallardo tai vastaava ehdottomasti jos on mahdollisuus hankkia superauto silkkaan huvitteluun, mutta jos haluaa/on tarvis sillä superautolla joskus heittää vaikkapa loma- tai mökkireissu perheen kanssa niin M6 taitaa olla yksi parhaista vaihtoehdoista mitä automaailmalla on tarjota..
(kirjoittaa nimimerkki "M6 on hienoin BMW kautta aikain")
Eli vaikka siis jonkinmoiseksi Porsche-fanaatikon tyyppiseksi tunnustaudunkin, niin pidän myös aivan tuhottomasti BMW:n koko 6-sarjasta ja M6:nenhan on sen sarjan ehdoton kingi, joten siitä varaukseton positiivinen kateuteni kaikkia M6:sen omistavia kohtaan
Kiitoksia myös muille myönteisestä palautteesta noiden sepustelmieni suhteen!
Olet ihan oikeilla linjoilla.
Kyllä sillä meidän perheessä on paljon arvoa, että autoon mahtuu edes suurin osa perheestä, vaikka meitä kuusi ihmistä onkin kaikenkaikkiaan ja tila-autolla sitten kaikki yhdessä kuljetaan. Kuitenkin useina aamuina ja iltoina viikossa on M6:lla koulu- ja harrastuskyydit hoideltu.
Lisäksi on välillä vähän pidemmälläkin käyty ja matkustusmukavuus on neljälle oikein hyvä, varsinkin kun takana istuvat ihmiset eivät ole liian kookkaita. Ja auto jaksaa hyvin kantaa lastinsa alustansakin osalta, eli ajettavuus säilyy yhtä hyvänä neljällä kuin yhdelläkin hengellä.
Paljon on siis painoarvoa meidän perheessä tuolla kuljetuskapasiteetilla. Silti voi aivan rehellisesti tunnustaa, että niin tytöt, pieni pikkuveljensä kuin isäkin ovat olleet intoa piukassa tänä viikonloppuna Lamborghinin kanssa.. Roomeo 2v totesi myös moneen otteeseen: Uuheiluauto, Lambotsiini!
Katsotaan nyt voittaako tunteet vai järki.
No, ehkäpä tuo on jo tosiaan päätetty rahoittajan toimesta, että mieluummin vaikka myis pois sen Bemarinkin.. Itku tulee.Last edited by Italowestern; 24-05-2009, 22:38.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Tunteethan ne elämässä taitaa lopulta eniten merkata..
Originally posted by Laku View PostItsekin tykkäsin erityisesti jälkimmäisestä Lambo-jutusta. Tuo lopun hellyttävän tunteellinen isä-tytär-juttu aivan herkisti! Jatka samaan malliin
!
Niinhän se on, että jaettu ilo on moninkertainen ilo. Pätee hyvin tähän auto- ja moottoripyöräharrastukseenkin. Likkojen ja pienen pikkuveljensä kanssa iskällä on aina mukavaa, tehtiin sitten mitä vaan mukavaa harrastetta yhdessä.
Sitä oikeastaan ajattelin kun noita vertailujuttujakin päätin raapustella, että koituisi siitä jotain positiivista ajatuksen aihetta muillekin. Ja ihan hyödyllistä tietoakin tuli palautteena, joten ei hukkaan mennyt tosiaankaan tuo raporteeraus.
Näin lama-aikana kannattaa käyttää energiaa positiivisten asioiden ajattelemiseen ja tekemiseen. Siitä saa kummasti virtaa elämään.Last edited by Italowestern; 24-05-2009, 22:39.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Pitäneekin harkita asiaa..
Originally posted by Juhaska View PostEt ole ajatellut että alkaisit tuulilasi/muun vastaavan lehden jutun tekijäksi?
Oli tosiaan mukavaa luettavaa tuo testi juttu.
Vaikka onhan noita lehtiä ja tV-ohjelmiakin runsaasti tarjolla aiheen tiimoilta jo nyt. Hauskin TV-ohjelmista on edelleen mun mielestä Top Gear ja sitten muut. Jotenkin se Clarksonin ja poikien huumori on mukavaa, vaikka välillä kotiinpäin vetävätkin. Mutta Englantilaiset todella taitaa tuon huumorin kukkasen.
Toisaalta vois vaikka klubilaisten autoja ja muita vertailla leikkimielellä milloin vain tilaisuus tarjoutuu.
Seuraavaksi täytynee se JVA:n suosittelema Porsche koeajaa, ettei jää sitten kaivelemaan. Ja olisi toisaalta Ferrarillakin 4-paikkainen ratsu tarjolla ainakin yksi kappale tuolla Espoon suunnalla. Aika upea peli sekin.
Ehkäpä koetankin saada nuo seuraavaksi M6:n vertailukumppaneiksi.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Elämä on täynnä kompromisseja, perhe-elämä ainakin.
:thinkOriginally posted by tombba80 View PostOnko sulla oikeasti ongelma, ettet osaa päättää kummalla jatkossa ajelet? Onhan toi Lambo varmasti aivan eri maailmasta... Ja käytännöllisyydellä perustelu kuulostaa tekosyyltä...
Työmatka-ajosta kun täytyy suoriutua tuolla työsuhdeautolla, joka on ihan ok, mutta ei oikein herätä sen kummempia kiksejä.
M6:tta tai vastaavia kun ei ole varaa työsuhdeautona pitää. Mutta katsotaan miten tilanne etenee..sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Ämmän vanneäänestys etenee vauhdilla..
Vanneäänestykseen on tullut kiitettävästi ääniä ja yleinen mielipide alkaa hiljalleen hahmottua. Hiukan yli puolet äänestäjistä haluaa mustan ämmään mustat vanteet kirkkailla kehillä. Vahvana kakkosena kokonaan kirkkaat.
Katsotaan nyt mikä tuon kuutosen kotiuttamistilanne on josko pääsisi jotain vanteita tyyppäämään siihen. Pojat on lähettäneet toinen toistaan hienompia mallikuvia aiheesta.
Näin se muoti selviää. Omakin silmä on alkanut tykätä myös tuosta mustastakin pyörästä vaikka aluksi oli selvänä päässä, että 3-osaiset kiillotetulla kehällä ja selkeät 5 pyöristettyä puolien reikää pikkuisen Lamborghinin tyyliin.. Mietitään ja vertaillaan. Sitä kun voi tehdä ihan ilmatteeks.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
Comment