Hieno väri mutta kauppa ei vain käy vaikka toistasataa suosikkilistaajaa. Kolarikorjaus ei ole etuumpioista päätellen (irvistää) mennyt ihan nappiin ja olisiko muutakin huomautettavaa. Mittaristo on ainakin vaihdettu maileista kilsoihin
Toi äxä on nyt merkitty myydyksi. Kryptisesti ilmoituksessa lukee myös ”varattu”. Mahtaako olla oikeasti myyty 17k€ pyynnillä.. vai onkohan tämä foorumilla julkinen speksailu ja vanhojen ilmoitusten kaivelu vaikuttanut jotenkin asiaan
Jos on oikeasti myyty niin onko nyt havaittavissa markkinaa/kysyntää hyvälle e53? Se yksi rakenneltumpi sininenkin poistui aika nopeasti nettiautosta.
Samaa kattelin. Tosi kauan se oli sillä 9900€ pyynnillä myynnissä ja nyt muka 17 meni heti. Outoa.
Toi äxä on nyt merkitty myydyksi. Kryptisesti ilmoituksessa lukee myös ”varattu”. Mahtaako olla oikeasti myyty 17k€ pyynnillä.. vai onkohan tämä foorumilla julkinen speksailu ja vanhojen ilmoitusten kaivelu vaikuttanut jotenkin asiaan
Jos on oikeasti myyty niin onko nyt havaittavissa markkinaa/kysyntää hyvälle e53? Se yksi rakenneltumpi sininenkin poistui aika nopeasti nettiautosta.
Mielestäni musta on hieno väri moiseen, toki aika synkkä.
Sähkötoimista takaluukkua noissa ei kyllä ole koskaan ollut myöskään. Mitään ilmastoituja istuimia ei ole, paneelissa ei ois tilaa sille vaikka ois kaikki optiot ruksittu. Enkä ole ainakaan aiemmin moisista kuullut, ymmärtäisin jos ois jäänyt välistä jos ois joku ihan vikan tuotantovuoden erikois exclusive painos, mutta kun ei oo.
Jos sieltä moiset löytyy, on jonkun toisen auton penkit tai retrofitattu jotain omaa.
Perus "parempi kuin uusi" -omistajaa veikkaisin ja ei varmaan tiedetä ominaisuuksiakaan, kuvitellaan että keskipuhallin puhaltaa penkkeihinkin tai jotain.. näin villinä veikkauksena
Onhan musta ihan hieno väri, ku se ei ole omassa autossa.
Mielestäni musta on hieno väri moiseen, toki aika synkkä.
Sähkötoimista takaluukkua noissa ei kyllä ole koskaan ollut myöskään. Mitään ilmastoituja istuimia ei ole, paneelissa ei ois tilaa sille vaikka ois kaikki optiot ruksittu. Enkä ole ainakaan aiemmin moisista kuullut, ymmärtäisin jos ois jäänyt välistä jos ois joku ihan vikan tuotantovuoden erikois exclusive painos, mutta kun ei oo.
Jos sieltä moiset löytyy, on jonkun toisen auton penkit tai retrofitattu jotain omaa.
Perus "parempi kuin uusi" -omistajaa veikkaisin ja ei varmaan tiedetä ominaisuuksiakaan, kuvitellaan että keskipuhallin puhaltaa penkkeihinkin tai jotain.. näin villinä veikkauksena
Hoovies ostaakin aina sen halvimman ja paskimman auton mitä löytää, sitten ihmettelee kun joutuukin korjauttamaan joka paikkaa. Siihen se kanava kyllä perustuukin.
Noissa on melkoisia eroja kyllä kun vertaa halvinta ja selkeästi siistiä mikä on jiirissä niin sanotusti mutta sama pätee kyllä joka laitteeseen. Sama se on jos menee ostaa f80 m3 halvalla niin puuhun se on menty monesti ja mitä vielä edessä, toki suomalaisen synti on että se katselee aina halvinta ja ostaakin jos halvalla saa. Mutta kuten todettua ja varsinkin vetolaitteissa halpa ja hyvä on kaksi eri autoa.
Mielenkiintoista kuulla ihan oikeita kokemuksia omistajalta .
Lähinnä Car Wizardin, Hoovies Garagen ja muiden kanavien kautta saanut sellaisen käsityksen, että kannattaa pysyä kaukana noista, mutta ilmeisesti ei olekaan niin hankala auto pitää tiellä, kuin kuvitellut.
Pisteitä myös siitä, että oot noilla ajanut etkä vain säilyttänyt tallissa
Hoovies ostaakin aina sen halvimman ja paskimman auton mitä löytää, sitten ihmettelee kun joutuukin korjauttamaan joka paikkaa. Siihen se kanava kyllä perustuukin.
Mulla on ollut monen monta R8 audia sekä nytkin kaksi. Ei se kuluineen ole mikään iso edes, kytkin menee jossain kohtaa mutta se on ihan ajajasta kiinni, paisareita halkee kun ikää niilläkin alkaa olemaan sekä jotain satunnaisia lasinnostin tms oireita mutta hinnat onneksi samat melkein mitä normaalin a6 osatkin maksaa. Muistan yhden mustan millä ajettiin kesät talvet ihan huolella ja ostin sen auton kuitenkin joku 55 ajettuna, ensimmäinen kytkin meni vasta 12xxxx kohdilla. R-tronic parempi kuin manuaali vaikka netin perusteella saattaisi moinen olla puheiden perusteella mutta ei niillä ole R8:ia ollutkaan jotka sellaista pölisee se manuaalilaatikko mikä niissä on ei ole samanlainen "helppo" manuaali mitä joku a4 2.0 turbo quattro joka oikein imee vaihteen sisään kun sen edes laittaa sinnepäin. Mä voin kertoa kyllä lisää kun on ollut v8 ja v10 sekä kilsoja niillä takana sen 100tkm niin kai mulla joku näppi tieto on tässä 11 vuoden ajalta tullut. Hyvä puoli tällä hetkellä on että ne on suomessa oikeesti edullisia, ei niitä saa mistään hyviä kilpiin mitä suomessa maksaa moinen kun verotkin tulee päälle ja hinnat on pysynyt jo monta vuotta samassa. Mulla on toi yks harmaa mikä on aika hemmetin hieno mutta en oo edes siitä jaksanut tosissaan vääntää kauppaakaan, 3 kertaa sen saman auton oon ostanut takaisin kun se on paras mitä oon noita vanhempi koppaisia nähnyt. v10 toki harvinaisempi ja hauraampi, oman punaisen spyderin ostin joskus 48 ajettuna ja päästelin sillä vuoden aikana 15tkm asti eikä siinä ollu mitään ja se oli joka päivä ajossa kauppareissut, kotiin, töihin, kioskille yms käyttiksenä. Akun vaihdoin ja laitoin bluetooth mokkulan mmi navin taakse kun niissä ei sitä ikänsäkään puolesta ole. Mutta voin suositella lämpimästi, paras entry level supertötterö ja on kyllä melko huoleton laite ellei ajan hammasta lasketa kun jotain osia menee ja hinnat pysyy mikäli osaa pitää kilsat maltillisena. Sitten kun saan ton nykyisen Ferkun hukattua hankin kyllä taas R8 Audin mutta uusikoppaisen facelift spyderin perffinä
Mielenkiintoista kuulla ihan oikeita kokemuksia omistajalta .
Lähinnä Car Wizardin, Hoovies Garagen ja muiden kanavien kautta saanut sellaisen käsityksen, että kannattaa pysyä kaukana noista, mutta ilmeisesti ei olekaan niin hankala auto pitää tiellä, kuin kuvitellut.
Pisteitä myös siitä, että oot noilla ajanut etkä vain säilyttänyt tallissa
Leave a comment: