Vaikka oikeat m-bemarit ei ole ”raketteja” nykyaikana niin kyllä ne fiiliksessä hakkaa sähkärit 100-0 ainakin omaan makuun.
Ajoin vasta E34 pihatiellä ilman penkkejä kun lämpimäksi käyttelin ja jarruja vähän painelin. Vaikka keulalla on M30 "väärällä" kannella niin onhan se jotenkin kieltämättä hieno laite alla. Mulla vaan taitaa olla fiksaatio näihin vanhempiin laitteisiin yleisesti, niin en sillä viitsinyt tuoda kuin toisen näkökulman pointit esiin
25ke ei oo mitään, mutta silti ei oo sen vertaa - no okei, käsitän näkökulman.
Ei minua ainakaan harrastajana tule ikinä avoautot kiinnostamaan ylitse katselun, oli mikä tahansa. Eli epäilen kuitenkin ettei.
E46 viitsis sentään itsekin ostaa näin hypoteettisesti ajatellen.
Epäilen kuitenkin että nää ämmähommat on varmaan kysynnässä jokseenkin piikattu, kun eihän nää mitään raketteja enää nykyaikana ole muutenkaan, ja uudempi sukupolvi katsoo asioita sähkövatkaimen avaimet kourassa.
Siihen loppuikin perustelut tästä näkökulmasta
Vaikka oikeat m-bemarit ei ole ”raketteja” nykyaikana niin kyllä ne fiiliksessä hakkaa sähkärit 100-0 ainakin omaan makuun.
99% varmuudella sanon, että tämä on sama yksilö jota kävin katsomassa kesällä 2024. Silloin oli yksityisellä myynnissä Helsingissä. Silloinen omistaja ei ollut autoharrastaja ja auto oli ollut "kesäkäyttiksenä". Yleiskunnoltaan aika väsynyt ja nuhjuinen. En lähtenyt koeajolle. Pyynti oli muistaakseni luokkaa 22-23k€. Minä jätin tarjoamatta, mutta mielessäni arvioin n. 15k€ autoksi silloisen kunnon perusteella.
25ke ei oo mitään, mutta silti ei oo sen vertaa - no okei, käsitän näkökulman.
Ei minua ainakaan harrastajana tule ikinä avoautot kiinnostamaan ylitse katselun, oli mikä tahansa. Eli epäilen kuitenkin ettei.
E46 viitsis sentään itsekin ostaa näin hypoteettisesti ajatellen.
Epäilen kuitenkin että nää ämmähommat on varmaan kysynnässä jokseenkin piikattu, kun eihän nää mitään raketteja enää nykyaikana ole muutenkaan, ja uudempi sukupolvi katsoo asioita sähkövatkaimen avaimet kourassa.
Siihen loppuikin perustelut tästä näkökulmasta
99% varmuudella sanon, että tämä on sama yksilö jota kävin katsomassa kesällä 2024. Silloin oli yksityisellä myynnissä Helsingissä. Silloinen omistaja ei ollut autoharrastaja ja auto oli ollut "kesäkäyttiksenä". Yleiskunnoltaan aika väsynyt ja nuhjuinen. En lähtenyt koeajolle. Pyynti oli muistaakseni luokkaa 22-23k€. Minä jätin tarjoamatta, mutta mielessäni arvioin n. 15k€ autoksi silloisen kunnon perusteella.
Näille käy seuraavaksi eli kohta "E46 M3" :t. Sit ihmetellään kuinka keväällä -26 nuhjuset, "vain" 168tkm ajetut löysät nitkuavo-Zetat maksoi vain 25ke. Vrt vielä -23/24 E46 M3:a oli nettiautossa varmaan 8kpl ja hinnat ~20ke.
-Ainoa oikea väri.
-Järkevät kilsat.
Hakisin pois jos ois fyrkkaa, 25ke ei oo mitään.
EDIT: Mobilesta kun haki näitä ja suodatti kaikki "M-sport" / US Specs -paskat pois ni tää on tosi halpa, varsinkin väriin peilaten.
Kuvaavia sanoja Danulla. Etukumeilla ainakin näyttää olevan hiukan ikää, 17 vuotta. Toki laatukumit kestää paremmin aikaa. Altenzot nyt käyttöpelissä alla edessä, niin 4 kauden alla olon jälkeen näkyy kumissa jo reipasta ikääntymisen merkkiä. Laatu tulee Kiinasta..
Vekkulin näköinen auto. Aika edullinenkin, yleensä hinnat 30k€+
Onhan noiden E46 M3:ten hinnat olleet jo pitkään nousukiidossa. Hyvät yksilöt taitaa jo kohta koputella 100k€...kaipa noita on mällätty ja muuten tuhottu jo niin runsaasti että alkavat käydä harvinaisiksi...kuitenkin sentään jo uusimmatkin 20 vuotiaita.
Leave a comment: