- Nissan Leaf 1gen
- Fiat Multipla
- A mersu 1gen
- Audi A2 1gen
- VW beetle (se 2000-luvun versio)
- Chrysler PT cruiser
- melkein jokainen 2000-luvun Rellu
- kaikki uudemmat Jeepit
Nämä tuli heti mieleen. Seuraava voi jatkaa listaa...
AMC Pacer on aikoinaan äänestetty kauheimman näköiseksi. Ja onhan se kyllä.
- Nissan Leaf 1gen
- Fiat Multipla
- A mersu 1gen
- Audi A2 1gen
- VW beetle (se 2000-luvun versio)
- Chrysler PT cruiser
- melkein jokainen 2000-luvun Rellu
- kaikki uudemmat Jeepit
Nämä tuli heti mieleen. Seuraava voi jatkaa listaa...
Ja sitten heräät ja huomaat mitä autoja BMW on viime aikoina ja nykyään tekemässä
Multiplata pidin itsekin joskus kauheimpana, nykyään sellainen miellyttää niin silmää erikoisena, että olisi jännä jopa omata sellainen jos olisi tiloja missä säilöä.
- Nissan Leaf 1gen
- Fiat Multipla
- A mersu 1gen
- Audi A2 1gen
- VW beetle (se 2000-luvun versio)
- Chrysler PT cruiser
- melkein jokainen 2000-luvun Rellu
- kaikki uudemmat Jeepit
Nämä tuli heti mieleen. Seuraava voi jatkaa listaa...
Sitten on olemassa myös järjettömän rumia JDM autoja mitä tänne on raahattu vuosien mittaan. Vai onko se niin hienoa ajella ratti väärällä puolella esim tällä kapineella
Oon samaa mieltä siitä ettei tuo Honda ruma ole. On hienompi kuin esim. tuo yllä mainittu GT-möhkö, jopa peräpäästä.
Sisältäkin comfympi, keulasta nätimpi.
Tuo automarkkina selittyy sillä millä pörssinkin tila Suomessa, eli pääomaköyhä maa. Ja tulee jatkumaan niin kauan kuin vähän väliä vallassa on "iloiset vekkulipoliitikot" hyveposeeraamassa ja jakamassa kansan rahat vaikka velaksi etelän maihin joissa tietynlainen välistäveto valtiolta on suorastaan maan tapa ja hyve. Ei nimittäin kovin rikkaalta maalta Suomi näytä kun verrataan tiettyyn osaan vaikka Kreikkaa tai Italiaa, vaikka suomalainen typerä tai maksettu poliitikko sellaista kuvittelisikin. Pölhölän meno on kyllä ikuinen ilon aihe. No sepä talouspolitiikasta..
Hondista on kyllä aika vähän kokemusta, kävin joskus 15 vuotta uudemman Civicin kyydissä ja vertauskohta omaan E39:iin oli kyllä kuin eri planeetalta. Varmaan ihan kiva kauppakassi jollekin, mutta ei noissa kyllä mitään äänieristeitä esim. ole ollenkaan. Accordista voisin kuvitella että taso on jossain likellä vähän vanhempaa Avensista. Tekniikka varmaan myös lujaa.
Sitten on olemassa myös järjettömän rumia JDM autoja mitä tänne on raahattu vuosien mittaan. Vai onko se niin hienoa ajella ratti väärällä puolella esim tällä kapineella https://www.nettiauto.com/yritys/2744415/15249080
Makuja on monia, onhan tuo nyt valtavasti paremman näköinen kuin esim. yksikään katumaasturi, vaikka farmarit eivät niin itseäni puhuttelekaan.
Jep. Niinhän ne on Toyotallakin jo aikoinaan olleet, että Suomeen tulee vaan karvalakimmat. Japanissa Corollassakin oli remmiahdinta saatavana, ilmastointia ja vastaavaa. Täällä.. just ja just 1.6 gt.
Japanissa ja suomessa on pikkuisen erilainen automarkkinakin. Suomessa myös sellainen hienous kuin autovero. Kuka tollasesta meganesta olis valmis maksaan kilpailijoihinsa nähden? Tuskin monikaan, oishan noita varmasti jälkituonteina tänne raahattu. Anyway, ymmärrän että on olemassa hienoja JDM autoja, varsinkin tuolta ysäri-kakstuhattaluvun vaihteesta, ymmärrän
Myös tuon ”tougeracer” kategorian missä raiskataan kaikki missä on vetotapa takana ja ahdin pellin alla.
Sitten on olemassa myös järjettömän rumia JDM autoja mitä tänne on raahattu vuosien mittaan. Vai onko se niin hienoa ajella ratti väärällä puolella esim tällä kapineella https://www.nettiauto.com/yritys/2744415/15249080
Jep. Niinhän ne on Toyotallakin jo aikoinaan olleet, että Suomeen tulee vaan karvalakimmat. Japanissa Corollassakin oli remmiahdinta saatavana, ilmastointia ja vastaavaa. Täällä.. just ja just 1.6 gt.
Japanissa ja suomessa on pikkuisen erilainen automarkkinakin. Suomessa myös sellainen hienous kuin autovero. Kuka tollasesta meganesta olis valmis maksaan kilpailijoihinsa nähden? Tuskin monikaan, oishan noita varmasti jälkituonteina tänne raahattu. Anyway, ymmärrän että on olemassa hienoja JDM autoja, varsinkin tuolta ysäri-kakstuhattaluvun vaihteesta, ymmärrän
Myös tuon ”tougeracer” kategorian missä raiskataan kaikki missä on vetotapa takana ja ahdin pellin alla.
Sitten onolemassa myös järjettömän rumia JDM autoja mitä tänne on raahattu vuosien mittaan. Vai onko se niin hienoa ajella ratti väärällä puolella esim tällä kapineella https://www.nettiauto.com/yritys/2744415/15249080
Tuo tuo mieleen enemmän SUV kuin mitään GT juttuja jos kategorioida pitää. Perä yhtä sporttinen kuin mikä tahansa vanhempi tila-auto.
Varmaan autona ihan kelpo. Huonot valot taitaa olla ongelmana kuvista päätellen.
Muistutus siitä, että maailmalla tehdään paljon kaikenlaista herkkua, mitä Suomeen ei tuoda. Jopa silloin kun Megane III oli uusi, ihmeteltiin maahantuojan linjausta varusteiden ja moottorien suhteen (1.6i, 1.4t, 1.5d, 1.9d). Ehkä näitä ei olisi montaa mennyt, mutta kun olisi annettu edes mahdollisuus. Ehkä Suomi on liian helppo paikka vain ottaa kuluttajilta pois?
Tämä on kyllä hieno, en edes tiennyt että Rellulla on mitään tällaisia erikoisvehkeitä.
Muistutus siitä, että maailmalla tehdään paljon kaikenlaista herkkua, mitä Suomeen ei tuoda. Jopa silloin kun Megane III oli uusi, ihmeteltiin maahantuojan linjausta varusteiden ja moottorien suhteen (1.6i, 1.4t, 1.5d, 1.9d). Ehkä näitä ei olisi montaa mennyt, mutta kun olisi annettu edes mahdollisuus. Ehkä Suomi on liian helppo paikka vain ottaa kuluttajilta pois?
Ei se aina oo helppoa, maahantuoja pyytää suomihintaa GT mallille, Tehdas sanoo, tilaatte vähintään 50kpl tätä versiota, saatte suomihinnat jne... Pieni markkina, pienet myyntiodotukset= mahdoton yhtälö eli unohdetaan koko juttu.
Leave a comment: