Pikkuhiljaa vois tilailla noi pultit, mutta pitääkö ottaa noi 32mm pitkät vai riittääkö 24mm pitkät noihin OZ:n 3-osaisiin vanteisiin? http://www.titanium-touch.de/shop/pr...ews-M7x32.html
Tuolta noi nyt näyttäs halvimmalla saavan. Sisäkehän puolelle jos heittää perus kuusiokantamutterit niin käykö ihan normit vai kannattaako laittaa lukkomutterit?
Sinuna mä ottaisin tuolta ihan hommaan soveltuvat mutterit, ei oo kuitenkaan hinnan kiroissa, 21c kappale.
Henk.koht en ainakaan kasaisi vanteita millään kilopultin kuttaperkkamutskuilla, mutta se on vain mun mielipide...
540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Skippasin hionnan, koska projektin BBS RC:t olivat lipeiltään hyväkuntoiset. Vanteet siis purettu, Nitromorsilla lakat veke, kertaalleen Autosolia lumppulaikalla, toinen kerta testailtu kahta eri vahatankoa ja Meguiar'sin metallinkiilloitusainetta.
Lipeissä on sorvin uraa tehtaan jäljiltä. Teinkö väärin, etten lähtenyt hiomaan paperilla? Sen tiedän, että olisi pitänyt sisal-laikkaa käyttää ekalla Autosol-kierroksella, kun se olisi pöydälläkin valmiina ollut . Onnistuuko peilin löytäminen, kun toistoja vaan lisää ja porakonetta reilusti?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kyllä sieltä nyt jonkin moinen kiilto tulee noinki mutta henk kohaisesti oisin aloittanut hiomaan sorvin jäljen pois 600,800 sitten vahalla tai vesihiontaa 3000 asti ja metal polish perään. http://www.youtube.com/watch?v=ExXk-GkaESc tuossa hiottu 3000 ja kerran metal polish perään. (Todella huono kuvan laatu)
Ei tule kiiltämään koskaan kunnolla jos ei poista noita naarmuja tehtaan jäljiltä. Eli hiomapaperia käteen ja hiotaan kaikki pois.... 100-200-300-400-500-600-800-1000 jne. sitten vedellä ja paperilla ja lopuksi vasta noi kiillotusaineet.
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Ei tule kiiltämään koskaan kunnolla jos ei poista noita naarmuja tehtaan jäljiltä. Eli hiomapaperia käteen ja hiotaan kaikki pois.... 100-200-300-400-500-600-800-1000 jne. sitten vedellä ja paperilla ja lopuksi vasta noi kiillotusaineet.
Aika homma ruveta jokasella satasella hinkkaan noita läpi.. Itelläkin on kohtuu kiiltävässä kunnossa omat, eikä naarmuja ole ollenkaan.
Eli milläs laikalla tai mistäs niitä olette ostanut? Lumpulla viimeistely mutta sekin tarttis jostain ostaa?
Kyllä sieltä nyt jonkin moinen kiilto tulee noinki mutta henk kohaisesti oisin aloittanut hiomaan sorvin jäljen pois 600,800 sitten vahalla tai vesihiontaa 3000 asti ja metal polish perään. http://www.youtube.com/watch?v=ExXk-GkaESc tuossa hiottu 3000 ja kerran metal polish perään. (Todella huono kuvan laatu)
Ei tule kiiltämään koskaan kunnolla jos ei poista noita naarmuja tehtaan jäljiltä. Eli hiomapaperia käteen ja hiotaan kaikki pois.... 100-200-300-400-500-600-800-1000 jne. sitten vedellä ja paperilla ja lopuksi vasta noi kiillotusaineet.
En tiedä, millaista kiiltoa vaadit, mutta tältä näyttää aamupäivän tehdyn 3. kiillotuksen jälkeen (meni 10 min., aiemmat eilen illalla 2x):
Kyllä tuo mulle kelpaa . Olet kyllä oikeassa, että huipun saa, jos hioo nuo urat paperilla portaittain hienompaan pois, 1 kierros sisal-laikalla ja loput lumpulla.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
En tiedä, millaista kiiltoa vaadit, mutta tältä näyttää aamupäivän tehdyn 3. kiillotuksen jälkeen (meni 10 min., aiemmat eilen illalla 2x):
Toi on vaikea tuo RC:n kehä, se on semmoista seosta, että jää helposti sorvin pitkittäissäikeet näkyviin.
Mulla tossa edelleen tallissa lojumassa yksi sarja, jotka on vedetty sorvissa puhtaaksi, hiottu käsin 100 - 2000 välin papereilla mutta edelleen ei miellytä. Veikkaan että sisal-laikalla suoraan vaan kannattaa aloittaa, se on seuraavaksi kokeilussa.. Tai sitten koitetaan saada sorvia vähän paremmin kiillotuskäyttöön sopivaksi.
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Missäs olette pääkaupunkiseudulla sorvauttaneet vanteita? Eli pienet hierasut ja kulumat pitäisi saada pois. Sitten voikin kiillotella lipit.
Vanteina Breytonin Inspirationit, jos nyt vaikuttaa.
Kiillottamiseen ei ole mukava malli, kovin on pienet välit lipin ja puolien päiden kohdilla.
///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Jos pultit on hieman ei-niin-kiiltävät, mutta hyväkuntoiset, niin miten olette menetelleet? Ette kai ihan heti uusia ole ostaneet? Itse laitoin nyt muutaman bensaan likoamaan, jos sais normaali kiillon takaisin. En nyt osannut sanoa järkevällä sanalla miten ne ovat likaiset.. Ei pinttyneet kuitenkaan eikä aivan täysin normikiiltävät kuitenkaan.
Comment