Ei kannata hirveästi niitä kromautella, reilun satasen maksaa uudet pultit RH.n vanteisiin.. Ja ei missään nimessä kannata putsata teräsharjalle niitä.. ne ruostuu..
Juu, niin taitaa tehdä. En oo teräsharjalla koskenutkaan, enkä koske. Liottelen bensassa yön yli ja hierasen jollaki sopivalla rätillä.
Kertokaapas viisaammat millä/miten kannattaisi lähteä hakemaa kiiltoa vanteitten lippiin? Aiemmin en ole vielä joutunut kiillotus hommiin mut nyt olis aika! Rupee olemaa aika matta pintaset huulet ja pientä naarmua täynnä. Tosin ei ne koskaa peilit ole ollutkaan.
Eli mitä noille kannattas lähteä tekemään? Vaihe vaiheelta. Ei siis välttämättä peileille tarvi kiillottaa mut vaihtoehto kyllä sekin:think
En tiedä, millaista kiiltoa vaadit, mutta tältä näyttää aamupäivän tehdyn 3. kiillotuksen jälkeen (meni 10 min., aiemmat eilen illalla 2x):
Kyllä tuo mulle kelpaa . Olet kyllä oikeassa, että huipun saa, jos hioo nuo urat paperilla portaittain hienompaan pois, 1 kierros sisal-laikalla ja loput lumpulla.
Millä toimenpiteellä tämä kiilto on saatu ja minkälainen oli lähtökohta?
Millä toimenpiteellä tämä kiilto on saatu ja minkälainen oli lähtökohta?
3 kertaa ajettu lumppulaikalla ja Autosolilla läpi. On tohon vähän testattu paria kiillotustankoa ja Meguiar'sia, mutta pääosin Autosolilla saatu kiilto aikaan. Lähtökohta oli kutakuinkin tämä eli tästä alkutilasta on otettu lakat pois, muttei hiottu lainkaan:
Olikos Hong Kong tokmanni ketjua? Autosolia ainakin täällä Riihimäellä hyllyssä. Ja papereita tonniseen asti.
Tokmanniin kuuluvat Tarjoustalo, Robin Hood, Säästöpörssi, Säästömaxi, Vapaa Valinta jne. Hong Kong on itsenäinen ketju.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment