Announcement

Collapse
No announcement yet.

80km/h-120km/h, 0-120km/h, 80-160km/h 80-260km/h yms

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mikaatm
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2007
    • 559
    • Vantaa

    Originally posted by jumbo View Post
    No jokatapauksessa Luulisi että jos 400m kohdalla on enemmän nopeutta, niin ehtisi sitä kerätä enemmän tuonne 1700m kohdallekkin:think
    Joo tottakai se nyt ihan pykälän tai ehkä jopa kaks voi vaikuttaa, auto kuitenkin kulkee noin 70m/s kun mittarissa 250km/h, niin ei se enää hirveesti kiihdy noissa nopeuksissa...

    Muut muuttujat (tuuli, vaihteenvaihtojen onnistuminen) ennemmin vaikuttaa enemmän.
    450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm

    Comment

    • jumbo
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2005
      • 6603
      • Lappeenranta

      Originally posted by Mikaatm View Post
      Joo tottakai se nyt ihan pykälän tai ehkä jopa kaks voi vaikuttaa, auto kuitenkin kulkee noin 70m/s kun mittarissa 250km/h, niin ei se enää hirveesti kiihdy noissa nopeuksissa...

      Muut muuttujat (tuuli, vaihteenvaihtojen onnistuminen) ennemmin vaikuttaa enemmän.
      Joo näin on, tuo ajo meni muuten kyllä melkein nappiin lähtöjä lukuunottamatta
      M550d

      Comment

      • r.w.
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2007
        • 2510
        • Länsirannikko

        Originally posted by jumbo View Post
        No jokatapauksessa Luulisi että jos 400m kohdalla on enemmän nopeutta, niin ehtisi sitä kerätä enemmän tuonne 1700m kohdallekkin:think
        Käy hakemassa vartin aikakortti optimilähdöllä ja vertaa loppunopeutta tuon lentokenttäajon 400m loppunopeuteen... aika vähän se lähtö enää mailin kohdalla vaikuttaa.

        Tylyttäjän tonnikeiju menee kyllä hämmästyttävän lujaa, monta pienempää muuttujaa tekee yhdessä paljon. Tuota PBoxin dataa pitäisin itse varsin validina.
        Last edited by r.w.; 23-06-2010, 23:37.
        1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

        Comment

        • jumbo
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2005
          • 6603
          • Lappeenranta

          Lentokentältä ei saanut tuota vartin loppunopeutta, mutta olisi kva jossain päästä varttia mittaamaan onnistuneella lähdöllä. Ihan ei raaski ostaa tuota Performance Boxia näihin mittailuihin, niin paljoa näillä ajoilla ei kuitenkaan merkitystä ole Pitäisi saada muutama muu innokas harrastelija niin voisi porukassa ostaa ko. Laitteen.
          M550d

          Comment

          • Coltti
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2009
            • 333
            • https://t.me/pump_upp

            Allekirjoituksen kulkine:
            0-100km/h 6.5s
            80-120km/h 3.3s lentävällä lähdöllä 70km/h eteenpäin.
            100-150km/h 4.5s lentävällä lähdöllä 90km/h eteenpäin.

            Mitattu käsipelillä, mutta saa jotain osviittaa sentään.
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • jumbo
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2005
              • 6603
              • Lappeenranta

              Originally posted by Coltti View Post
              Allekirjoituksen kulkine:
              0-100km/h 6.5s
              80-120km/h 3.3s lentävällä lähdöllä 70km/h eteenpäin.
              100-150km/h 4.5s lentävällä lähdöllä 90km/h eteenpäin.

              Mitattu käsipelillä, mutta saa jotain osviittaa sentään.
              Kyllä se on laitettava tuo ämmä myyntiin ja ostettava joku muu bmw jos kulkupuoli on hyytynyt jo vanhan 540:pin tasolle.

              Tai siis allekkin jo näköjään.
              M550d

              Comment

              • Coltti
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2009
                • 333
                • https://t.me/pump_upp

                Kyseessä siis toi Saab .
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • Tylyttäjä
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2007
                  • 1412

                  Monihan näin jo tekeekin, mutta laitetaan nyt kuitenkin..

                  Tässä topikissa kannattaisi mittaustuloksien yhteydessä aina samalla kertoa, että mikä on ollut mittalaite.. Esim. 1Hz vai 5Hz GPS (ja ulkoinen vai sisäinen antenni), G-mittari, katsottu videolta, rannekello tms Nuo kun vaikuttavat tarkkuuteen ja mittaustuloksen luotettavuuteen melko paljon.

                  Esim. sisäisellä 1Hz GPS:llä tulee usein ylikin 1s heittoja kiihdyttelyissä. 5Hz ja ulkoinen antenni; heitot yleensä maximissaan muutamia kymmenyksiä. Performancebox/VBox (ja muut Racelogicin vehkeet) ovat 10Hz, heitto ulkoisella antennilla testien mukaan alle 0,05s (valmistaja lupaa alle 0,1s), eli siihen menee kirkkaasti.
                  Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                  EX: BMW E39 M5
                  Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                  Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                  (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                  Suzuki GSX-R 1070 K5
                  Performance Mods: Lot
                  Performance: 200mph/322kph@1mile
                  (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                  Comment

                  • Matson^
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2008
                    • 2113
                    • Seinäjoki

                    Tää on hauska topic!

                    Tylyttäjä latoo aikoja pyötään ja muut epäilee

                    ps. ei herneitä kenellekkään!
                    | BMW G30 X-Drive M-Sport |
                    | Nissan Navara TREK-1 |
                    ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

                    Comment

                    • b mutteri kasa
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2006
                      • 1461
                      • Area 03

                      Kyllähän sitä ihan hyvin voi epäillä...

                      E60 M5 ei pääse tohon 8,8 sec. 100-200 km/h

                      Tuskin se tylyttäjän auto voi fysiikan lakeja rikkoa?
                      BMW F11 530 dA VOLL
                      Carbon-schwarz Metallic

                      BMW E30 325i Sport

                      Comment

                      • Tylyttäjä
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2007
                        • 1412

                        Originally posted by b mutteri kasa View Post
                        Kyllähän sitä ihan hyvin voi epäillä...

                        E60 M5 ei pääse tohon 8,8 sec. 100-200 km/h

                        Tuskin se tylyttäjän auto voi fysiikan lakeja rikkoa?
                        Fysiikan lakeja ei ole rikottu. Mitatut ajat ovat todellisia, vaikka miten vänkäät.

                        Kumma juttu muuten, että saman painoinen ja -tehoinen piristetty S4 Audi menee samoja aikoja, eikä sitä kukaan epäile.. Ja esim. 80-120km/h menee sillä selkeästi rivakammin. Onko sekin mielestäsi mahdotonta?

                        P.S. Onko vain sattumaa, että tälläkin vänkääjällä on piristetty 335, jonka ajatteli olevan nopeampi kuin M5?
                        Last edited by Tylyttäjä; 24-06-2010, 19:20.
                        Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                        EX: BMW E39 M5
                        Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                        Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                        (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                        Suzuki GSX-R 1070 K5
                        Performance Mods: Lot
                        Performance: 200mph/322kph@1mile
                        (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                        Comment

                        • jumbo
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2005
                          • 6603
                          • Lappeenranta

                          Originally posted by Tylyttäjä View Post
                          Fysiikan lakeja ei ole rikottu. Mitatut ajat ovat todellisia, vaikka miten vänkäät.

                          Kumma juttu muuten, että saman painoinen ja -tehoinen piristetty S4 Audi menee samoja aikoja, eikä sitä kukaan epäile.. Ja esim. 80-120km/h menee sillä selkeästi rivakammin. Onko sekin mielestäsi mahdotonta?

                          P.S. Onko vain sattumaa, että tälläkin vänkääjällä on piristetty 335, jonka ajatteli olevan nopeampi kuin M5?
                          Ei tässä kukaan koita omastaan tehdä parasta autoa, moni vaan kummastelee poikkeuksellisen nopeaa kiihtyvyyttä.

                          Edit. Tuossa vielä linkki 470hp e39 m5 tuloksiin: http://www.m5board.com/vbulletin/e39...results-2.html
                          M550d

                          Comment

                          • tinke76
                            Bimmer Fanatic
                            • Jul 2008
                            • 285
                            • Lempäälä

                            Originally posted by Tylyttäjä View Post
                            Fysiikan lakeja ei ole rikottu. Mitatut ajat ovat todellisia, vaikka miten vänkäät.
                            Uskokaa nyt miestä niin loppuu tämä ikuisesti jatkuva vänkääminen.
                            Onhan ajat kuitenkin Tylyttäjän omilla virallisilla laitteillaan itse mitattuja



                            F11 525 dA M-sport & F45 218iA& Corvette C5

                            Comment

                            • Tylyttäjä
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2007
                              • 1412

                              Originally posted by jumbo View Post
                              Ei tässä kukaan koita omastaan tehdä parasta autoa, moni vaan kummastelee poikkeuksellisen nopeaa kiihtyvyyttä.

                              Edit. Tuossa vielä linkki 470hp e39 m5 tuloksiin: http://www.m5board.com/vbulletin/e39...results-2.html
                              Sinäkin olet nähnyt käyrät ja videon mittaristosta, että eikö se nyt ole periaatteessa ihan sama, että mitä joissain muissa videoissa tai testeissä on? Vai vieläkö itsekin epäilet?
                              Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                              EX: BMW E39 M5
                              Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                              Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                              (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                              Suzuki GSX-R 1070 K5
                              Performance Mods: Lot
                              Performance: 200mph/322kph@1mile
                              (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                              Comment

                              • b mutteri kasa
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2006
                                • 1461
                                • Area 03

                                Originally posted by Tylyttäjä View Post
                                ....vaikka miten vänkäät....
                                P.S. Onko vain sattumaa, että tälläkin vänkääjällä on piristetty 335, jonka ajatteli olevan nopeampi kuin M5?
                                En vänkää.Uskon kun näen ja PISTE.

                                P.S.eikä ole edes vielä piristetty 335,mutta tulee olemaan.28.7. varattu aika optimointiin ja sen jälkeen otan itsekkin tuon 100-200 vedon ja kuvaan mittariston,jotta jokainen voi siitä kellottaa ajan...laita itsekkin nyt videota mittaristosta kun repäiset noi ajat!

                                Niin...ja missäs vaiheessa olen mahtanut ajatella 335 olevan nopeampi kuin M5:sen

                                Itse vaan en usko että sinun E39 M5 on nopeampi kuin E60 M5.Jos E39:sta tehdään nopeampi kuin E60,niin siihen ei pelkkä cat back riitä.
                                BMW F11 530 dA VOLL
                                Carbon-schwarz Metallic

                                BMW E30 325i Sport

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎