jos se on koho laineilla niin lämmöt taitaa olla kyseessä. Anturi/termari/vesipumppu, samat kuin edellisessäkin korimallissa on sit kait ongelmakohta. Jos sillä ei ole paljon ajettu niin sitten lienee vielä kone ehjä. Jos kannet on valmiit niin sitten on varaosa-auto
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 928 GTS View PostKori oli kun perunapelto vaikka puhetta oli vaan naarmuista jne pienemmästä maaliviasta. Kanadan välittäjä myönsi myös ongelmat isommiksi kun mitä noiden puolueettomien papereiden perusteella voisi olettaa ja sen takia oli valmis tulemaan omalta osalta vastaan. Mitä sitten lienee sopineet Japanin pään kanssa keskenään.
Loppulta kävi kyllä hyvin kun auto meni kuitenkin kaupaksi Suomessa ilman merkittävää tappiota ja on ilmeisesti tulossa vielä täyteen iskuun. Sen verran harvinaisesta vain Japanissa myydystä 928 S4 Exclusive versiosta kyse vaikka onkin LHD, että kunnostus on pieni kulttuuriteko.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Esimerkki tänään myydystä siistikuntoisesta ja tuunatusta 540i mallista, saahan suomesta toki ja saksasta tuollaista -96 vuotista todella halvalla, mutta loppupelissä jos on etsimässä e39 kopallista ja kasin koneista, kohtuu hyvillä varusteilla ja pienellä ajomäärällä niin ei nämä japanilaiset siinä kyllä kalpene.
Tämä tänään myyty yksilö meni noin 4600eur/taxfree hintaan hangossa, ajettu 87tkm, jotain ac tuuninki palikkaa, mikä hiukan jo alkaa muistuttaa turkkilaista tuunaamista, mutta omaan silmään vielä ok ja japanilaisittain toteutettu yhdistelmä. Bonuksenna alla siistit 19" Leon Hardirit vanteet.
Okei, on siinä takaovessa lommo, mutta kaikki pellit on ruostevapaat, mitä täällä päin aika harvoin noissa halvoissa tulee vastaan.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostNäytti tässä kuussa listoilla keikkuneen tuollainenkin harvinaisuus, mutta ei ole oikein osunut silmään kun on listattu huudettavaksi Citroen C2 merkki/malli tiedolla
tai no, auction sheet tietysti taitaa ratkaista.
liekö ollut paljonkin huutajia jos on noin tehokkaasti piilotettu citikan hakemistoon.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostEsimerkki tänään myydystä siistikuntoisesta ja tuunatusta 540i mallista, saahan suomesta toki ja saksasta tuollaista -96 vuotista todella halvalla, mutta loppupelissä jos on etsimässä e39 kopallista ja kasin koneista, kohtuu hyvillä varusteilla ja pienellä ajomäärällä niin ei nämä japanilaiset siinä kyllä kalpene.
Tämä tänään myyty yksilö meni noin 4600eur/taxfree hintaan hangossa, ajettu 87tkm, jotain ac tuuninki palikkaa, mikä hiukan jo alkaa muistuttaa turkkilaista tuunaamista, mutta omaan silmään vielä ok ja japanilaisittain toteutettu yhdistelmä. Bonuksenna alla siistit 19" Leon Hardirit vanteet.
Okei, on siinä takaovessa lommo, mutta kaikki pellit on ruostevapaat, mitä täällä päin aika harvoin noissa halvoissa tulee vastaan.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Alkaa kuulostaa noi hinnat aika houkuttelevalta. Mistä noita huutokauppalistoja voi siis katsella ja miten pitää toimia jos haluaa huutaa jonkun? Huudetaanko auto ensin itse ja sitten hommataan joku välittäjä rahtaamaan se suomeen?
Jos joku viitsisi tehdä pienen yhteenvedon noista kuntoluokituksista ym.Last edited by bemu2000; 01-11-2015, 18:51.
Comment
-
-
no hyvin lyhyesti:
- etsi mielestäsi pätevän oloinen välitysliike
- tee välityssopimus ja maksa deposit
- saat pääsyn ko. välitysliikkeen sivuille, jossa voit selata autoja ja tehdä mieleisestä ns. kattohintatarjouksen
- odottele huutokaupan lopputulosta
- jos et voita: Ei se mitään, voit huutaa seuraavaa
- jos voitat, välittäjä lähettää laskun auton hinnasta ja japanin kuluista, ns fob-hinnan
- kun lasku on maksettu, tekee järjestelyt joilla auto päätyy Eurooppaan lähtevään laivaan
- lasku rahdista tulee
- auton paperit tulee
- auto tulee satamaan, mene paikalle trailerin ja papereiden kanssa, maksa tulli ja alv ja sinulla on taxfree -auto suomessa.
kesto? Kaikkea 2kk - 1 vuosi, riippuen kuinka käy tuuri huutokaupoissa ja miten on veneissä tilaa.
kuntoluokitusten osalta voi vaikka googlettaa auction gradea tjsp. 5 on uusi auto, 4 on hyvä, 3 vaatii pintakorjauksia, 2 vaatii enemmän, 1 en tiedä, * ** *** eli tähdet kertoo epäkuntoisesta autosta, esim tsunamin raahaama tai mällätty.
ja sitten toki vielä puolikkaat (esim 3.5)
sisustukset on kirjainluokiteltuja, A on uusi ja D puuttuu osia sisältä, noin esimerkiksi.
hurjan näköisiä sisältä noi tulva-autotLast edited by BeamR; 01-11-2015, 20:01.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Numero gradet meni tuossa edellä hiukan metsään mutta muuten noin.
Tähdellä merkityt on ns. "No runnereita", ei vaan käynnisty ja ei voida ajaa huutokaupan läpi enää. Esimerkkinä vaikka tämä 380eur hintaan myyty 840ci, missä näyttäs olevan laatukiekot alla ja pellit/sisustat ehjänä, mutta ei starttaa enää.
Mutta ovat siis syystä tai toisesta ei liikkuvia, kolaroituja yms.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Grade 1 on yleensä modified vehicle, eli tekniikaltaan enemmän rakennettu yksilö. Usein jokin single turbotettu tai moottoriswappi, mikä on otteessa.
Kyseinen grade harvoin esiintyy yksin, koska tuunauksen kohteessa on usein alkujaan jotain kolarivauriota ollut tai muuten vaihdettuja osia, eli R1 tai vastaava merkintä.
Oheinen yksilö vastannee hyvin kuvausta "Grade 1"
autosta.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Comment